به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

دست‌نشان: می‌دانم باید به مردم آبادان جواب بدهم

دست‌نشان: می‌دانم باید به مردم آبادان جواب بدهم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر در هفته سیزدهم به محسن ترکی استراحت می‌دادند اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان در مورد شکست تیمش مقابل سایپا و روند ناکامی‌های صنعت نفت در بازی‌های خانگی گفت: ما تا به اینجا نتایج بدی  نگرفتیم. صنعت نفت هواداران عاشقی دارد که تعداد زیادی از آنها از نتایج راضی هستند و برخی نیز از باخت‌های خانگی ناراحت می‌شوند. ما هم انتظار داریم که در بازی‌های خانگی کیفیت بهتری داشته باشیم، ولی هم در این مسابقه و هم در بازی با ذوب‌آهن برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی ادامه داد: با اینکه شکست خوردیم، ولی هواداران ما را تشویق کردند، اما وظیفه ما مقابل آنها بسیار سنگین است. در همین بازی هم شش بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و از طرفی اشتباهات داوری هم به ضررمان تمام شد. من شرایط تیمم را درک می‌کنم و تلاش می‌کنیم وضعیت بهتری پیدا کنیم. من می‌دانم که باید به مردم آبادان جواب بدهم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به بیان این نکته که تیمش با شکست مقابل سایپا، تیم حسین فرکی را از بحران خارج کرد، اظهار داشت: در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد و این برد مبارک حاج حسین (فرکی) باشد. من باخت را قبول می‌کنم و دنبال توجیه هم نیستم، حرف‌هایی هم که در مورد داوری زدم دلیل بر این نیست که باخت تیم را فقط به داور ربط بدهم و حالا هم می‌گویم که باخت ما ارتباطی به قضاوت ترکی نداشت.

دست نشان در خاتمه تصریح کرد: من در مصاحبه‌هایم گفتم که ترکی در این هفته شرایط خاصی داشت و بحث عدم حضور او در لیست الیت مطرح بود. اگر به ترکی در این هفته قضاوت نمی‌دادند و اگر او استراحت می‌کرد هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
5
آقای دست نشان دوست داریم ولی از دست دادن 6 امتیاز بازی خانگی آخر فصل میتواند فاجعه بار باشد . بازیکنانت را با مسئولیتشان بیشتر آشنا کن و بجای اینکه خودتان و دروازبانتان مصاحبه کنید و بگویید نباید توقعات از صنعت نفت بالا رود بگویید مگه ما چه چیزمان از دیگران کمتره . شما اس تهران و سپاهان را بردید و با تراکتور مساوی کردید پدیده را براحتی میتوانستید ببرید و سیاهجامگان را بردید و به پرسپولیس دقیقه 93 باختید اونهم بدون بغلانی و در یک شرایط نامردی . پس میتوانید و باید ببرید چرا که نه . لطفا باور بردن و پیروزی را در اونها افزایش بدید .
Jasem
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
دست نشان:"برخی نیز از باخت‌های خانگی ناراحت می‌شوند..." واقعاً فقط برخی از هواداران آبادانی از باخت های خانگی صنعت نفت در استادیوم تختی ناراحت میشوند!؟ نه جناب حتماً مزاح میفرمایید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها