به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

پاپی: می‌خواهم خانم گل لیگ برتر شوم

پاپی: می‌خواهم خانم گل لیگ برتر شوم

خوزستان اسپورت- برترین گلزن تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که به قهرمانی تیم‌مان در لیگ برتر بسیار امیدوارم، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا امسال خانم گل لیگ شوم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سحر پاپی در خصوص قهرمانی این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر کشور، اظهار کرد:‌ در نیم فصل اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و با وجود این که با کمبود بازیکن مواجه هستیم، توانستیم نیم‌فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با مربی خوبی که داریم و تمرینات خوبی که به ما می‌دهد، عنوان قهرمانی را به دست آوردیم. حفاری می‌تواند امسال قهرمان لیگ شود و به رسیدن به این مهم بسیار امیدوار هستم.

این بازیکن تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در ارزیابی از دیگر تیم‌ها نیز عنوان کرد: امسال دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان هم مدعی هستند. ما دهم دی‌ماه در اولین بازی نیم‌فصل دوم به مصاف نفت‌آبادان می‌رویم که اگر ان‌شاءالله این دیدار را به سلامت پشت سر بگذاریم، تقریبا 70 درصد راه قهرمانی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی درباره به ثمر رساندن 25 گل تا این‌جای رقابت‌ها و قرار داشتن در رده دوم جدول گلزنان لیگ نیز گفت: من به شخصه خیلی ضرر کردم، چرا که دو تیم تبریزی کنار رفتند و از گل‌های زده من، کم شد. در حال حاضر نیز پس از فاطمه اعتدالی از تیم دانشگاه آزاد که 27 گل زده است، من در رده دوم هستم.

پاپی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا امسال خانم گل لیگ شوم که اگر به این صورت شود برای اولین بار است که این عنوان را به دست می‌آورم. امسال تمام هم و غم خود را گذاشته‌ام و خدا را شکر خیلی از عملکرد خودم راضی هستم. ان‌شاءالله بتوانم همراه با قهرمانی تیمم، خانم گل هم شوم تا همه چیز تکمیل شود.

وی در خصوص نگاه به فوتسال بانوان هم عنوان کرد: ‌در بخش بانوان با کمبود اسپانسر مواجه هستیم که اگر ارگان‌ها حمایت کنند، ‌وضعیت خیلی خوب می‌شود و با توجه به این‌که تاکنون این حمایت به خوبی صورت نگرفته است، بانوان دیده نشده‌اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها