به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

پرداخت مبلغ قابل توجه به تیم استقلال خوزستان

پرداخت مبلغ قابل توجه به تیم استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار خوزستان جهت رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان، گفت:‌ قرار است حداکثر تا هفته آینده، مبلغ قابل توجهی به این باشگاه پرداخت شود تا بازیکنان و مجموعه این تیم با انگیزه و روحیه مضاعفی تیم را همراهی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده در نشستی در خصوص رفع مشکلات باشگاه استقلال خوزستان با پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار خوزستان، اظهار کرد: استقلال خوزستان فصل قبل قهرمان لیگ برتر کشور شد و اکنون نیز نماینده استان و کشور در باشگاه‌‌های آسیا است که این رقابت در سطح باشگاهی، مهم‌ترین اتفاق است. نکته مثبتی که در استقلال خوزستان وجود دارد، این است که اسکلت و چارچوب این تیم نسبت به فصل قبل تغییرات آن‌چنانی نداشته است اما بعضا نتایج ضعیفی که در فصل جاری حاصل شده است، به مشکلات مالی این تیم بر می‌گردد که امید می‌رود با رفع این مشکل، این تیم از شرایط فعلی خارج شود و مانند فصل قبل بتواند بازی‌های زیبا و قدرتمندانه‌ای انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ باتوجه به این‌که استقلال خوزستان نماینده استان و کشور در رقابت‌های آسیایی است و سابقه قهرمانی در لیگ برتر کشور را هم دارد، دکتر شریعتی به مشکلات این تیم ورود کرده است و باید بگویم مشکل اساسی که در این بین وجود دارد، به باشگاه و تیم بر نمی گردد، بلکه مشکل متوجه گروه ملی است که بلاتکلیف می‌باشد و به همین دلیل نیز باشگاه استقلال خوزستان بین بانک‌ملی و گروه ملی سردرگم شده است و مسوولان این باشگاه نمی‌دانند که طرف حساب آن‌ها چه کسی است.

وی بیان کرد:‌ به هر حال باید تکلیف اسپانسر این باشگاه مشخص شود که در این راستا نیز استاندار خوزستان تلاش‌های بسیاری داشت تا تکلیف گروه ملی مشخص شود. همچنین با توجه به این پیگیری‌ها و اعلام چند روز پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص واگذاری گروه‌ملی به بانک‌ملی و ادامه پیگیری‌های استاندار خوزستان، مسوولان بانک ملی و آقای حسین‌زاده، مدیرعامل بانک‌ملی ایران قول دادند که قطعا کمک‌های لازم را به باشگاه استقلال خوزستان خواهند داشت تا این تیم هم در آسیا و هم در لیگ برتر کشور خوب و مقتدرانه حاضر شود.

کیانی‌زاده گفت: ‌با توجه به مشکلات مالی حتی در مقطعی بازیکنان این تیم، به درستی در محل تمرینات حاضر نمی‌شدند که بر همین اساس نیز مدیرعامل و مسوولان این باشگاه تصمیم گرفتند برای این‌که بازیکنان را نگه دارند به آن‌ها متمم قرارداد بدهند و اعلام هم کردند که اگر تا نیم‌فصل 50 درصد طلب‌هایشان به آن‌ها پرداخت نشد، بازیکن آزاد هستند و می‌توانند تیم را ترک کنند. می‌توانیم بگوییم که این اقدام از یک بعد، تصمیم و کار اشتباهی بود ولی اگر از بعد دیگر و با نگاه مثبت به آن بنگریم، به نظر می‌آید که در آن مقطع، بهترین تصمیمی بود که گرفته شد، چرا که با این کار بازیکنان برای ادامه کار انگیزه گرفتند و مدیرعامل باشگاه نیز زمان را خرید تا بازیکنان در ادامه مسابقات حضور بهتری داشته باشند و به خوبی نیز کار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: به هر حال دکتر شریعتی کاملا به مشکلات و مسایلی که در این باشگاه می‌گذرد، واقف است و با پیگیری‌هایی که داشت، اعتباراتی نیز برای این باشگاه گرفت و اکنون نیز در ادامه پیگیری‌هایش قرار است حداکثر تا هفته آینده، مبلغ قابل توجهی به این باشگاه پرداخت شود تا بازیکنان و مجموعه این تیم با انگیزه و روحیه مضاعفی تیم را همراهی کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و همچنین یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر ورزش و جوانان نیز از طریق آقای طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و دارایی جهت حل مشکلات استقلال خوزستان و تعهدات بانک‌ملی، ورود پیدا کرد و پیگیر کار بود. همچنین یوسفی، نماینده اهواز طی جلساتی با وزیر ورزش و جوانان و مسوولان بانک ملی ایران، پیگیر حل مشکلات استقلال خوزستان بود.

کیانی‌زاده عنوان کرد:‌ مسوول ارشد استان نیز به خاطر دفاع از آبروی استان و کشور به مشکلات تیم ورود پیدا کرده است و این نوید را می‌دهیم که مبلغ واریزی به حساب باشگاه استقلال خوزستان، می‌تواند مشکلات این باشگاه و تیم را حل کند. همچنین قرار است مبلغی هم به صورت هفتگی به تیم استقلال خوزستان پرداخت شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ‌انتظار داریم که بازیکنان استقلال خوزستان که فرزندان این استان هستند و در همین جا نیز رشد کرده اند، در کنار این تیم و مردم خوزستان بمانند و همچون گذشته با انگیزه و با تعصب، به کار خود ادامه دهند. استقلال خوزستان باتوجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد، حتی می‌تواند به مرحله بعدی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: همچنین در راستای حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار خوزستان قرار است او فردا عصر (چهارشنبه) در محل تمرینات استقلال خوزستان حاضر شود تا ضمن اعلام دوباره حمایت خود و مسوولان استان از این باشگاه، ساعتی در کنار بازیکنان و کادرفنی این تیم باشد و با آن‌ها به گفت‌و‌گو بپردازد و همچنین از اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات مالی این تیم صحبت کند. دکتر شریعتی در گذشته نیز به تیم‌های لیگ برتری استان سرکشی داشته و پیگیر مشکلات آن‌ها بوده است. او همچنین طی حمایت‌هایی که از ورزش استان داشته، مبلغ پنج میلیارد تومان هم برای ورزش خوزستان پیش‌بینی کرده است.

وی در پایان با اشاره به پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در راستای حل مشکلات تیم‌های لیگ برتری نیز عنوان کرد:‌ ‌اداره‌کل ورزش و جوانان همیشه خودش را موظف می‌داند که به تیم های ورزشی استان به ویژه تیم های فوتبالی لیگ برتری توجه داشته باشد و جهت رفع مشکلات آن‌ها نیز اقدام کند. ما کار کردن را  تبلیغات و هیاهو نمی‌دانیم و هر زمان که تیم‌ها مشکلاتی داشته‌اند، ورود کرده‌ایم و در سه سال قبل نیز این را نشان داده‌ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
4
خداکنه پول پرداخت کنند وگرنه بازیکنها جدا میشن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
3
پس اون ارم بانک ملی روی لباسشون مگه اسپانسر نیست
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
3
1
بعد از مشکل مالی بزرگترین مشکل اس خوزستان پورموسوی ایشون بجای اینکه بگه امیدوارم فولاد قهرمان بشه برا لج پرسپولیس میگه تراکتور قهرمان میشه قبلانم گفته اسقلال تهرانیم واقعا باید تاسف خورد برا این اقا که تعصبی به خوزستان نداره
پاسخ ها
محسن ازمشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
اقا احسان اقای پورموسوی اگه میگفت استقلال تهران قهرمان میشه اونوقت ادم متعصبی به خوزستان میشد . زنده باد تیمهای خوزستانی - بازیکنای خوزستانی و مربیای خوزستانی ( مثل سعداوی وپورموسوی )
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
3
الکی حرف نزنید تعصب نداره چیه اگه تعصب نداشت خونشونو نمیفروخت که پول به بازیکناش بده که نرن تیمهای تهرانی
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
پول پرداخت میشه ولی دیر...به نظر من این یه پروسه از پیش تعریف شده بود....میخواستن با این کار تیمو تا جایی که امکان داره وارد حاشیه بکنن و تضعیف کنن تا مثه پارسال مدعی نباشه...برای خیلیا سخته قهرمانی های تیمای خوزستانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
فوتبال فقط خوزستان بي خود نيست ميگن خوزستان مهد فوتبال است
هر موقع تيمي از خوزستان با أكثريت بازيكنان بومي وارد رقابتها شد صد در صد قهرمانه نمونش فولاد در ليگ سيزدهم يا فولاد نوين در ليگ آزادگان يا استقلال خوزستان در ليگ برتر گذشته و يا همين امسال كه علاوه بر بازيكنان بومي نمايندگان ما كادر فني هم بومي هستن و انشاء الله با همت بازيكنان و كادر فني دلسوز ( سعداوي و پور موسوي ) بهترين نتيجه را خواهند گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
فوتبال فقط خوزستان بي خود نيست ميگن خوزستان مهد فوتبال است
هر موقع تيمي از خوزستان با أكثريت بازيكنان بومي وارد رقابتها شد صد در صد قهرمانه نمونش فولاد در ليگ سيزدهم يا فولاد نوين در ليگ آزادگان يا استقلال خوزستان در ليگ برتر گذشته و يا همين امسال كه علاوه بر بازيكنان بومي نمايندگان ما كادر فني هم بومي هستن و انشاء الله با همت بازيكنان و كادر فني دلسوز ( سعداوي و پور موسوي ) بهترين نتيجه را خواهند گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها