به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حفاری قهرمان وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا شد

حفاری قهرمان وزنه‌برداری باشگاه‌های آسیا شد

خوزستان اسپورت- تیم ملی حفاری اهواز عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا از 24 تا 26 آذرماه در قطر برگزار شد.

در پایان این رقابت ها ملی حفاری با هدایت فراز رامهرمزی با کسب 592 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، نیروی زمینی با 568 امتیاز نایب قهرمان شد و ذوب آهن اصفهان با 567 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در این رقابت ها برای ملی حفاری، مجید عسگری در دسته 63 کیلوگرم و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم هر کدام به سه نشان طلا رسیدند، علی مکوندی در دسته 85 کیلوگرم به دو نشان نقره و یک برنز رسید و وحید مکوندی نیز در هیمن دسته به یک مدال نقره و دو نشان برنز دست پیدا کرد، رضا دهدار در دسته 94 کیلوگرم سه گردن آویز نقره را ازآن خود کرد، علیرضا دهقان در دسته 105 کیلوگرم به یک مدال نقره و یک نشان برنز رسید و محسن بهرام زاده در دسته 105+ کیلوگرم به یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز دست پیدا کرد.

ملی حفاری در سال 93 نیز در رقابت های آسیایی - آفریقایی عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

برچسب ها: وزنه برداری
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
دم بچه های خوزستان گرم.ما خودمون تو اکثر رشته های ورزشی توو استان استعداد داریم بعد یکی از اهواز و روستاهای اطرافش بلند میشه میاد استادیوم غدیر واسه تشویق تیمای تهرانی.خجالت بکشید فقط از استان خودمون حمایت کنیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها