به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

برخورد جدی کمیته انضباطی با خاطیان بازی اصفهان

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی از برخورد شدید و جدی این کمیته با بازیکنان متخلف دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ملی‌حفاری اهواز خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی گفت: به دلیل تخلف علی عابدین، وی از  امروز با دستور موقت صادر شده از حضور در میادین ورزشی و فعالیت و همراهی تیم خود به هر عنوان محروم بوده تا تصمیم‌گیری نهایی در خصوص تخلفات این بازیکن گرفته شود. تا این ساعت، هیچ گزارشی به دست ما نرسیده و منتظریم تا مسئولین برگزاری این دیدار، گزارش خود را هر چه سریع‌تر به کمیته انضباطی ارسال کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه رفتار غیرورزشی و ناجوانمردانه از سوی این بازیکن رخ داده و به راحتی زحمت‌های یک تیم با چنین رفتارهایی به هدر می‌رود، مطمئنا کمیته انضباطی شدیدترین تنبیهات را خواهد داشت. با استناد به قوانین فوتبال، شدیدترین برخورد را در خصوص تخلفات این چنینی داریم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: بازیکنی که در نیمکت ذخیره می‌نشیند، تکالیف متمایزی از تماشاگران دارد و رفتار غیرورزشی او باعث می‌شود تا جو ورزشگاه و یا سالن مسابقه به هم بریزد. به این موضوع اشاره شده که عدم نیروی انتظامی کافی در سالن برگزاری مسابقات باعث شده چنین تخلفاتی صورت بگیرد که باید بگویم اصلا اینطور نیست. اگر یک یا 100 سرباز در سالن مسابقه حضور داشته باشند آنها موظف هستند امنیت سالن مسابقه و تماشاگران را بر عهده بگیرند نه تخلفاتی که بازیکنان انجام می‌دهند. بخشی از حوادثی که مربوط به تماشاگر باشد، مسئول کنترل آن نیروی انتظامی و مقاماتی که مسابقات را برگزار می‌کنند هستند اما رفتار غیر ورزشی یک بازیکن ارتباطی به کم یا زیاد بودن نیروی انتظامی ندارد.

وی در پایان گفت: بازیکنی که فوتسال حرفه‌ای در سطح کشور بازی می‌کند آن هم کشوری که جز سه تیم برتر جهان است، نباید چنین رفتارهای نادرستی را انجام بدهد. این موضوع جای تاسف دارد و همانطور که در بالا اشاره کردم، کمیته انضباطی شدیدترین تنبیهات را برای متخلفین در نظر می‌گیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
1
2
ببینیم وتعریف کنیم ؛ کمیته انضباطی فقط در مورد مجازات تیمهای خوزستانی بسیار سریع و اورژانسی عمل میکند وخصوصا اگر تیم مقابل تهرانی یا اصفهانی باشد !!! نمونه اش مجازات تیمهای استقلال خوزستان و استقلال اهواز است ؛ البته مسئولان فوتبالی پایتخت که اغلب تهرانی واصفهانی باشند جای تعجب ندارد .
behzad
|
Germany
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
3
0
آقای لشکرآبادی
وقتی تماشاگراستقلال خوزستان یا فولاد فرق نداره سنگ پرت میکنه باید جایزه داد؟..به جای این بحثها برو فرهنگ سازی کن تو ورزشگاه....حالا یه عده میان میگن این تهران پرست صد هزار تماشاگر میره ورزشگاه ازادی چرا اونجا همچین اتفاقی نیست؟چرا اصفهان نیست؟بله اونجا هم توهین و فحاشی میشه اما کجا دیدی ماشینهای پلاک یه شهر دیگه اسیب بزنن؟اینو یه بچه هم میدونه کار کیه کاملا مشخصه کار هواداران چه تیمیه.این سایت هم به مخفی کاری فرهنگ سازی کنه بهتره
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
بهزاد مگه تو اصفهان تماشاگرای سپاهان چشم سربازو کور نکردن ؟!مگه تماشاگرای پرسپولیس نیمکت تراکتور رو منفجر نکردن؟! مگه هوادارای تراکتور بازی با استقلال بازیکنا و داورا رو با سنگ و برف گلوله بارون نکردن؟!مگه کرمان ورزشگاه رو آتیش نزدن؟! چرا فقط اتفاقات خوزستان بزرگ نمایی میشه؟؟؟!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها