به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حافظی: بعضی‌ها دنبال منافع شخصی هستند

حافظی: بعضی‌ها دنبال منافع شخصی خودشان هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که هدف اصلی این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول، ماندن در این لیگ است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرزاد حافظی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: پس از بازی با ملوان در هفته آخر نیم‌فصل اول، بازیکنان به تعطیلات رفته بودند و بدن‌های بازیکنان تاحدودی خواب است. از سه‌شنبه یک اردوی 10 روزه در اهواز خواهیم داشت و همچنین می‌خواهیم در بازیکنان هم ترمیم ایجاد کنیم. تلاش می‌کنیم انگیزه‌ای در بازیکنان ایجاد کنیم که در نیم‌فصل دوم، نتایجی در خور شأن مسجدسلیمان کسب کنیم. در پنج شش سال اخیر، تیم نفت در این رتبه از جدول حضور نداشته است.

وی درباره عملکرد سهراب بختیاری‌زاده در نیم‌فصل اول، با بیان اینکه توانایی فنی این مربی بسیار بالاست، گفت: برخی جاها هست که شرایط جور نمی‌شود. من توانایی فنی بختیاری‌زاده را نفی نمی‌کنم و می‌دانم که او خیلی کار کرد. به نظرم او بدشانسی آورد و کاری که می‌خواست درنیامد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد هدف امسال خود با تیم نفت تصریح کرد: باشگاه از من خواسته تا تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنم، چون باشگاه شرایط حادی دارد. تیم اکنون در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است و اختلاف کمی هم با رده‌های پایین‌تر دارد. تلاش می‌کنیم که در وهله اول، تیم را در لیگ دسته اول نگه داریم و اگر این امر محقق شد، به فکر رده‌های بالای جدول هم هستیم.

حافظی در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از حضورش در تیم نفت و اعتراض بخشی از هواداران، با اشاره به اینکه اگر فوتبال حاشیه نداشت جذابیت هم نداشت، خاطرنشان کرد: من از سال 73 در استان خوزستان فعالیت می‌کردم. چند نفری هستند که برای همه شناخته‌شده و دنبال منافع شخصی خودشان هستند. ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود. مطمئنم این هواداران برمی‌گردند. این اعتراض‌ها فقط مختص مسجدسلیمان نیست و در همه استان‌ها وجود دارد.

«هواداران واقعی نفت به من تبریک می‌گویند و همچنان تیم را تشویق می‌کنند» وی با بیان این جمله افزود: مگر سهراب بختیاری‌زاده از این پنج شش نفر کم فحش خورد؟ همین‌ها بودند که با چاقو به مکوندی سرمربی پیشین تیم حمله‌ور شدند و هر مربی هم که آمد، به او اعتراض کردند. ما همه تلاش خود را برای سربلندی نفت مسجدسلیمان می‌کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان گفت:از ابتدای فصل از تیم نفت پیشنهاد داشتم اما بخاطر اینکه 7،6 سال است بخاطر برنامه‌های تیم‌هایی که در آنها حضور داشتم، نتوانستم در کلاس مربیگری A حضور داشته باشم و پیشنهادها را رد کردم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
اقایون شرکت نفت مسجد سلیمان کارشکنی می کنه واقعی یزدی اینا بالیگ برتر مخالفت تا یه مربی می یاد براش پاپوش درست میکنن فرارمی کنه اونا به همت عالیپور ویزدی شرکت نفت حافظی رو اوردن تا ریشه این تیم نابود کنن خدا از همتون نگذر ه سالهاست سر هواداران شیره مالی می کنید وعدهای توخالی وپوچ میدن اقایون دستتون رو شده خیانکارها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
خدا لعنت کنه مناطق نفت خیز جنوب وشرکت نفت مسجدسلیمان فوتبال ابن شهره به فساد کشیدن یزدی بی لیاقت و ناصری وظاهری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها