به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: امیدواریم این پول هر چه زودتر برسد

پورکیانی: امیدواریم این پول هر چه زودتر برسد

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:‌ برای بازی با نمایندگان سعودی در لیگ قهرمانان آسیا، تابع مقررات کشور هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی ‌درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و احتمال رویارویی تیم‌های ایرانی با نمایندگان عربستان و بازی آن‌ها در کشور سوم، اظهار کرد: این موضوع یک بحث کشوری و بر عهده فدراسیون و وزارت امور خارجه است. وقتی یک باشگاه پا به مسابقات آسیایی می‌گذارد، بحث آن ملی است و مسوولان ذی‌ربط ملی هم درباره موضوعات تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی بیان کرد: به هر حال برای ما فرقی نمی‌کند و مجموعه استقلال خوزستان، تابع مقررات کشور است و هر چه صلاح دیدند، ‌انجام می‌دهیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه درباره پیروزی این تیم برابر سایپا نیز ‌گفت:‌ این نتیجه با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به دست آمد. تیم ما از فرصت‌هایش استفاده کرد و برنده شد. البته نباید از ارزش‌های تیم خوب سایپا هم گذشت.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره پول به باشگاه رسید یا خیر؟ خاطرنشان‌کرد: ‌خیر، تاکنون مبلغی به دست باشگاه نرسیده و امیدوارم این پول هر چه زودتر برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
3
4
اقای پورکیان خواهشا اگه پول اومد بدید به بازیکنهای مثل زهیوی و طیبی و بیت سعید و دورقی و بقیه بازیکنهای اصلی نذارید برن تیمای دیگه پولو ندید به نانگ آخه من نمیدونم چی از نانگ دیدید میخاید بیاریدش بازیکن پیرمرد فوتبالش تموم شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها