به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

همایش جامعه ورزش به‌یاد گلزن بزرگ خوزستان

همایش جامعه ورزش خوزستان برای یادبود اسطوره

خوزستان اسپورت- مراسم گرامیداشت پیشکسوت صاحب‌نام فوتبال خوزستان بعدازظهر امروز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، جمعی از فرمانداران و مدیران استان و تعداد زیادی از پیشکسوتان، مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران ورزش خوزستان، مراسم گرامیداشت زنده یاد حسین کمایی در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

شادروان کمایی از بازیکنان نسل اول تیم تاج اهواز در دهه 30 شمسی بود که سال‌ها به‌عنوان بازیکن و مربی در خدمت این تیم بود. حسین کمایی، حسن علم و شاهمراد شکرخدایی، مثلث معروف خط حمله تیم تاج اهواز و منتخب خوزستان را در دهه‌های 30 و 40 شمسی تشکیل می‌دادند که حسین کمایی و حسن علم مدتی را نیز برای تیم تاج تهران بازی کردند و در تیم ملی ایران هم عضویت داشتند.

زنده یاد حسین کمایی بعد از خاتمه دوران بازی به‌عنوان مربی در تیم تاج اهواز مشغول فعالیت شد و این تیم را قهرمان لیگ دسته دوم تخت جمشید کرد اما قانون عجیب و خلق‌الساعه فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت حضور تیم‌های همنام در لیگ دسته اول تخت‌جمشید باعث شد که تیم تاج اهواز همانند تیم‌های تاج آبادان و تاج مسجدسلیمان از حضور در این مسابقات محروم شود.

بعد از اینکه تیم نورد اهواز جایگزین تاج اهواز در لیگ تخت‌جمشید شد، زنده یاد کمایی در نیم‌فصل دوم مسئولیت مربیگری تیم نورد را به‌عهده گرفت و نتایج خوبی را با این تیم کسب کرد.

شادروان حسین کمایی پس از مدت‌ها تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت و بعدازظهر امروز (چهارشنبه) یاران سال‌های دور و نزدیک این پیشکسوت بااخلاق فوتبال خوزستان به‌همراه جمع کثیری از مسئولان محلی و اعضای جامعه ورزش از شهرهای مختلف استان در مسجد ارشاد اهواز گرد هم آمدند و به گلزن مطرح تاریخ فوتبال جنوب ادای احترام کردند.

کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان، مسئولیت برگزاری مراسم بزرگداشت شادروان حسین کمایی را با همکاری اداره‌کل ورزش و هیأت ورزش‌های همگانی به‌عهده داشت و این مراسم را به ‌نحو مطلوب برگزار کرد تا یاد و خاطره گلزن بزرگ فوتبال دیار کارون گرامی داشته شود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

همایش جامعه ورزش خوزستان برای یادبود اسطوره

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
3
خدا رحمتشون کنه . دست مریزاد بابت برگزاری مراسم و تشکر از حضور استاندار ورزشدوست
حمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
4
آقای کمایی اسطوره باشگاه تاج و استقلال اهواز بودن بیشتر از 10 بار با تیم تاج قهرمان اهوا شدن و اگه قوانین مسخره و مغرضانه فدراسیون آقای آتابای نبود تاج اهواز لیگ تخت جمشید بازی میکرد چه تیم بزرگی بود و چقد باش خاطره داشتیم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
3
انالله واناالیه راجعون
روحش شاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها