به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

سعداوی: فولاد در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارد

سعداوی: فولاد در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر خواهد بود و تیم‌ها تمام ابزار و توانایی هایشان را به کار می‌گیرند تا بتوانند از یکدیگر جلو بیفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، نعیم سعداوی از همان هفته‌های نخست گفته بود که شرایط برای فولاد و استقلال به این شکل نمی‌ماند. شاید آن زمان بعضی‌ها حرف‌هایش را جدی نگرفته بودند اما حالا سرمربی فولاد، در فکر بهتر و بهتر شدن تیم است و برای این هدف برنامه‌های زیادی دارد.

اول فصل بارها گفته بودید که شرایط فولاد بهتر می‌شود اما خیلی‌ها حرف‌های‌تان را باور نمی‌کردند.
 من حرف عجیب و غریبی نگفتم. می‌دانستم فولاد اوج می‌گیرد. ضمن اینکه کسانی که به لحاظ فوتبالی دستی بر آتش دارند می‌توانستند پیش‌بینی کنند تیم‌هایی که در ابتدای فصل با تغییرات زیاد مواجه می‌شوند، تا شکل اصلی خود را پیدا کنند و از هر جهت بتوانند به آشنایی بهتر و بیشتر برسند، نیازمند فاکتور حیاتی زمان هستند.

البته شرایط فولاد کمی فراتر از ایجاد تغییرات بود.
 بله، ما تیم را با 4 بازیکن تحویل گرفتیم. کار سختی پیش رو داشتیم و رفته رفته تلاش کردیم تا تیم را کامل‌تر کنیم. ضمن اینکه از وقفه‌های لیگ هم حداکثر استفاده را کردیم تا به سمت اهدافمان حرکت کنیم. تا اعضای این تیم جدید نسبت به یکدیگر به شناخت برسند، نیاز به زمان داشتیم. در این حین خیلی‌ها صبر و حوصله به خرج دادند و پشتیبانی کردند که واقعاً این حمایت‌ها جای تشکر دارد.

هدف بعدی فولاد چیست؟
 در درجه اول تلاش ما این است که نیم فصل اول به ثبات برسیم و سپس در نیم فصل دوم این جایگاه را بهبود ببخشیم.

در صورت ادامه این روند، فولاد می‌تواند حتی مدعی قهرمانی هم باشد اما شما حرفی از این موضوع نمی‌زنید.
 به هرحال ببینید، ما چارچوب‌های مشخصی داریم که سیاستگذاری‌های آن از طرف هیأت مدیره تیم است. ما برهمین اساس تصمیم می‌گیریم و برنامه‌ریزی و حرکت می‌کنیم. فعلاً هم تفکر و تمرکزمان خلاصه شده به بازی با پیکان.

آخرین بازی نیم فصل اول است و اهمیت خاص خود را دارد.
 این مسابقه سخت ترین بازی نیم فصل ماست. بعد از آن باید تلاش کنیم تا آنجا که امکانش هست مثل سایر تیم‌ها، فولاد را تقویت کنیم چون نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر خواهد بود و حریفان ما تمام ابزار و توانایی هایشان را به کار می‌گیرند تا بتوانند از یکدیگر جلو بیفتند.

فولاد در کدام بخش‌ها نیاز به تقویت دارد؟
 هرچند شرایط فولاد محدود و خاص است اما جلسات مفیدی را در این رابطه با مدیریت برگزار می‌کنیم تا در نهایت شرایطی را ایجاد کنیم که شرمنده هواداران نباشیم و شور و نشاطی را که به واسطه موفقیت فولاد در شهر و میان هواداران به وجود آمده، حفظ کنیم.

همچنان برای جذب سروش رفیعی تلاش می‌کنید؟
 فعلاً اجازه بدهید درباره شخص صحبتی نکنیم. بعد از بازی با پیکان در این رابطه کامل صحبت می‌کنم.

حالا عده‌ای این موفقیت‌ها را به خاطر حضور ساسان انصاری می‌دانند و عده‌ای دیگر، بهبود مصدومان. شما کدام یک را قبول دارید؟
 به نوعی هر دوی اینها مکمل یکدیگر هستند. فوتبال، یک کار جمعی و گروهی است که خیلی‌ها در آن نقش دارند؛ تمام پرسنل باشگاه، هوادارانی که با تمام وجود تیم را حمایت می‌کنند و تک تک بازیکنانی که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. مجموعه اینها می‌شود فولاد. ما در ابتدای فصل مجبور بودیم که در کنار ایجاد هماهنگی، تیم را هم کامل کنیم.

البته اول فصل بدشانسی هم زیاد می‌آوردید.
 بله. اسماعیل شریفات همان ابتدای لیگ مصدوم شد و 4 بازی را از دست داد. علاوه بر این مصدومیت مهرداد جماعتی، اکبر ایمانی و چند بازیکن تأثیرگذار دیگر هم باعث شد که تیم ما کامل نباشد. در ادامه مصدومان ما رسیدند، ایوب والی، ساسان انصاری و وحید طالب‌لو اضافه شدند تا ستاره درخشانی با نام فولاد خوزستان امروز در مسابقات حاضر می‌شود.

در مذاکراتی که با ساسان انصاری داشتید، چنین آینده‌ای برای فولاد ترسیم کرده بودید تا او را متقاعد کنید؟
 بعد از اینکه ساسان انصاری تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت، با او صحبت کردم و گفتم که ما در فولاد سیستمی را طراحی کرده‌ایم که هم ما به شما کمک می‌کنیم و هم شما به فولاد. در فولاد روال کار این است که هم بازیکنان در خدمت تیم هستند و هم تیم در خدمت بازیکنان. یک رابطه دو طرفه است. در واقع ما با ساسان انصاری یک معامله دو طرفه کردیم و هردو از این معامله سود بردیم.

مصدومیت مهرداد جماعتی هم که ظاهراً بهبود پیدا کرده و در بازی تدارکاتی شنبه گل هم زده.
 جماعتی از بازیکنان خوب و تأثیرگذار ما بود که مدت زیادی او را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. حالا 4، 5 روز است که مصدومیت او برطرف شده و کاملاً در اختیار کادرفنی قرار گرفته است.

یعنی در بازی با پیکان می‌توانید از او استفاده کنید؟
تا زمان بازی باید ببینیم شرایط او چطور پیش می‌رود و بعد درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
8
اقای سعداوی با ساسان قرارداد سه ساله ببندین این رو نیم فصل انجام بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
احسنت. باید قرارداد ساسان قرارداد طولانی بسته بشه تا راحت از دستش ندیم
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
6
انشاالاه با فولاد قهرمان بشی سعداوی شایسته دوست داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
6
بازیکنای خوب اس خوزستان اگه اگه خدایی نکرده خواستن جدابشن فولاد جذبشون کنه بهتره برن تیمای خارج استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
2
2
قهرمانى ميخوايم حاجى
m6
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
2
2
این حرف شما مفهوم قهرمانی دارد.خوشحالم.امیدوارم مدیریت و کادر فنی موفق باشند
محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
2
3
آقایون اژدری و کاهکش زاده باید زودتر از خواب زمستانی بیدار بشند و در نقل و انتقالات بازیکنان لیست اقای سعداوی را جذب کنند. بغیر از بازیکنهای جدید باید وضعیت سروش رفیعی زودتر روشن کنند و طبق فرمایش بقیه دوستان قرارداد ساسان انصاری تمدید شود. برای کسب سهمیه آسیایی باید حداقل سه تا چهار بازیکن درجه اول به تیم اضافه شوند در غیر اینصورت فولاد نیم فصل دوم نمیتواند با سایر تیمهای قدر لیگ رقابت کند
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
4
اگه با همین شکل ادامه بده حداقل سهمیه رو گرفتیم
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
فولاد پتانسیل قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول و حتی قهرمانی هم داره و ما اینو‌ میخایم و امیدواریم محقق بشه ، در خط هافبک‌ عالی هستیم امیدوارم نیمفصل مشکل ارنست حل بشه و آرش افشین رو هم به خدمت بگیریم
جواد
|
Kuwait
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
من ميگم فولاد تونيم فصل ميره سراغ ارش افشين كه بياد فولاد صدر صدر هم اين كار ميكنه آرش افشين كه يك دو بازي انجام ميده ويك نيم فصل مصدوم ميشه ازموقعی كه اين بازيكن شناختم هميشه مصدومه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها