به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

انصاری: داور پنالتی فولاد را نگرفت

انصاری: داور پنالتی فولاد را نگرفت

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است کمترین حق این تیم مقابل پیکان مساوی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ساسان انصاری پس از شکست تیمش مقابل پیکان گفت: مسابقه‌ای پایاپای را شاهد بودیم و کمترین حق ما تساوی بود،‌ اما قسمت نبود و شکست خوردیم. این پیروزی مبارک پیکان باشد.

وی در این باره که نتوانست در هشتمین بازی متوالی خود گلزنی کند و به رکورد نادر دست‌نشان برسد عنوان کرد: اصلاً به این چیزها فکر نکرده بودم. هر چه خدا قسمت کند ما مطیع هستیم. تا حالا هم هر گلی که به ثمر رساندم لطف خدا بوده و خدا را شکر می‌کنم که الآن سالم هستم. این چیزها اصلاً مهم نیست و مهم، نتیجه گرفتن تیم بود که در این بازی محقق نشد اما مطمئناً در نیم‌فصل دوم، نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

مهاجم فولاد خوزستان درخصوص صحنه مشکوک به پنالتی که روی او رخ داد، عنوان کرد: اگر الآن بگویم پنالتی بود یا نبود چه اهمیتی دارد؟ صددرصد آن صحنه پنالتی بود و با خود رحمان احمدی هم در این باره صحبت کردم. من داشتم می‌رفتم که احمدی روی من خراب شد اما داور پنالتی نگرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
1
3
ساسان عزیز بهتر بفکر زدن گلهای بیشتر باشی امیدوارم با حضورارنست و حذف حداقل 5 بازیکن که مطلق زاده و رشید فرخی جزو اونها باشن دوباره رکورد بشکنی.فولاد یک بازیکن بلند قد و مهاجم مثل شیمبا باید پیدا کنه و از طرفی هم سهمیه آسیایی رو هم لازم داریم.میشه یک دفاع در حد روز های اوج جماعتی خرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها