به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

نفت 0 – گسترش 1؛ سومین باخت متوالی نفت آبادان

نفت 0 – گسترش 1؛ سومین باخت متوالی نفت آبادان

خوزستان اسپورت:
هفته پانزدهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
دوشنبه ششم دی 95 – ساعت 14:15
صنعت نفت آبادان 0 – گسترش فولاد تبریز 1
گل: رضا خالقی‌فر (17)
داور: پیام حیدری
کمک داوران: حمید سبحانی و مهدی شفیعی
اخطار: مصطفی اکرامی (گسترش)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت نفت آبادان: حسن هوری، فرشاد فرجی، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، محمد پورمحمد، محمدزبیر نیک‌نفس (52- رضا نوروزی)، گوی هیان کیم، حکیم نصاری، برونو اولیویرا، رضا جبیره (72- حسین ساکی) و محمد شادکام (85- محمود داری‌زاده)
سرمربی: نادر دست نشان

گسترش فولاد تبریز: فرناندو خسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، علیرضا نقی‌زاده، داریوش شجاعیان (83- مهران فرضیات)، محمدامین درویشی (58- مسعود ابراهیم‌زاده)، رضا خالقی‌فر (73- یوسف سیدی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت‌ نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.

پس از اینکه ضربات راه دور محمد شادکام و گوی هیان کیم در دقایق ابتدایی تبدیل به گل نشدند، گسترش فولاد در اولین حمله جدی‌اش به گل رسید. خالقی‌فر روی پاس درویشی دروازه نفت آبادان را باز کرد تا بازیکنان میزبان با این گل غافلگیر شوند. شاگردان کمالوند بعد از زدن گل عقب کشیدند و کنترل بازی به دست بازیکنان نفت افتاد اما دروازه گسترش فولاد در ادامه نیمه اول با تهدیدهای جدی روبرو نشد.

چشم‌پوشی داور از یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه گسترش فولاد با اعتراض هواداران صنعت نفت همراه شد و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی گسترش نیز یک فرصت عالی را مقابل دروازه میزبان از دست داد تا نیمه اول با تک گل خالقی‌فر تمام شود.

شاگردان دست‌نشان با آغاز نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه گسترش فولاد آوردند و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کردند. تعویض‌های کادر فنی نفتی‌ها نیز در راستای تهاجمی‌تر شدن این تیم صورت گرفت تا زردپوشان آبادان حلقه محاصره را در این نیمه روی خط دفاعی گسترش فولاد تنگ‌تر کنند.

ضربه پای چپ محمد شادکام در دقیقه 54 فریاد گل را در ورزشگاه بلند کرد اما ضربه این بازیکن از روی دروازه گسترش فولاد به خارج رفت و برونو اولیورا چند دقیقه بعد یک فرصت خوب را از دست داد. نفتی‌ها در این نیمه نیز اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی داشتند اما داور در پی صحنه ایجاد شده در محوطه جریمه گسترش فولاد دستور به ادامه بازی داد.

فشار صنعت‌نفت به دروازه گسترش فولاد در دقایق پایانی ادامه یافت و ضربه پورمحمد در دقیه اول وقت اضافی با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه فرناندو خسوس عبور کرد تا بازی با تک گل خالقی‌فر به‌سود تبریزی‌ها تمام شود و گسترش فولاد با پیروزی در آبادان جای استقلال خوزستان در رده نهم جدول را بگیرد.

شرح گل
0-1 (گسترش): محمدامین درویشی در پی پاس داریوش شجاعیان از منطقه چپ خط دفاعی نفت آبادان حرکت کرد و توپ را به درون محوطه جریمه این تیم فرستاد تا رضا خالقی‌فر با ضربه محکم پای چپ دروازه میزبان را باز کند.

در حاشیه
* در حالی که قرار بود این بازی از ساعت 15:30 آغاز شود، با درخواست باشگاه گسترش فولاد و موافقت سازمان لیگ، ساعت بازی به 14:15 تغییر کرد.
* با توجه به برگزاری بازی در روز غیرتعطیل و تغییر ساعت مسابقه، ورود تماشاگران به ورزشگاه تختی آبادان تا ابتدای نیمه دوم ادامه داشت.
* علی عبدالله‌زاده مدافع صنعت‌نفت به‌دلیل سه‌اخطاره شدن این بازی را از دست داد.
* رضا خالقی‌فر که سابقه دوسال بازی در نفت آبادان را داشته است، دروازه تیم سابقش را در نیمه اول بازی گشود.
* هواداران صنعت‌نفت به تشویق عقیل اعتمادی دروازه‌بان ذخیره این تیم پرداختند.
* یک پرچم مربوط به کشور کره‌جنوبی توسط یک هوادار تیم نفت به ورزشگاه آورده شد. دلیل این کار به‌دلیل حضور گوی هیان کیم بازیکن اهل کره‌جنوبی در تیم نفت آبادان انجام شد.
* قضاوت پیام حیدری خصوصاً در صحنه‌های مشکوک که در محوطه جریمه گسترش فولاد اتفاق می‌افتاد، اعتراضات هواداران نفت را به دنبال داشت.
* محمد شادکام مهاجم نفت آبادان در دقایق پایانی بازی دچای مصدومیت شد و جای خود را به محمود داری‌زاده داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
5
پ چشونه؟
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
5
بله محکوم به برد هستي اقاي دستتشان عجب بردي بود مياركت باشه شادگان
بیات
|
Germany
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
4
این صنعت نفت هم فقط همون هفته های اول که ناشناخته بود خوب نتیجه گرفت و بعدش دیگه چیزی نشون نداد. این نشون میده که نیم فصل دوم شرایط اونها به مراتب بدتر از نیم فصل اول میشه.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
4
هر بازی که تیم برد اینقدر دست نشان و هوری و ..گفتن که ما واسه آسیا نمیجنگیم تیم روحیه اش رو از دست داد حالا باید واسه بقا بجنگیم
شاهرخ
|
Iraq
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
4
با این شرایطی که تیم نفت داره نیم فصل دوم قطعایکی از گزینه های جدی سقوطه...واقعا دست نشان به درد مربیگری نفت نمیخوره...اصلا نفت برنامه وتاکتیکی نداره توزمین..
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
6
ای خاک، یعنی کلا به همون تیمایی که متنفر بودم نه نگفت، ذوب آهن و گسترشو پرسپولیس.
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
4
دلالهای تیم تبریک
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
4
مبارک دست نشان باشه
که میگن خوبه افرین
ادمین پخش کن
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
3
هوری تیم به گندکشیده ندیدین چطوری بازیکنامی فرستادتورختکن همه کاره هوری فردا لیست بازیکن میده هوری
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
3
یه سفره ای هست همه دور هم می خورن.سفره ای به نام صنعت نفت.نتیجه واسه چیشون هست؟ مگه تا حالا که پونزده ساله دارن می بازن کسی اومد به مدیریت تیم ایراد بگیره؟ کسی انتقادی کرده؟ پنج سال لیگ یک یه سال هم میان لیگ برتر ومیشن زنگ تفریح تیمها.استعداد یابی که مهم نیست واسه کسی. اصلا مگه ما تو ابادان و خرمشهر استعداد داریم؟؟ نه که نداریم.تیم پایه کیلیویی چنده؟ اصلا اگه ما تیم پایه داشته باشیم پس دلالان محترم چطوری به تیم بازیکن قالب کنند؟هوادار هم حواسش نیست.یه استقلال رو میبریم و هوادارن بازهم یادشون می ره که این تیم حتی اگه بارسلونا رو ببره باز همی تیم نمیشه چون خانه از پایبست ویران است.باشگاه ساختار نداره.باز هم می گم یه سفره چیدن که یه عدع مدیر ، یه عده کار فنی ، یه عده بازیکن ، یه عده دلال و شاید یه عده هوادار ، دور هم بشینن و بخورن.ساختار کیلیویی چنده؟ و عجیب نیست که همه این هم سفره ها ، هیچکدوم ابادانی نیستند ولیجمع شدند تا ابروی آبادان رو ببرند.
آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
2
2
من از روز اول میگفتم دست نشان خوب نیست
دست نشان برا تیم های دسته اولی لیک آزادگان خوبه
نه لیگ برتر آبادان
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
3
اگه هواداران از اول فصل اینجوری شعارمیدادن صددرصد هوری عیسازاده از تیم میرفتن
هوادار
|
United States of America
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
2
2
این نتایج تحقیر آمیز رو بیش از هر چیز مدیون مدیریت، سرمربی و دروازبان تیم هستیم... این تیم در میان مدت نیاز به تغییرات مدیریتی اساسی داره، اما در کوتاه مدت سرمربی ضعیف فعلی (که حتی در گفتار خودش هم حاضر نیست مسوولیت نتایج ضعیفش رو بپذیره) باید در تعطیلات نیم فصل برکنار بشه و یک مربی در سطح لیگ برتر هدایت تیم رو در دست بگیره. گزینه هم برای سرمربیگری صنعت نفت کم نداریم، بحث مربی بومی و غیر بومی هم در فوتبال حرفه‌ای امروز دیگه اصلاً مطرح نیست، مهم کارنامه و تجربه و دانش سرمربی هست، من شخصاً یک مربی ایرانی کارنامه دار مثلاً پرویز مظلومی (یا هر مربی ایرانی دیگه در این سطح) رو ترجیح میدم مشروط به اینکه یک مربی تمرین دهنده خارجی در کادر فنی حضور داشته باشه، در مورد مشکلاتی که حسن هوری ( با عملکرد ضعیف و تحمیل غیر فوتبالی خودش به کادر فنی) برای تیم ایجاد کرده هم فکر میکنم آمدن یک سرمربی مقتدر و با دیسیپلین به احتمال زیاد به حضور ناحق حسن هوری در ترکیب تیم پایان خواهد داد مگر اینکه حضور حسن هوری در ترکیب تیم جزو شروط قرارداد سرمربی باشه! که تا زمانی که مدیرعامل فعلی هست این فرضیه اصلاً هم بعید نیست.
دوستان عزیز زنگ خطر برای تیم ما از چندین هفته پیش به صدا دراومده، اگر امروز انتقاد نکنیم قطعاً فردا دیر خواهد بود و ما هم در سقوط این تیم مقصر خواهیم بود. پس بیخود برای افراد بی مسئولیتی که صنعت نفت رو به این روز انداختن بعد از این نتایج شرم آور دیگه هورا نکشیم و کف نزنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
1
کاش عزیزان حمیت و جدیتی که در بازی با تیم های اهواز به خرج میدن رو در بازی های دیگه هم بکار می بستن
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
1
0
آقای دست نشان خواهشا" واقع بین باشید . شما در شهر خودتان از تیمهای بسیار ضعیف و پایین جدول (سایپا/ گسترش فولاد و ...... ) می خورید نه یه باخت نه دو باخت . 4 تا باخت پشت سرهم وجه دارید تماشاگران که همه با تعصب و جوان هستند کاسه صبرشان لبریز نشود ؟!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها