به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

رأی کامل بازی گیتی‌پسند و ملی‌حفاری اعلام شد

رأی کامل بازی گیتی‌پسند و ملی‌حفاری اعلام شد

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ملی‌حفاری از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس گزارش ناظر و داور دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ملی‌حفاری از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال، در دقیقه 39 مسابقه و در حالی که مسابقه با نتیجه 6 بر 5 به سود تیم ملی‌حفاری در جریان بوده و پس از آنکه بازیکن تیم ملی‌حفاری شوتی به سمت دروازه خالی تیم گیتی‌پسند زد، علی عابدین بازیکن ذخیره تیم گیتی‌پسند با ورود به داخل زمین مسابقه از به ثمر رسیدن گل قطعی جلوگیری کرده بود.

همچنین مهدی جاوید در دقیقه 40 مسابقه پس از به ثمر رسیدن گل تیم گیتی‌پسند به سمت نیمکت تیم حریف رفته و با حرکاتی تحریک آمیز اقدام به خوشحالی کرد که این موضوع باعث تحریک تماشاگران و نیمکت تیم حریف و در نهایت باعث ایجاد درگیری شده بود و تعدادی از تماشاگران تیم گیتی‌پسند به داخل زمین مسابقه آمده و این امر باعث توقف هفت دقیقه‌ای بازی شد و نهایتاً مهدی جاوید با دریافت کارت زرد دوم اخراج و فرید نمازی بازیکن شماره 4 تیم حفاری اهواز به دلیل زدن یکی از تماشاگران از زمین مسابقه اخراج شد و همچنین حسین حسینی بازیکن شماره 12 تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز با بازیکنان حریف درگیر و جو مسابقه را متشنج کرده بود.

بر این اساس کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار فوق به شرح زیر صادر کرده است:

1- از آن‌جایی که در دقیقه 39 مسابقه یکی از بازیکنان ذخیره تیم گیتی‌پسند به داخل زمین مسابقه آمده و اقدام به زدن ضربه به توپ نموده و تیم گیتی‌پسند از حضور وی بهره برده است، کمیته انضباطی این اقدام این بازیکن را مصداق استفاده از بازیکنان بیشتر از نفرات قید شده در قانوان فوتسال تلقی و به استناد و مستنبط از بند 8 ماده 68 آیین نامه انضباطی نتیجه مسابقه را 6 بر صفر به نفع تیم ملی حفاری اعلام می‌کند.

2- کمیته انضباطی، مهدی جاوید را به‌علت رفتار تحریک آمیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند.

3- کمیته انضباطی به استناد ماده 79 آیین نامه انضباطی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان را به‌علت تخلفات صورت گرفته در مسابقه از سوی کادر فنی و بازیکنان، تماشاگران و لیدر تیم به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران خود در مسابقاتی که میزبان می‌باشند، محروم می‌کند.

4- کمیته انضباطی به استناده ماده 65 آیین نامه انضباطی، فرید نمازی بازیکن شماره 4 تیم ملی‌حفاری را به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

5- کمیته انضباطی، علی عابدین را به استناد بند 11 و تبصره ماده 65 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی و چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

6- کمیته انضباطی سرپرست تیم گیتی‌پسند را به جهت اهمال از انجام وظایف خود و عدم کنترل نیمکت ذخیره‌ها مسنداً به تبصره ماده 65 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم می‌کند.

7- کمیته انضباطی، حسین حسینی بازیکن شماره 12 تیم گیتی‌پسند را به‌علت درگیری و رفتار ناشایست به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم میکند.

لازم به توضیح است، آرای صادره ظرف مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
5
حفاری باید برای کاپیتان تیم تجدید نظر بزنه.از خودش دفاع کرد در مقابل تماشاگر.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
5
رای عادلانه هست فقط رای فرید نمازی غیر عادلانه هست
فياضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
6
مسئولان تیم ملی حفاری نباید به این آرا اکتفاء کنند و تا آخرین لحظه پیگیر موضوع باشند .. چون تیم مقابل افراد خاصی رو توی فدراسیون داره و راحت میتونن آراء صادره رو به نفع خودشون تغییر بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
7
خدايا تو را هزار هزار هزار مرتبه شكر كه هميشه جاي حق نشسته اي و در بعضي مواقع اين ما هستيم كه صبرمان كم است و گرنه لحظه اي نبايد در عدالت تو شك كرد.در ضمن در مورد گيتي پسند بايد بيشتر از اين برايش جرايم در نظر ميگرفتن چون واقعا خيلي پر رو شدن و بعد از چشم پوشي كميته ها در چند مورد ديگر فكر كردن كه واقعا هر كاري كه دلشان بخواهد در زمين اجراء ميكنند و هيچكس حق ندارد آنها را مواخده كند تا جاي كه به بازيكن ذخيره ميگن بپر تو زمين و مانع ورود توپ به درون دروازه بشو .واقعا خجالت آورست مسابقه نهايتا بعد از يك روز چه برنده و چه بازنده به فراموشي سپرده خواهد شد ولي هيچ وقت اين حركات گيتي نا پسند را كسي فراموش نخواهند كرد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
4
حقشونه بي معرفت ها
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
3
حق به حق دار رسید در مورد فرید نمازی اعتراض کنید
چه عجب باورم نمیشه
|
United States of America
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
2
این اصفهانیها جایی نمیخوابن اب از زیرشون رد بشه صدرصد میرن استیناف شکایت یا توبازی برگشت تلافیشو در میارن ببین کی گفتم قبل شب یلدا
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
2
اوفیش دلم خنک شد گیتی میبایست منحل کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها