به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

قهرمانی سیناصنعت ایذه در جام باشگاه‌های جهان

قهرمانی سیناصنعت ایذه در جام باشگاه‌های جهان

خوزستان اسپورت- تیم‌ سینا صنعت ایذه با پیروزی مقابل نماینده ترکیه در دیدار نهایی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان قهرمان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور 16 تیم، از ظهر دیروز (پنجشنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است و امشب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان رسید.

تیم‌ سینا صنعت ایذه نماینده کشورمان در این رقابت‌ها که جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرده بود در فینال به مصاف استانبول بیوک شهیر ترکیه رفت که سینا صنعت با نتیجه 5 بر 2 مقابل حریف به برتری دست یافت و قهرمان شد.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی و اعضای هیأت رئیسه این اتحادیه با حضور در سالن مسابقات از نزدیک ناظر رقابت فینال این رقابت‌ها که بعنوان یکی از مسابقات مهم و اصلی در تقویم اتحادیه جهانی نیز درج شده است، بودند.

نتایج انفرادی دیدار فینال
59 کیلوگرم: عبدالمحمد پاپی، برنده - مصطفی ساگلام (6 بر یک)

66 کیلوگرم: علی ارسلان، برنده - آتاکان یوکسل (6 بر 3)

71 کیلوگرم: محمدعلی گرایی، برنده - سلجوق جان (4 بر یک)

75 کیلوگرم: پژمان پشتام - امره کوش، برنده (صفر بر 2)

80 کیلوگرم: ماکسیم مانوکیان، برنده - سلجوق جبی (7 بر یک)

85 کیلوگرم: داود عابدین‌زاده، برنده - متهان باشار (7 بر 2)

98 کیلوگرم: علی‌اکبر حیدری - جنگ ایلدیم، برنده (2 بر 3)

130 کیلوگرم: زویادی پاتاریدزه - رضا کایالپ، برنده (یک بر 2)

رده‌بندی نهایی:
1- سینا صنعت ایذه 2- استانبول بیوک شهیر ترکیه 3- بیمه رازی ایران 4- بی اس پلاستیک بوداپست مجارستان 5- دینامو ایروان ارمنستان 6- باشگاه ورزشی مسکو روسیه 7- یورو پروفیل بوداپست مجارستان 8- پرولیتر صربستان 9- گردنو یونیورسیتی بلاروس 10- سامسون کلاب اوکراین 11- باشگاه ورزشی نیویورک آمریکا 12- برکوت قرقیزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
2
1
مدیر عاملش شرکت پیمانکاری داره توو عسلویه از اونطرف حق و حقوق کارگرا رو نمیده که خودم به عینه دیدم چوم پیشش کار میکردم از اینور هم میاد واسه معروف شدن تیم داری میکنه
امید بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
1
2
مبااااااارکه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
3
دمتون گرم شیران بختیاری
شهر محروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
3
اگر شهرستان ایذه نیز مانند بسیاری از نقاط کشور دارای شرکت ها یا موسساتی برای حمایت از ورزش بود قطعا بیشتر از امروز در ورزش کشور می درخشید. امیدوارم مسئولان به این شهر محروم و پر از استعدادهای ناب توجه بیشتری کنند. جای تشکر از آقای احمدی نیز وجود دارد که با هزینه شخصی، اینچنین نام شهرستان ایذه و استان خوزستان را بلند آوازه کردند.
آنزانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
نفر اول یا مغرضانه حرف میزنه یا از طرف گروهی تحریک شده. همه آنهایی که در پروژه های ایران خصوصا عسلویه و کنگان کار میکنند و آشنایی دارند میدونند مدیر عامل سینا صنعت و این باشگاه (احمد پور) حقوق کارگرها رو ماهانه پرداخت میکند و داد باقی پیمانکاران رو در آورده...!
این کار هم در چهارچوب قانون انجام میشود و علاقه و تعصب احمدپور هم به ورزش ایذه بآنی این بزرگی شده. لطفا منصف و با ریشه باشیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها