به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

درآمد فوق‌العاده کمیته انضباطی از تیمهای خوزستانی

درآمد فوق‌العاده کمیته انضباطی از تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به‌طور متوسط روزانه سه میلیون تومان از قابل تیم‌های خوزستانی درآمدزایی می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هر هفته شاهد اعلام آرای زیادی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و اعمال جرایم و محرومیت‌هایی برای تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور هستیم.

تیم‌های خوزستانی حاضر در رده‌های مختلف فوتبال کشور نیز تقریباً همه هفته در تیررس کمیته انضباطی قرار می‌گیرند. با بررسی دقیق‌تر آرای صادره از سوی کمیته انضباطی در رابطه با تیم‌های خوزستانی می‌توان دریافت که این کمیته از قبال نمایندگان فوتبال دیار کارون در لیگ‌های فوتبال ایران، درآمدزایی چشمگیری داشته است.

مجموع جرایم کمیته انضباطی برای باشگاه‌های خوزستانی طی 50 روز اخیر مبلغ یک میلیارد و 437 میلیون ریال بوده که به‌طور متوسط روزانه حدود سه میلیون تومان جریمه روی دست تیم‌های این استان باقی گذاشته است.

تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و نفت آبادان در لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز در لیگ یک، فولادنوین اهواز و شاهین ماهشهر در لیگ دسته دوم، استقلال ملاثانی و نفتون مسجدسلیمان در لیگ دسته سوم، بانوان استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال ایران، تیم‌های خوزستانی بوده‌اند که در 50 روز اخیر در مجموع بالای 143 میلیون تومان جریمه شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعمال این جرایم در حالیست که اکثر تیم‌های خوزستانی با مشکلات مالی روبرو هستند و برخی از این تیم‌ها به‌سختی هزینه سفرهای سفر به خارج از استان را تأمین می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
1
4
حسن زاده با خوزستانی ها لجه عوضش تیم های تبریزی هر کاری بکنن محروم و جریمه نمیشن
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
1
4
بیاییم با فرهنگ سازی در بین تماشاگران فوتبال از دیدن فوتبال لذت ببریم واقعا پای ابروی استانمان در میان هستش
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
3
واقعا عادل نیستند ، اگر راست میگن خیلی جرات دارن و عادل هستند تبریزی هارو بخاطر شعار هایی که میدادند تو ورزشگاه آزادی جریمه و محروم کنن و باهاشون باید برخورد قاطع داشته باشن ، ادمین لطفا بچاپ
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
1
اصولا هر وقت هم ثبات باشه ی ندا به پرسپولیس و استقلال میدن که سرپرست مثل خرد بین آماتوری باعث حاشیه بشه تا اونا بتونن ی پولی در بیارن.جلو دوربین با میوه زدن تو صورت بازیکن تراکتور اونوقت هیچ جریمه نکردن.اقای سعداوی حواست جمع کن کارت بازی ارنست صادر بشه و مراقب باش فرصت نیم فصل برای جذب بازیکنان جدید را از دست ندهید .شما یک سهمیه آسیایی و یک سهمیه بازیکن خارجی ؛بدون محدودیت دارید پس لطف کنید در این زمینه نظر هییت مدیره را جلب کنید.وسط زمین فولاد واقعا نیاز داره کنار چاگو یک بازیکن قلدر بازی کنه که مثل بازی با استقلال خ اینقدر ناتوان و ضعیف نشیم
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
2
مجبورن حقوق کی روش کی میده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها