به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

دومین پاییز تلخ فرکی مقابل تیم‌های خوزستانی

دومین پاییز تلخ فرکی مقابل تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دومین سال متوالی پس از ناکامی مقابل تیم‌های خوزستانی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین فرکی که سابقه قهرمانی لیگ برتر با تیم فولاد خوزستان را داشته است، بعد از شکست دوبرصفر سایپا مقابل استقلال خوزستان اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و به همکاری با تیم سایپا پایان می‌دهد.

حسین فرکی در پاییز سال گذشته نیز بعد از توقف تیم سپاهان اصفهان مقابل استقلال اهواز از سمت رهبری تیم سپاهان استعفا کرد و استعفایش مورد موافقت مدیران وقت باشگاه سپاهان قرار گرفت.

باید دید که این بار مدیران سایپا چه موضعی برابر استعفای فرکی اتخاذ خواهند کرد و آیا با جدایی این مربی موافقت می‌کنند یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
1
2
بیاد استقلال خوزستان چون استقلال با مربی خوب خوش اخلاق ولی کم تجربه نمیتواند در اسیا نتیجه بگیرد
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
2
قدر عافیت کس داند که دچار مصیبت شود .این اقا وامثال این اقایان و سایر بازیکنان غیر خوزستانی اینجا .منظور خوزستان عزیز شده سکوی پرتاب برایشان ..از قلعه نوعی بگیر بیا همین اقای فرکی در قالب سرمربیگری . در قالب بازیکنان داخل زمین بگیر خدا بدهد برکت از امثال گل محمدی بگیر بیا تا امثال بختیار .سروش رفیعی ووووووو .اکثریت این حضرات نمک می خورند نمک دان را می شکنند .یادم می اید گل محمدی را از پیروزی اخراج کرده بوده اند وهیچ تیمی هم او را نمی خواست .فولاد این بازیکن را گرفت طوری در فولاد پیشرفت کرد که شد نفر اول تیم ملی .بعدها در قالب سرمربیگری چنان با بی احترامی های خودش کنار زمین در مقابل تیم های خوزستانی به خصوص همین تیم فولاد مزد فوتبال خوزستان را داد .همین حالا امثال فرکی .گل محمدی وسایر بازیکنان به بن بست خورده کافی است یک چراغ سبز به انها داده شود با سر ودست می ایند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها