به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

دست‌نشان: در فضای مجازی شایعه‌سازی می‌کنند

دست‌نشان: در فضای مجازی شایعه‌سازی می‌کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پیجی در یکی از صفحات مجازی به نام هواداران باشگاه صنعت نفت تشکیل شده که بعد از بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم پشتیبانی این پیج در خارج از کشور است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نادر دست‌نشان در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد، گفت: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم. در شرایط بدی با سیاه‌جامگان روبرو شدیم چرا که این تیم با ارائه یک بازی انتحاری قصد داشت هر طور شده مقابل ما به پیروزی برسد. همین موضوع کارمان را سخت کرد. بازیکنان ما از باخت هفته قبل مقابل ذوب آهن که روی سه ضد حمله حریف به دست آمد از لحاظ روحی آسیب دیده بودند چرا که در آن مسابقه از هفت موقعیت گلی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: مقابل سیاه‌جامگان با وجود غیبت 3-4 بازیکن عملکرد خوبی ارائه کردیم. بازیکنان تیم جانانه بازی کردند با وجود اینکه می‌دانستیم این تیم قصد دارد از عمق دفاع ما نفوذ کند طوری بازی کردیم که آنها را به کناره‌ها سوق دادیم و مجبور به ارسال‌های زود هنگام کردیم. به غیر از یک گلی که به ثمر رساندیم چند موقعیت گلزنی دیگر داشتیم که از دست رفت. در صحنه‌‌ای شوت رضا نوروزی بعد از برخورد به تیم سمت چپ به تیر سمت راست اصابت کرد که این از اتفاقات نادر فوتبال بود.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه هفته قبل در فضای مجازی شایعه شده بود که از طرف باشگاه به او اولتیماتوم دادند، گفت:‌ مطمئنا این مسئله شیطنت بوده است. دوستانی در فضای مجازی هستند که همه را بیراهه می‌کشانند. پیجی در یکی از صفحات مجازی به نام هواداران باشگاه صنعت نفت تشکیل شده که بعد از بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم پشتیبانی این پیج در خارج از کشور است. در این صفحه اعلام شده که به من اولتیماتوم دادند که به هیچ وجه این موضوع درست نیست. اولتیماتوم در این مقطع هیچ معنایی ندارد. چطور می‌شود برای شکست در بازی که 7 موقعیت خوب گلزنی داشتیم با اولتیماتوم روبرو شویم. برخی افراد آرزوهایی که دارند را به عنوان شایعه مطرح می‌کنند به هر حال آرزو بر جوانان عیب نیست. این مسائل وظیفه ما را سنگین تر می‌کند تا در ادامه راه با تلاش بیشتر کارمان را دنبال کنیم.

دست‌نشان در مورد رویارویی با سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این مسئله هم از شانس بد ما است. در شروع لیگ با حریفان سر سخت و مدعی لیگ مثل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و صبا روبرو شدیم و حالا که به پایان نیم فصل نزدیک می‌شویم باید به مصاف حریفانی برویم که برای فرار از ته جدول تلاش می‌کنند و بحران زده هستند.

وی افزود: سیاه‌جامگان رقیب بسیار سر سختی بود و سایپا حریف سخت تری است. این تیم با شوک استعفای حسین فرکی روبرو شده و این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند. سایپا در مسابقاتی که داشته با کمترین اختلاف بازی را به حریفان خود واگذار کرده است. این مسئله هم که بازیکنان می‌خواهند به خاطر فرکی هر طور شده برنده شوند کار را برایمان وامصیبتا می‌کند. باید با تمام وجود در بازی این هفته مایه بگذاریم تا هر سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی صنعت نفت در مورد مصدومیت امین زلیکانی،‌تصریح کرد:‌ زلیکانی جزو بهترین بازیکنان ما بود که در بازی مقابل سیاه‌جامگان از ناحیه همستیرینگ دچار مشکل شد. این بازیکن را حداقل تا نیم فصل نداریم. این مسائل مشکلات ما را دو چندان می‌کند اما به توانایی بازیکنان جوان و جایگزین خود هم ایمان داریم.

دست‌نشان در مورد سایر مصدومان و محرومان تیمش، گفت: کیم گوی به دلیل سه اخطاره شدن در این بازی حضور ندارد. به غیری زلیکانی دیگر بازیکن مصدوم ما میلاد جهانی است. او قرار است به زودی رباط صلیبی خود را عمل کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
1
اقای دست نشان / کسانی که با یک باخت حرف از اولتیماتوم میزنن فقط دشمن هستن و البته به احتمال ابادانی هم شاید نباشند. شاید از هواداران تیم های ته جدولی باشند که به دنبال پایین کشیدن صنعت و فرار خود از سقوط هستند ... هواداران هوشیار باشند و اب به اسیاب دشمن نریزند
اسحاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
دست نشان باید بره از تیم چه گلی به سرمون زده مگه
جاسم صگوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
1
ماشاالله آقا نادر دمت گرم ؟درنیم فصل درخط میانی تیم باید تقویت بشه چون کمبودبازیکن داریم
آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
تیم ما چرا به زور باید هشتم جدول باشه. آقا نادر برو از تیم تا اوضاع بدتر نشه برو برو برو برو
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
ماشالا نادر خان کم کم داره اونایی که دشمن تیم هستن پیدا میشن من نمیدونم این اسحاق رو چه حسابی این حرفو زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
نادر خان دمت گرم . بنظر میرسه نتایج خوب صنعت نفت بدجوری حال دشمنان صنعت را گرفته . به امید موفقیت های بیشتر . ضمنا آقای اسحاق بهتر شما و سایر دشمنان صنعت نفت برید و پشت سرتون هم نگاه نکنید . چون نمیتونید موفقیتهای نفت را ببینید .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
درود به همه طرفدارهای صنعت نفت .بله اگر همه امکانات تیمهای استقلال وپرسپولیس وسپاهان وذوب آهن وتراکتور را اعم از پول وپشتیبانی دولتی و محلی را داشت وجایش اینجا بود جای انتقاد داشت .یاد جوک قدیمی افتادم یارو سفارش سوپ داد تو سوپش یه مگس در حال رقص بود درجواب اعتراضش گارسون گفت با سوپ پنج زاری توقع داری جمیله برات عربی برقصه.کار نادر خان خیییییلللللی هم خوبه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها