به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

امین‌فر: پاداش ترکی قضاوت بازی پرسپولیس است

امین‌فر: پاداش اشتباه ترکی قضاوت بازی پرسپولیس است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان، گفت: برخلاف اینکه حسن کامرانی‌فر اعلام کرده بود اگر داوری مرتکب اشتباه شود به رده‌های پائین‌تر منتقل می‌شد، محسن ترکی بعد از اشتباه این هفته قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب آهن را پاداش گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسین امین‌فر ر مورد شکست تیمش در هفته سیزدهم مقابل سایپا گفت: در این دیدار 5-6 مهره اصلی تیم را در اختیار نداشتیم. از طرف دیگر محسن ترکی قضاوتی کرد که با مشکل روبه‌رو شدیم. قصد نداریم همه مشکلات را گردن داور بیندازیم اما این مسئله در بازی ما تأثیرگذار بود.

وی در مورد اینکه حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری اعلام کرده قضاوت داوران در هفته اخیر بسیار خوب بوده و فقط داور دربی خوزستان دچار اشتباه شده است، تصریح کرد: این حرف اصلا درست نیست. خودم داور ملی هستم و هیچ وقت بدون سند حرفی را نمی‌زنم. روی پنالتی که داور در دقیقه 10 برای سایپا گرفت اعتراضی نکردم و حتی به کادر فنی تیم مان هم که معترض بودند گفتم داور تصمیمش درست بوده است. اما در دقیقه 84 برخورد توپ به دست بازیکن سایپا پنالتی بود. اینکه محمد فنایی در برنامه 90 بخواهد با صد دلیل غیر موجه این اشتباه را توجیه کند قابل قبول نیست. 20 کارشناس داوری اعلام کردند که دقیقه 84 پنالتی اتفاق افتاده است.

سرپرست صنعت نفت در ادامه تأکید کرد: اینکه ترکی با بازیکن لج کند اصلا خوب نیست. حتی در بین دو نیمه با ترکی صحبت کردم و اعتراضم را بیان کردم. به ترکی گفتم اگر بازیکن ما خطا کرده به او کارت زرد نشان بدهد دیگر صحبت آمرانه و تحریک بازیکن چه دلیلی دارد که از سوی او انجام می‌شود؟ سلاح داور سوت، کارت زرد و کارت قرمز است هر زمانی که لازم باشد داور بازیکنان را جریمه می‌کند. اینکه بخواهند با بازیکن بحث کنند و او را تهدید کنند چه توجیهی می‌تواند داشته باشد. به حسین بغلانی به خاطر خندیدن کارت زرد نشان داده و سپس در ادامه اعلام کرده اگر کارش را تکرار کند او را اخراج می‌کند.

وی افزود: در همین روزهای اخیر بازی وستهام و لیورپول را نگاه می‌کردم و برخورد کلانتبرگ داور سرشناس انگلیسی را با بازیکنان می‌دیدم. وقتی بازیکنان لیورپول دائم اعتراض می‌کردند او هیچ واکنش تحریک‌کننده‌ای نداشت. ترکی سال‌ها جزو بهترین داوران فوتبال ایران بوده اما این دلیلی نمی‌شود تا این داور مرتکب اشتباه نشود. کامرانی‌فر بر خلاف اینکه گفته بود اگر داوری عملکرد ضعیفی داشته باشد او را به رده پایین‌تر می‌فرستیم اکنون به ترکی تشویقی داده و قضاوت پرسپولیس و ذوب‌آهن را هم به او واگذار کرده است.

امین‌فر در مورد اینکه آیا کامرانی‌فر این صحبت‌ها را برای توجیه مطرح کرده است، گفت: صددرصد همین طور است. بنده روی قوانین اشراف دارم و تشخیص می‌دهم و بسیاری از تصمیمات داور را تشخیص می‌دهم. حتی گاهی وقتی کادر فنی ما معترض می‌شود به آنها می‌گویم تصمیم داور درست بوده و اعتراض نکنید که این مسئله باعث ناراحتی آنها شده و می‌گویم آیا تو سرپرست ما هستی یا اینکه حامی داوری. مثلا همان پنالتی که به سود سایپا اعلام شد را درست تشخیص داده‌ام هر چند که همچنان نادر دست‌نشان اعتقاد دارد تصمیم داور اشتباه بوده است. به هر حال وقتی داوری اشتباه می‌کند باید این وسیله را مسئولان مربوطه بپذیرند.

وی در مورد مصدومان تیمش تصریح کرد: متأسفانه میلاد جهانی را تا پایان فصل در اختیار نداریم و امین زلیکانی را هم حداقل تا نیم‌فصل غایب است. البته مشکل بدهی رضا نوروزی به باشگاه سایپا هم حل شده و این بازیکن می‌تواند برای ما به میدان برود.

سرپرست صنعت نفت در ادامه یادآور شد: باشگاه سایپا حرکتی غیر اخلاقی کرد. با وجود توافقاتی که از قبل صورت گرفته بود و بعد از اینکه 24 ساعت قبل از بازی حکم محرومیت این بازیکن صادر شد ما به باشگاه سایپا 50 میلیون تومان پول پرداخت کردیم و قرار شد به آنها نامه‌ای بفرستیم و تعهد کنیم که مابقی پول در نیم‌فصل پرداخت شود.  اما آنها روز بازی ساعت 12 و 30 دقیقه از ما درخواست چک کردند و این در شرایطی بود که باشگاه تعطیل بود و به خاطر این که چک‌ها باید دو امضائه باشد نمی‌توانستیم چنین کاری کنیم. آنها کاری کردند که ما با وجود داشتن 5-4 غایب نتوانیم از نوروزی هم استفاده کنیم. متأسفانه در فوتبال ایران برای نتیجه گرفتن هر کاری می‌کنند.

امین‌فر در پایان در مورد دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: آماده برگزاری این بازی هستیم و می‌خواهیم نتیجه دیدار مقابل سایپا را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
3
متاسفانه داورامون هم مثل باقی جاهای مملکت، شما بازی رئال دپورتیو رو ببینید، چه دعوایی شد دقیقه 90، داور با چه آرامشی بازی رو جمع کرد با یه خنده یه کارت زرد داد به راموس، اونوقت داورای ما، الحمدالله که همیشه دور از صحنه هستند، ولی از همون دور کارت در می آرن و می دون، تازه هر کیو که کارت می دن می خوان یه دو تا کشیده هم بزننش، داوری های فغانی رو نگاه کنید کلا همیشه عصبانیه، آدم احساس می کنه همش داره فوش می ده به بازیکنا.
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
4
دیپارتمان داوری فدراسیون کارشناس داوری همشون باهم هستن دروغگو و ضد خوزستان خدا نگذره ازتون حالا نگاه کنید بزار واسه قضاوت پرسپولیس و ذوب اهن سوتی بده بعد چطوری میزننش زمین خدا ازت نگذره محسن ترکی عقده ای
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها