به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

معرفی قهرمان فوتبال پیشکسوتان مسجدسلیمان

معرفی قهرمان فوتبال پیشکسوتان مسجدسلیمان

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام شهدای مسجدسلیمان و لالی با قهرمانی تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با مشارکت هیئت فوتبال و کانون پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان، یک‌دوره مسابقه فوتبال هشت نفره با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در زمین چمن زنده یاد البرز الله‌مرادی برگزار شد و با قهرمانی تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی به پایان رسید.

در پایان دور مقدماتی این مسابقات، چهار تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی، زنده‌یاد البرز الله‌مرادی، شهدای لالی و زنده‌یاد محمد سلطانی به مرحله نیمه‌نهایی راه بافتند که در این مرحله از مسابقات تیم‌های زنده‌یاد علیرضا صالحی و زنده‌یاد البرز الله‌مرادی با شکست حریفان به فبنال راه یافتند.

معرفی قهرمان فوتبال پیشکسوتان مسجدسلیمان

مسابقه فینال روز دوشنبه 15 آذرماه با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد، رؤسای ادارات ورزش‌وجوانان، آموزش‌وپرورش، تأمین اجتماعی و نمابنده اداره بهزیستی، ریاست  شورای اسلامی شهر (به همراه عضو دیگر شورا مهندس حاجت‌پور) و خیل پیشکسوتان ورزش و علاقمندان به فوتبال میان دو تبم فینالیست برگزار گردید که در نهابت تیم زنده‌یاد علیرضا صالحی با درخشش سیدمحمد موسوی و علی اسیوند و با نتیجه چهار بر یک تیم زنده‌یاد البرز الله‌مرادی را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

استاد عبدالرضا پاپایی مسئول کانون پیشکسوتان مسجدسلیمان به هنگام توزیع جوائر مراتب قدردانی خود را از همکاری اداره ورزش‌وجوانان، هیئت فوتبال، شورای اسلامی و شهرداری شهرستان مسجدسلیمان ابراز نموده و اظهار امیدواری کردند که در آینده مجددا شاهد تکرار وبرگزاری چنین تورنمنتهایی باشیم. ایشان اقدام بعدی کانون را برگزاری یک همایش با حضور همه پیشکسوتان فوتبال شهرمان که در جای جای ایران اسلامی سکونت دارند ، را طی ایام  نوروز اعلام کرد.

مهندس عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش‌وجوانان نیز طی سخنان کوتاهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که زنده نگاه داشتن یاد شهدا را عین شهادت بیان نموده بودند،  مراتب حمایت همه جانبه اداره متبوع خود از کانون پیشکسوتان و نیز برگزاری چنین مسابقاتی از حضور جمع حاضر و رؤسای ادارات حاضر قدردانی نموده و مراتب گله‌مندی خود را نسبت به کم‌توجهی باقی ادارات و مسئولان شهرستان به چنین رخداد بزرگ ورزشی و فرهنگی بیان کردند. ایشان همچنین گزارش کوتاهی از عملکرد اداره ورزش وجوانان طی مدت کوتاه تصدی خود در این سمت را ارائه کردند.


همچنین استاد منوچهر قاسمی ریاست اداره آموزش‌وپرورش نیز ضمن اشاره به پروژه‌های ورزشی در دست اجرای اداره متبوع خود اظهار داشتند درب تمامی اماکن فرهنگی ورزشی اداره آموزش‌وپرورش از آغاز تصدی ایشان بر این اداره بر روی پیشکسوتان گرامی باز بوده و تا روزی که در این سنگر به خدمت‌گزاری مشغول باشند، گشوده خواهد ماند.

در ادامه مراسم اختتامیه، با اهدای لوح تقدیر از تمامی تیم‌های شرکت کننده تقدیر به‌عمل آمد و ضمن اهداء کاپ‌های قهرمانی، نایب قهرمانی، عنوان سوم و تیم اخلاق به تیم‌های زنده‌یاد صالخی، زنده‌یاد الله‌مرادی،شهدای لالی و زنده‌یاد محمدسلطانی ، هدایایی مختصر به جمعی از پیشکسوتان حاضر نیز توسط مسئولان شهری حاضر وپیشکسوتان و اساتیدی چون  علی‌اصغر جمالی، ابراهیم شهنی، چاوشی، صفر و حسین باهو، رضا احمدپور، افشین صالحی، علی قلی‌پور، علی‌حسین مطلبی، عبدالرضا پاپایی و ... اهداء گردید.

در حاشیه این مسابقات همچنین از سید محمد موسوی پیشکسوت همیشه حاضر فوتبال مسجدسلیمان که اخیرا در مسابقات بهزیستی کشور به همراه منتخب خوزستان خوش درخشیده بود و برای چندمین سال متوالی عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن مسابقات را به‌خود اختصاص داده بود توسط ریاست اداره ورزش‌وجوانان تجلیل به‌عمل آمد.

معرفی قهرمان فوتبال پیشکسوتان مسجدسلیمان

برچسب ها: مسجدسلیمان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
دارایی مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
3
وقتی مسلم سلیمانی وبهروزمکوندی نباشن جای خوشحالی نداره
زیلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
هرکی یه رنگ و یه لباس و.......
آیا این پیشکسوتان عزیز شایسته پوشیدن یک لباس مرتب هم نیستند؟ اما ازطریق دلالها وواسطها بازیکنهای درجه چندم به تیم نفت بیایند وبه ریش همه ما بخندند؟
سیاوش
|
Ukraine
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
مردون یادش بخیر تعصب استقلال را خیلی داشت سال شصت سه همراه کوروش لرستانی به هفتکل آمدن
عليرضا بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
سید محمد موسوی مرد تمام نشدنی فوتبال مسجدسلیمان و مرد همه فن حریف کسی که یازده پست فوتبال را بطور احسن بازی کرد و در تمامی رشته های ورزشی مهارت و استادی دارد بنده شخصن خودم شاهد قهرمانی های وی در اکثر رشته های ورزشی بودم انشاءالله که خدا عمر طولانی و پر برکت به ایشان عطا بفرماید
داریوش از اهواز
|
Japan
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
خدایی جای بازیکنانی همچون محمد سلطانی داریوش فیروزی خالیه و افرادی که در قید حیات هستند و تو این تیم نیستند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها