به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

شریعتی: همچنان پیگیر رفع مشکل استقلال هستم

شریعتی: همچنان پیگیر رفع مشکلات استقلال هستم

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان با بیان این‌که تقریبا دو سه روز یک بار پیگیر رفع مشکلات باشگاه استقلال خوزستان هستم، گفت: در مقطعی نیز به این باشگاه پول تزریق کردیم، هر چند این مبلغ در برابر هزینه‌هایی که این تیم دارد، زیاد نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: قرار است گروه‌ملی ظرف دو هفته آینده به بانک ملی واگذار شود و من روز دوشنبه نیز پیگیر این موضوع بودم. باید بگویم تقریبا دو سه روز یک بار پیگیر مشکلات باشگاه استقلال خوزستان هستم.

وی گفت‌: در مقطعی یک میلیارد و 500 میلیون تومان از یکی از شرکت‌های استان گرفتیم و به این باشگاه دادیم که هر چند این رقم در برابر هزینه‌هایی که این تیم دارد، زیاد نیست ولی تا حدودی برای این تیم، مُسکن بود.

استاندار خوزستان افزود: ‌یک میلیارد تومان هم از تیم نفت مسجدسلیمان طلب است که شرکت ملی نفت باید این مبلغ را پس دهد که قرار است این مبلغ را هم در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار دهیم ولی متاسفانه شرکت ملی نفت در خصوص تحویل پول کوتاهی می‌کند. شرکت ملی نفت قول می‌دهد ولی متاسفانه تاکنون پول را نداده است که پیگیر این موضوع نیز هستیم.

وی با بیان این که گروه ملی نیز جسته و گریخته در حد نگه‌داری تیم کمک می‌کند، عنوان کرد: چهار پنج روز پیش نیز با رییس بانک ملی ایران هم صحبت کردم و او گفت که ظرف دو سه هفته آینده، گروه ملی تعیین تکلیف و احتمالا به بانک ملی واگذار می‌شود که اگر به این صورت شود ما تیم را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

شریعتی درباره کمک از دستگاه‌های استان برای حمایت از استقلال خوزستان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران نیز گفت: احتمال دارد جلسه‌ای با برخی سازمان‌ها بگذاریم تا به این باشگاه کمک کنند تا به نتیجه بیشتری برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
3
آقاي شريعتي ٦ ماه دنباله حله مشكله تيم استقلال خوزستاني هنوزهم نتونستي حلش كني
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
4
باش تا صبح دولتت بدمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
3
از حرفهای استاندار محترم این برداشتو کردم که تا نیم فصل پولی به تیم نمیرسه چون ایشون فرمودند اگه تا دو یا سه هفته دیگه شرکت گروه ملی واگذار بشه بعد از اون مشکلات مالی تیم برطرف میشه. نیم فصل شیشم دی ماهه کمتر از بیست روز دیگه
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
2
اينجا خوزستان است.........!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
اکر تا نیم فصل که کمتر از بیست روز مانده مشکلات این تیم حل نشود دیگر هیچ فایده ای ندارد چون اکثر بازیکنان مهم و مورد نیاز باشگاه میروند و با در دست داشتن قرارداد ترکمنچای هیچکس حق ندارد جلوی آنها را بگیرد . استاندار دلسوز اگر قراره کاری انجام گیرد باید قبل از این دوهفته صورت گیرد و گرنه بعد از دو هفته اصلا فایده ای ندارد ولی خدایش شما در طول این مدت خیلی زحمت کشیدید که دعا میکنیم این تیم پایدار بماند و در نیم فصل بهتر شود و هیچ تیمی با بردن بازیکنان این تیم سود نبرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها