به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد نظرات: ۴۲ نظر

فولاد 3 – نفت 0؛ فولاد دومین دربی را هم برد

فولاد 3 – نفت 0؛ فولاد دومین دربی را هم برد

خوزستان اسپورت:
هفته چهاردهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 26 آذر 95 – ساعت: 15
فولاد خوزستان 3 – صنعت‌نفت آبادان 0
گل‌ها: ساسان انصاری (42 و 58- پنالتی) ایوب والی (65)
داور: احمد صالحی
کمک داوران: سعید قاسمی و محمدرسول ذورقی
اخطار: حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله‌زاده (فولاد) – محمدزبیر نیک‌نفس، رضا نوروزی، علی عبدالله‌زاده (نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

فولاد خوزستان: وحید طالب‌لو، سروش سعیدی، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو (81- هادی حبیبی‌نژاد)، احمد عبدالله‌زاده، اسماعیل شریفات (87- مجتبی نجاریان)، عبدالله ناصری (64- بهرام رشیدفرخی) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

صنعت‌نفت آبادان: حسن هوری، فرشاد فرجی (66- رضا جبیره)، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، محمدزیبر نیک‌نفس، حکیم نصاری، محمد پورمحمد، برونو اولیویرا (81- حسین ساکی)، محمد شادکام و رضا نوروزی
سرمربی: نادر دست‌نشان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان با نتیجه سه بر صفر به‌سود سرخ‌پوشان فولاد خاتمه یافت.

حساسیت امتیازات دربی خوزستان باعث شده بود تا دوتیم در نیمه اول کمی محتاط بازی کنند و توپ بیشتر در میانه میدان ضربه بخورد. در این نیمه چند موقعیت گلزنی هم خلق شد اما با وجودی که تیم صنعت‌نفت موقعیت‌های بیشتری داشت، این سرخ‌پوشان فولاد بودند که با یک گل زده نیمه اول را به‌سود خود پایان دادند.

نفت آبادان در دقیقه 12 صاحب اولین فرصت جدی شد اما ضربه زمینی محمد شادکام از کنار دروازه فولاد عبور کرد و در دقیقه 34 رضا نوروزی نتوانست از ارسال زیبای برونو اولیویرا استفاده کند و توپ را از مقابل دروازه فولاد خوزستان به بیرون زد. وحید طالب‌لو دروازه‌بان فولاد هم در چند صحنه با خروج‌های به‌موقع و بازی با پا در نقش یک مدافع پوششی برای تیمش ظاهر شد و اجازه خلق موقعیت‌های بیشتر را به زردپوشان نفت نداد.

یاران فولاد خوزستان که رساندن توپ به ساسان انصاری در پشت مدافعان میانی نفت را در برنامه داشتند، در آخرین دقایق نیمه اول از همین راهکار به گل رسیدند و ضربه انصاری در پی ارسال شریفات پس از برخورد به بدن مدافع تیم صنعت‌نفت به درون دروازه این تیم غلطید تا سرخ‌پوشان اهوازی این نیمه را برنده به رختکن بروند.

اولین ضربه به دروازه نیمه دوم را ایوب والی زد اما ضربه سر این بازیکن در آغوش حسن هوری جای گرفت. بعد از این صحنه بازیکنان نفت آبادان با روی آوردن به بازی تهاجمی برای جبران گل خورده تلاش کردند و در دقیقه 56 تا آستانه فتح دروازه فولاد پیش رفتند اما ضربه محمد شادکام که از بالای دستان طالب لو عبور کرده بود، از دهانه دروازه فولاد توسط عبدالله کرمی برگشت داده شد.

تیم فولاد متعاقب این صحنه در یک ضدحمله سریع با حرکت ترکیبی شریفات، عبدالله زاده و انصاری که با خطای پنالتی بازیکن نفت روی انصاری قطع شد، صاحب ضربه پنالتی و گل دوم شد. فولاد که بعد از زدن گل دوم روحیه بالایی گرفته بود و کاملاً متفاوت با نیمه اول بازی می‌کرد، در دقیقه 65 توسط کاپیتان والی که در این دیدار مشتاق گلزنی نشان می‌داد، به گل سوم رسید تا با خیال آسوده بازی را دنبال کند.

بازیکنان صنعت‌نفت در بیست دقیقه پایانی برای جبران گل‌های خورده سراپا حمله شدند و یاران فولاد ضمن دفاع از گل‌های زده به‌دنبال استفاده از ضدحملات بودند اما تلاش دوتیم در دقایق پایانی منجر به گل نشد و بازی با همان سه گل به‌سود فولاد خاتمه پیدا کرد.

فولاد خوزستان که هفته گذشته در غیاب تماشاگران موفق به شکست دادن استقلال خوزستان شده بود، دومین پیروزی متوالی را برابر تیم‌های هم‌استانی به‌دست آورد و 22 امتیازی شد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): حرکت اسماعیل شریفات از جناح چپ و پاس عرضی وی در پش مدافعان میانی صنعت‌نفت به ساسان انصاری رسید و ضربه گلزن فولادی‌ها پس از برخورد به سینه حسین بغلانی مدافع زردپوشان به درون دروازه این تیم چرخید.

2-0 (فولاد): ضدحمله سریع فولاد را اسماعیل شریفات آغاز کرد و در ادامه توپ به احمد عبدالله‌زاده رسید تا ساسان انصاری را درون محوطه جریمه نفت صاحب توپ کند اما خطای نیک‌نفس باعث اعلام ضربه پنالتی برای فولاد شد و این ضربه را ساسان انصاری در خلاف جهت حرکت حسن هوری تبدیل به گل دوم فولاد کرد.

3-0 (فولاد): ماتیاس چاگو پش ضربه آزاد ایستاد و توپ را به درون محوطه جریمه صنعت‌نفت ارسال کرد تا ایوب والی با ضربه سر محکم دروازه زردپوشان را باز کند.

در حاشیه
* هواداران فولاد خوزستان قبل از بازی اقدام به تشویق بازیکنان تیم نفت کردند و زردپوشان آبادانی با رفتن به سمت هواداران فولاد به تشویق آن‌ها پاسخ دادند.
* گروهی از هواداران صنعت‌نفت با حضور در استادیوم غدیر اهواز اقدام به تشویق شاگردان دست‌نشان کردند.
* حسن هوری، رضا نوروزی و حکیم نصاری، سه بازیکن تیم نفت آبادان که سابقه بازی برای فولاد خوزستان را داشته‌اند، برابر تیم سابقشان به میدان رفتند.

* حکیم نصاری بازیکن صنعت‌نفت قبل از بازی به سمت نیمکت فولاد رفت. در همین حال، وحید طالب‌لو و احمد عبدالله‌زاده به سمت نادر دست‌نشان سرمربی نفت آبادان رفتند.
* با توجه به تغییر زمان مسابقه، تعدادی از تماشاگران دقایقی از نیمه اول مسابقه را از دست دادند. ورود تماشاگران به ورزشگاه غدیر تا اواخر نیمه نخست ادامه داشت.
* از بین چهار بازیکن خارجی نفت آبادان فقط برونو اولیویرا هافبک اهل کشور برزیل در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود.
* ارنست ان‌فور مهاجم خارجی فولاد که هنوز نتوانسته است برای این تیم بازی کند همانند هفته‌های گذشته از جایگاه بازی را تماشا می‌کرد.
* نادر دست‌نشان نسبت به اعلام ضربه پنالتی به‌سود فولاد خوزستان اعتراض داشت و اعتراضش را به ناظر مسابقه اعلام کرد.
* سرمربی و نیمکت نشینان تیم نفت آبادان در دقیقه 74 اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیمش داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. در پی این اعتراضات بازی برای دقایقی متوقف شد و داور دستور به اخراج غلامحسین امین‌فر سرپرست تیم نفت از روی نیمکت داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۲
بیات
|
Germany
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
9
نفتی های عزیز گفته بودم که سه امتیاز این بازی حق مسلم فولاده و روی این سه امتیاز حساب نکنین... حالا ان شا الله بازیهای بعدی جبران میکنین. مرسی
مهدی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
8
این سه گل که بسیار هم با ارفاق بود در جواب کری خوانی حمید آبادانی، نانی و مهدی سزاوار عزیز که از دو ماه پیش استرس بازی با تیم اول خوزستان یعنی فولاد کبیر اهواز رو داشتن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
5
تبریک به فولادیهای عزیز . اقا این رشیدفرخی بازی ندید هروقت میاد داخل میریم لاک دفاع تیم داشت خوب بازی میکرد اینو اوردید بازی بی نظم شد . انشالا بردهای فولاد ادامه پیدا کنه هفته دیگه شکست یپکان تو تهران
خلیل
|
France
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
8
انشالله بازیکنان و هواداران و دست اندرکاران صنعت با این باخت مفید به خودشون بیان...
این تیم اگر تقویت نشه میافته!
صنعتیا بعضی موقع ها بیخود جبهه میگیرن و یادشون میره کل خوزستانی ها دوستشون دارن با این باختها یکم از غرور و خودخواهی ها کم بشه انشالله و حمایت ها یادتون بمونه!
آرمین
|
Turkey
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
6
تبریک میگم به هواداران فولاد
متاسفانه نفت ما اسیر باندبازی هوری و عیسی زاده شده و با این شرایط باید برای بقا بجنگیم .
امیدوارم نیم فصل مدیریت باشگاه تغییر کنه و در اینصورت قطعا فرصت به دروازبان خوب و با اخلاقمون عقیل اعتمادی هم خواهد رسید و با جذب چهار یا پنج بازیکن خوب به امید خدا امسال به سلامت در لیگ برتر ماندگار میشیم و برای فصل آینده مدیریت جدید باشگاه باید فکری به حال این تیم بیمار و هواداران متعصبش کند .
به امید موفقیت و پیروزی نفت آبادان و سایر تیمهای خوزستانی
amin behbahan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
2
6
اگه درخشش ساسان نبود مطمئنا در امر گلزنی مشکل داشتیم و باید در نیم فصل مهاجمی شش دانگ در کنار ساسان بگیریم ساسان تک و تنها شاید نتونه زیاد دوام بیاره و خسته بشه
یه بازیساز هم تیم کم داره این دو مورد بر طرف بشه مطمئنا نیم فصل دوم مدعی قهرمانی خواهیم شد
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
هر تیمی یک مهاجم هدف داره که گلزن اول اون تیمه مثل مرتضی تبریزی در ذوب طارمی در پرسپولیس زهیوی در استقلال خوزستان قاضی در نفت تهران پریرا در گسترش و بقیه تیمها.
توی فولاد ساسان انصاری مهاجم هدفه و همه توپها به اون ختم میشه که گل بزنه اگه بازیکنای کنار ساسان ضعیف بودن صاحب اینهمه موقعیت نمیشد و نمیتونست اقای گل بشه.
مهدی سزاوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
2
4
برد مبارک فولاد باشه مستحقش بود..در روزی که مابازهم اشتباه فردی داشتیم و کلی موقعیت خراب کردیم
ممنون از داور بازی که بازم از خجالتمون خوب در اومد
آبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
3
4
دلم میسوزه. واسه تیمم این تقابل نشون داد که صنعت نیاز به مربی بومی و خوزستانی میخواد
آفرین به آقا نعیم
تا کی دست نشان اخه
Ashil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
7
باسلام و تبریک به همه فولادیا...
آرمین
|
Turkey
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
3
ادمین محترم چرا نظر من چاپ نمیکنی ؟ اینکه میگم حوری و عیسی زاده باند تشکیل داده اند و فقط منافع شخصی خودشون را لحاظ میکنند و نه موفقیت تیم و سربلندی نفت آبادان مورد عجیب و نا به جایی هست و غیر قابل چاپ کردن ؟ این موضوع که همه هواداران خوب نفت آبادان متوجه هستند و همگی خواهان تغییر مدیریت و البته دروازبان تیم هستند .
واقعا مشکل این مطلب چی هست که چاپ نمیشه ؟ بی احترامی کردم ؟ حرف منشوری زدم ؟ حداقل دلیلش را برایم بازگو کنید تا متوجه باشم که شما بی طرف هستید ...
مدیر پایگاه سلام
نظر شما منتشر شده بود. در بین نظرات فوق ملاحظه بفرمایید.

حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
7
1
خدایی فولاد چندتا حمله کرد؟؟اگه بازیکنای اصلی نفت بودن عمرا نفت میباخت...درضمن داور کلا باعث برد شد وگرنه فولاد اصلا حمله نکرد که بخواد ببره...متاسفم واسه داوری..اگرپنالتی نگرفته بود فولاد بازی رو میباخت
پاسخ ها
آرمین
| Turkey |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
حامد جان این ترکیبی که بازی کرد بازیکنان اصلیمون بودند . میلاد جهانی که کلا فصل از دست داد و کیم هم تازه از کره و مراسم ازدواجش برگشته بود و احتمالا آماده نبوده . بقیه همه بودند .
متاسفانه تیم ضعیف بسته شده و نیاز به تقویت داره در نیم فصل . به این حرفها که همه بازیکنان ما مصدوم و محروم هستند توجهی نکنید .این صحبتها برای فرار و عواقب شکست هست .
ضمنا ذلیکانی که بازیکن ترکیب اصلی نفت نبوده امسال .
اسیر جو رسانه ای که مربی و مدیران رفت راه انداخته اند که بازیکنانمون نیستند نشوید همشهری . تیم ضعیف بسته شده و نیاز به تقویت داره . واقیت این هست .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
7
برد مبارک تیم فولاد و هوادارانشون..دقیقا نمیدونم درد اصلی تیممون چیه؟ خوب بازی میکنیم اما نمیتونیم فرصتهارو گل کنیم
خدا کمک کنه از بحران خارج بشیم
حمید آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
4
4
دست نشان عالیه دمت گرم میدونم دستت خالیه انشالا نقل انتقالات بازیکن میگیری تو آبادان جهنم واسه فولاد می کنیم
لشکر آبادی
|
United Kingdom
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
2
5
برد فولاد اصلا بهم نچسبید چون تیم حریف هم یه تیم خوزستانی بود ؛ واقعا باید یه فکری به حال این تیم صنعت نفت کرد امیدوارم در بازیهای آینده بهتر بشه و حداقل امسال توی لیگ بمونه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
3
2
صنعت از نظر مالکیت توپ خوب بود اگه یه محاجم گل زن داشتن می تونستن گل هم بزنن بازی جذابی بود
مرتضی خزرج علوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
8
قبل از هرچی بگم هم ناراحتم و خوشحالم پیروزی فولاد رو به همه ی فولادیها تبریک میگم و همچنین آروزی موفقیت میکنم برای صنعت نفت ابادان صنعت نفت محبوب الاهواز
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
5
با عرض تبریک و خسته نباشید به اقای سعداوی بازیکنان باغیرت فولاد و آرزوی موفقیت برای نفت عزیر در بازیهای بعدی
از آقای سعداوی خواهش میکنم دست از تعویضهای تکراری برداره تمام بازیها سه تعویضی فولاد از قبل مشخص هستند ناصری و چاگو و شریفات و تیم که روان بازی می کرد با این تعویض ها به دفاع میره فولاد نشون داده وقتی تهاجمی بازی می کنه بهتر نتیجه می گیره و مردم راضی تر هستند به بازی تهاجمی نه بازی تدافعی
دنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
7
خدایاشکرت بازی خیلی خوبی بود عبدالله زاده عالی بودامروز..کم کم داریم به بالای جدول وان شالله قهرمانی میرسیم..ماکه ازنفت متنفرنیستیم اگه هم کری بخونن طبیعیه توفوتبال ازباخت نفت اصلا خوشحال نمیشیم..فقط این میگیم که این فولاده بزرگه که افتخارفوتبال خوزستانه
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
8
حیف با نتیجه بدی باختیم
فولاد بازی نسبتا منطقی بازی کرد مبارک باشه بردشون
امیدوارم تیم خوب شهرمون صنعت نفت مشکلاتش حل بشه
مرتضی خزرج علوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
5
0
خوزستان اسپورت عزیز اصلاح کن محمد رسول دورقی که ایشان خوزستانی هستن
مدیر پایگاه با سلام
آقای ذورقی کمک داور اهل شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان هستند.
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
2
5
مبارک دوستان اهوازی ، باختی که مستحق نتیجه نهاییش نبودیم
روز به روز اثرات تعطیلی های لیگ روی تیم بیشتر معلوم میشه واقعا هم آقای دست‌نشان دستش خالیه و خیلی مصدوم داریم
رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
6
پیروزی مبارک طرفداران فولاد در هرجای دنیا که هستند. این نتایج حاصل صبر و حمایت هواداران عزیز و رسانه های خوزستانه که باعث شد توطئه های بعضی از مسئولین تیم فولاد علیه سعداوی شکست بخوره. به یاری خدا این پیروزی ها تداوم داشته باشه
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
3
تبریک بابت پیروزی فولاد ؛ این بازی حساس باعث شده بود دو تیم احساسی بازی کنند و درصد پاس های اشتباه دو تیم زیاد بود . با وجود امتیازات خوبی که فولاد جمع کرده باز هم از نظر تاکتیکی اون فولادی که باید باشه نیست اگر ارنست انفور و یک هافبک بازیساز اضافه بشه سهمیه آسیا صد در صده . در مورد تیم صنعت نفت در زمان حمله باید دقت بیشتری کنند و حواسشون به دفاعشون و ضد حملات حریف باشه . نتایج و عملکرد تیم استقلال خوزستان هم اصلا در خور بازیکنان نامی این تیم نیست اگر این تیم زودتر به خودش نیاد نتایج خیلی بدی درلیگ و مخصوصا آسیا در انتظارش است و اگر کار تیم روی روال عادی بود نیم فصل میرفتند دبی جهت چند بازی تدارکاتی با تیم های عربی جهت کسب تجربه .
کیارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
4
3
لطفا اینقد ''فولاد اهواز فولاد اهواز'' نکنید بازیکنان این تیم از سراسر استان خوزستان هستند این رفتارها زننده است و نفاق و جبهه گیری علیه هم بوجود می آورد. درود بر بچه های. ''فولاد خوزستاااااان قهرمااااان''
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
احسنت فولاد خوزستان صحیح است.
منتها در تقابل با تیم دیگر خوزستان که صنعت ابادان بود امروز فولاد اهواز به گرم تر شدن رقابت و کری ها کمک کرد..
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
5
این است فولاد بزرگ فاتح بلامنازع دربیها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
5
باسلام به همه هوادران هم فولاد وهم صنعت نفت
نيمه دوم فوتبال ناب خوزستان بود درضمن همه فولادي ها خوبن ولي اين نجاريان عجب بازيكني باكيفتي هست اميدوارم بيشتر بهش ميدان بدن كما مثل اقاي مريدي
موسوي شادگان
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
5
اگه فولاد با این نتایج خیره کننده یک هافبک بازیکن ساز و ارنست رو در نیم فصل دوم جذب کنه باید در کورس قهرمانی بازی کنه.ان شاءالله که صنعت نفت و استقلال خوزستان هم موفق باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
2
3
اقا فولاد مرکز فعالیتش اهوازه 3-4 بازيكن شهرستاني هستن در ضمن 88 درصد هوادار اهل اهواز هستن 60 درصد هوادار منطقه ي شلنك اباد اهواز هستن دو ورزشكاه غدير و صنايع فولاد و ب اضافه بيج استاديوم 30هزار نفري كاملترين باشكاه هم اكادمي اهوازه عذاب وجدان كرفتم حيف شد كم كل زديم
m6
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
6
با تبریک به فولادیا و تبریک به ابادانیا بابت بازی زیبا
اما از یه چیز تعجب کردم...تعداد هواداران بود..یادش بخیر دربی هایی که اس اهواز یه طرف ان بود و زیر 15 هزار نفر تماشاگر نمی اومد...یادش بخیر
زنده باد خوزستان قهرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
2
تعجب نداره همين كه فولاد با نتيجه قاطع برده عاليه دومن از هفته بيست و چهارم وقتى فولاد جايگاه 1يا دوم ورزشگاه بيش از اندازه پر ميشه يعنى 50 هزارنفر + 2500 نفر تو معبر ورودى و دور ورزشگاه ميشينن
و به اين ميگن روراستى
. اتفاقا بازى خيلى من چسبيد و چونكه كم گل زده داشتيم بازى بعدى براى جبران ميريم مجتبى
نجاريان با كدوم كيفيت !
همش تو بازى گيج بود شوتاش با قدرت نبودن
m6
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
3
الموج الازرق گل گفتی برادر یادش بخیر همیشه ورزشگاه شرمنده تعداد هوادارهای استقلال اهواز ميشد.ولی امروز هم فولاد با امکاناتی فوق العاده که آرزوی هر تیمی است آقایی میکنه و دو بار قهرمان شده که عالیه.ای ای کاش استقلال اهواز را از دست این مسئولانش بگیرند.خوش به حال فولاديها هم امکانات دارند هم مدیریت با ثبات.یادمه همیشه سیاوش بختیاری زاده اون قدیما میگفت ما همیشه حسرت هواداران استقلال اهواز را داریم حالا من میگم ما همیشه حسرت امکانات فولاد را می کشیم.دو تیم از یک شهر با 180 درجه تفاوت.
فولادی با تعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
2
اقای m6فولاد سال دیگه در استادیوم 27000نفری درضمن بنظرم هوادار واقعی بیاد خوبه ن هواداری ک فوتبالی نیست بیاد
صدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
2
تبریک به همه و پیش به سوی قهرمانی امسال . فولاد اگر در نیم فصل یک یارگیری هوشمندانه انجام بده نیم فصل دوم به احتمال زیاد قهرمان خواهیم شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
1
2
مهم ورزشكاه با كيفيت زيبا صندليهای كاملا شكيل به رنك قرمز و رنك زرد سربوشيده با كلاس بالا نه كرمي به سرما ميزنه و نه غباری رو سرما ميشینه و نه باروني كه ما رو از صندليا دور ميكنه در ضمن مارو مجبور به حفظ تميزي و زيبايش ميكنه
m6
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
1
1
مگه كشكه فولاد از صنعت گل بخوره
آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
1
1
انشالا تو آبادان معلوم میشه چی کشکه از صنعت گل بخوره یا ن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
خدا رو شکر کن سه تا خوردین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
1
1
اگه هزار بار بازم بگى ؟ فولاد ديگه نميبازه دل خوش نباش به بازى بعد تو آبادان
m6
حمید آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
0
معلوم میشه بچه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها