به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

امین‌فر: دست‌نشان هنوز لیست نداده است

امین‌فر: دست‌نشان هنوز لیست نداده است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه برای رفع‌ نیازهای فنی قصد جذب 5-6 بازیکن را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسین امین‌فر در مورد دومین شکست متوالی صنعت نفت آبادان در دو هفته اخیر، گفت: متاسفانه ما در هفته‌های اخیر سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که 2 بازیکن از این سه نفر (میلاد جهانی و امین زلیکانی) جزو نفرات اصلی و تاثیر گذار ما هستند. برای تیمی مثل ما که مهره‌های خیلی سرشناسی ندارد از دست دادن دو بازیکن بسیار سخت است. در این مدت سعی کردیم نیروهای جوان را جایگزین کنیم اما تا این مسئله جا بیفتد مستلزم گذر زمان است.

وی در مورد اینکه آیا نام میلاد جهانی از لیست صنعت نفت خارج خواهد شد، تصریح کرد: این بازیکن تا آخر فصل به دلیل مصدومیت از میادین دور است. خوشبختانه زلیکانی برای هفته اول نیم فصل آماده خواهد شد. وقتی جهانی نتواند برای ما به میدان برود مجبور هستیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم.

سرپرست باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه آیا نادر دست‌نشان لیست نفرات مدنظر خود برای نیم فصل را به باشگاه ارائه کرده است، تصریح کرد: او هنوز لیست نداده است. باید منتظر اتمام بازی مقابل گسترش فولاد باشیم. نقل و انتقالات نیم فصل شرایط خاص خودش را دارد و باید دید کدام بازیکنان آزاد می‌شوند. اکثر بازیکنان در این برهه در عضویت سایر تیم‌ها هستند و کار بسیار سخت است. به طور مثل اکنون بحث مسعود حسن‌زاده مطرح شده و گفته می‌شود باشگاه سایپا با این بازیکن قطع ارتباط خواهد کرد اما این مسئله هم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. در این شرایط ممکن است ما و سایر باشگاه‌ها خواهان جذب این بازیکن باشیم نقل و انتقالات نیم فصل بسیار سخت است. در کل باشگاه قصد دارد تیم را در نیم فصل تقویت کند به همین خاطر قصد جذب 5-6 بازیکن را داریم که باید دید چه می‌شود.

وی در مورد دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته پانزدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بازی مقابل گسترش فولاد بسیار مهم است. این مسابقه برایمان حیاتی است با توجه به اینکه در دو هفته گذشته نتیجه نگرفتیم باید در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به شرایط قبلی باز گردیم. بعد از کسب چند باخت در این بازی نیاز به پیروزی داریم.

سرپرست نفت آبادان در پایان، گفت: در برنامه شب گذشته نود وقتی کارشناس داوری آورده می‌شود صحنه‌های داوری مهم بازی ما را نشان نمی‌دهد. در برنامه شب گذشته هیچ تصویری از خطای اشتباهی که قبل از گل سوم فولاد اعلام شد نشان ندادند. هفته قبل هم وقتی محسن ترکی پنالتی صددرصد را برایمان اعلام نکرد، محمد فنایی در کارشناسی این برنامه داستان تعریف می‌کرد. ما نمی‌خواهیم روی اشتباهات خودمان سرپوش بگذاریم اما در هفته‌های اخیر خیلی از داوری متضرر شدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
3
بهتره بگید هنوز هوری لیست رو نداده
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
1
دست نشان خودش باید بره نه لیست بده!؟
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
انشالله با تقویت تیم در نیم فصل و جذب چند بازیکن خوب برای دور برگشت نتایج بهتری می گیریم. امسال هدف باید موندن در لیگ باشه حداقل بین ده تیم ولی سال دیگه باید جزو پنج تیم باشیم
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
اقای تعصب خوزستان لطفا نظرنده ما از اقای دست نشان حمایت می کنیم بس
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
با حمید ابادانی موافقم دمت گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها