به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

امین‌فر: برای حسن‌زاده درخواست رسمی نداده‌ایم

امین‌فر: برای حسن‌زاده درخواست رسمی نداده‌ایم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما هیچ درخواست رسمی برای جذب مهاجم سایپا به این باشگاه نداده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلام‌حسین امین‌فر در خصوص این که گفته می‌شود نفت آبادان به دنبال جذب مسعود حسن‌زاده، مهاجم تیم سایپا است، اظهار کرد: ما هیچ درخواست رسمی در این زمینه به باشگاه سایپا نداده‌ایم. او در حال حاضر با سایپا قرارداد دارد و نمی‌توانیم با او مذاکره کنیم. ظاهرا حسن‌زاده نیز با سایپا به مشکل برخورد کرده است ولی هنوز ما رسما اقدامی نداشته‌ایم و مذاکره‌ای هم صورت نگرفته است.

وی افزود:‌با توجه به این‌که یکسری مشکلات داریم و باید آن‌ها را رفع کنیم به دنبال جذب بازیکن خوب هستیم. ما منتظر هستیم تا آخرین بازی نیم‌فصل را هم انجام دهیم تا تیم‌ها بازیکنان مازادشان را اعلام کنند و بعد بتوانیم باتوجه به نیازهای‌‌مان نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا ابتدای فصل هم به دنبال جذب حسن‌زاده بودید؟ عنوان کرد: قیمت او ابتدای فصل خیلی بالا بود و با قیمت بالایی هم به سایپا رفت. به هر حال اگر شرایطی پیش بیاید که باشگاه او را بخواهد او جذب می‌شود. حسن‌زاده، بازیکن خوب و با کیفیتی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دنی، در نیم‌فصل از تیم جدا خواهد شد؟ گفت:‌ دنی در این‌جا خیلی سخت ارتباط برقرار کرد، ضمن این‌که مشکلات خانوادگی هم دارد. به هر حال باید ببینیم نظر و تصمیم کادر فنی و کمیته فنی در این خصوص چیست.

امین‌فر ‌در خصوص شرایط نفت‌آبادان هم عنوان کرد: ان‌شاءالله این هفته بتوانیم گسترش فولاد را در آبادان با حمایت تماشاگران شکست دهیم و 19 امتیازی شویم که به نظرم اگر به این صورت شود، 19 امتیاز برای نیم‌فصل اول، امتیاز خوبی است. به هر حال امیدواریم با جذب بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل، بتوانیم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ‌ما همچنان نیاز داریم که هواداران مانند گذشته از تیم حمایت کنند تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها