به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

عیسی‌زاده: می‌خواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند

عیسی‌زاده: می‌خواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: عده‌ای هستند که می خواهند از شرایط سوء استفاده کنند و چوب لای چرخ تیم بگذارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی عیسی‌زاده در خصوص شکست این تیم برابر ذوب آهن، اظهارکرد: بازی خوبی بود و اتفاقا یکی از دیدارهایی بود که تیم ما بسیار خوب و روان بازی کرد. متاسفانه در وقت های تلف شده نیمه اول، یک پنالتی به سود ذوب آهن گرفته شد و این که درست بود یا نبود را نمی دانم و کارشناسان باید در خصوص آن نظر دهند ولی بد موقعی گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم نیز تیم ما سراسر حمله شد و تا دقیقه 80 هم فکر می کنم شش هفت موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه توپ های مان وارد گل نشدند و این از شانس بد ما بود.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان این که تیم های بزرگ نیز در خانه شان شکست می خورند، گفت: تیم ما به تازگی به لیگ برتر آمده است و انتظارات نباید آنقدر از تیم بالا برود که تحمل یک شکست خانگی را هم نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: البته تماشاگران آبادانی فهیم هستند و به خوبی نیز از تیم حتی پس از شکست، حمایت کردند. به هر حال یک عده هستند که همیشه از چنین شرایط و موقعیت هایی سوء استفاده می کنند و حرف هایی می زنند که دور از انصاف و جوانمردی است. باید به این موضوع هم توجه داشت که تیم ما از نظر مبلغ قراردادی، در آخرین رده ها قرار دارد.

عیسی‌زاده بیان کرد: اکنون نیز جایگاه مان در جدول رده‌بندی بد نیست و ان شاءالله این نتیجه را جبران خواهیم کرد. خدا را شکر سرمربی و کادرفنی و همچنین بازیکنان خوب و یکدلی داریم و یقین داشته باشید که این روزهای بد ما نیز می گذرد. ان‌شاءالله در آینده بتوانیم با نتایجی که به دست می آوریم، دل مردم را شاد کنیم.

وی با رد صحبت هایی در خصوص تغییر سرمربی تیم، گفت: اصلا این صحبت ها درست نیست و تغییری در کادر فنی نداریم. این موضوع اصلا به فکر ما نمی رسد و قرار نیست که با یکی دو باخت، دست به ترکیب تیم بزنیم و تغییرات ایجاد کنیم. ما از نتایج به دست آمده، راضی هستیم و هیچ مشکلی هم نداریم .یک عده می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و باید بگویم که من و هیات‌‌مدیره قصد تغییر سرمربی را نداریم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: تیم ما رو به رشد است و باتوجه به بضاعت مان، نتایج مان در مقایسه با بیشتر تیم هایی که هزینه های آن چنانی داشته اند، راضی کننده بوده و حتی جایگاه مان خیلی بهتر از چنین تیم هایی است.

وی خاطر نشان کرد: تماشاگران فهیم مان از نوع بازی تیم برابر ذوب آهن راضی بودند و در پایان نیز خیلی خوب تیم را تشویق کردند، اگر چه هیچ کسی و حتی خود ما از نتیجه راضی نیستیم. به هر حال عده ای هستند که می خواهند از چنین شرایطی سوء استفاده کنند و چوب لای چرخ تیم بگذارند.

عیسی‌زاده با بیان این که صد درصد این حواشی را مدیریت خواهیم کرد، افزود: ما این بحران ها را پشت سر خواهیم گذاشت. بحران های سخت تری را هم داشته ایم که آن ها را به سلامت رد کرده ایم. توکل ما به خدا است و یقین داشته باشید که ان شاءالله تیم در ادامه، نتایج خوبی خواهد گرفت.

وی با دعوت هواداران تیم به آرامش و صبر، گفت: از تماشاگران فهیم آبادانی درخواست دارم که کمی صبور باشند. بازی های بسیاری از لیگ باقی مانده و  لیگ بالا و پایین های زیادی دارد. همین الان هم هیچ تضمینی وجود ندارد که تیمی که در صدر جدول رده بندی قرار دارد، پایان فصل هم در همین جایگاه باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان عنوان کرد: بیشتر هواداران از تیم حمایت می کنند و تنها یک عده هستند که همیشه مخالف هستند و برای آن ها فرق نمی کند که تیم ببرد یا ببازد، چرا که اعتراض های خودشان را دارند که البته حال و روز این عده مشخص است.

وی با بیان این که باید به تیم زمان دهیم، گفت: تیم ما همان اسکلت سال گذشته خود را دارد و همان طور که می دانید متاسفانه برای بازی با ذوب آهن، بغلانی و جهانی را هم نداشتیم که در نتیجه تاثیرگذار بود. به هر حال باتوجه به این‌که تیم ما آنقدر پتانسل ندارد، از دست دادن یک بازیکن هم برای‌مان سخت است، جه برسد که دو بازیکن شاخص‌مان را از دست بدهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
4
3
مشکل اصلی فوتبال این مملکت کی روش و کی روشی پور است که اومده فوتبال ایران رو عادت داده به وقت کشی ودفاعی بازی کردن، ذوب آهن هفته قبل مقابل استقلال خوزستان فقط 2 تا توپ اورد تو زمین استقلال و 2 تا گل زد، حتما دار و دسته کی روش هم از این سیستم بازی خوششون اومده، فوتبال ایران الان تهوع آور شده، بازی جام باشگاههای اروپا 8-4 تموم می شه بازی های ایران شده بازی های بحرین و قطر، خوشحال هم هستند نتیجه گرفتند.
فياضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
4
متأسفانه چندین ساله که هروقت صنعت نفت صعود کرده و خوب نتیجه نگرفته ، آقایون هی همین حرفارو تکرار کرده اند و میکنن ... همیشه بجای حل مشکلات صنعت نفت ، بدنبال مقصر بیرونی و خارج از تیم و باشگاه هستند که تمامی ضعف ها و ناکامی ها را به گردن بگیرد ...
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
4
انشاالله خدا کمک کنه...روزای بدمون بگذره..دوباره صنعتو در اوج ببینیم
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
3
تیمی که ... براش تصمیم بگیره بهتر از این نمیشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
1
والا اگر تو و اون هوری برید همه چیز درست میشه
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
2
اقای عیسی زاده تا شما وهوری هستین نه تیم نتیجه میگیره نه بازیکن میا ابادان بخاطر همه کاره تیم هوری کاار دیروزش هم دم دره استادیوم که همه دیدن واقعا واسه این فوتبال متاسفیم
ابادانی
|
Germany
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
2
مامشکلمون یکی دوتا باخت نیست.مشکل ساختارضعیف باشگاه است.به قول خودتون با نبود بغلانی و جهانی تیم دچار مشکل شد.خوب چرا این اتفاق افتاد؟چرا شما اکادمی رو اینقدر فعال نمی کنید که ما مشکل کمبود بازیکن نداشته باشیم.ایادر ابادان خرمشهر شادگان و... به اندازه یه تیم استعداد نیست که روشون کارکنید؟از اخرین نسل صنعت ۱۵ سال می گذره.با بودن مجاهد خذیراوی بهنام سراج لطیف جنامی وکاظم فرحانی و...خوب چه اتفاقی افتاد ؟استعداد تموم شد؟چطوری محمدعلوی و ..کشف شدند؟اقای عیسی زاده واقعا چرا یه کار خوب از خودتون به جا نمی ذارید؟امسال ما برابرتیم برانکو نود دقیقه دست بسته بودیم برابر تیم منصوریان همینطور.فقط برابر ماشین سازی و تیم ویسی خوب بازی کردیم.
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
اکادمی رو راه نمیندازن بخاطر اینکه بازیکن از بیرون میارن تا جیب بعضیها پر بشه. همین ابادان واطرافش پره بازیکن با استعداده که باید بهشون میدون داد ولی اقایون قبول نمیکنن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
آقای ناشناس
به نظر تو ذوب آهن وقت کشی کرد؟ در ضمن تا حالا سابقه داشته تیم ایران وقت کشی کنه؟
ایران تیم اول آسیاست و همه تیما برا نباختن جلو ایران بازی میکنن
کره و ازبکستان و چین و سوریه یه موقعیت گل جلو ایران نداشتن
در ضمن صنعت نفت این بازی خیلی قشنگ بازی کرد ولی به خاطر جبران گل خورده از خط دفاع و هافبک غافل شد
الان تیم صنعت نفت تو ارنج بازیکنا مشکل داره
ضمنا اینکه میگی ذوب آهن دو تا توپ اورد تو زمین استقلال خوزستان و دو گل زد مشکلش کجاست
استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشتست و نفت آبادان تو زمین خودش هجومی بازی میکنه و طبیعیه تیمی مثل ذوب آهن جلو این تیمها اول دنبال گل نخوردن باشه
شمایی که ایران رو با بحرین و قطر مقایسه میکنی دوزار فوتبال بلد نیستی
وقتی هم نظر میدی اسمتو بنویس که لااقل بفهمیم داریم با کی حرف میزنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
برد و باخت جزیی از فوتبال است یک روز سپاهان را با همین عیسی زاده و هوری میبریم و یک روز به زوب اهن می بازیم . اونهایی که برای یک باخت یقه جرانی می کنند و تشنج ایجاد می کنند امار خود را ارایه دهند ببینیم تابحال کجا و چگونه به تیم کمک کرده اند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
اگر صنعت نفت در بازیهای اخیرش بازی برده را با مساوی عوض کرده و یا براحتی بازی را واگذار کرده دلایل زیر را داشته : - تعوض های عجیب و غریب - بی برنامگی در تاکتیک دفاعی برای حفظ نتیجه ( بازی پدیده - صنعت و پرسپولیس - صنعت که در بازی با پرسپولیس با بیرون رفتن بغلانی بجای آوردن یک دفاع یک فوروارد را به تیم اضافه کردن ) ودر بازی با ذوب بازیکن کره ای و برزیلی را که کمربند وسط را بخوبی در اختیار گرفته بودن را بیرون میکشد که بلافاصله در اوج حملات تیم ضد حمله میخوریم و گل میشه البته با اشتباه جناب هوری که بجای با دست شیرجه زدن با پا میره برای دفع توپ و بعد هم سه فوروارده ادامه میدیم و باز ضد حمله که با اشتباه مجدد هوری که بی دلیل از دروازه بیرون اومد و یک گل چیپی بچه گانه خورد و در نهایت اینکه بجای آنکه عزت نفس بچه های تیم را بالاببرند و در آنها حس خودباوری و بردن را تقویت کنن فقط بلدن بگن نباید توقعات از تیم بالا بره چرا نباید بره مگه بازیکنان ما از تیمهای پر ادعا چی کمتر دارن . مگه همین اس خوزستان در فصل گذشته با جوانانی همچون جوانان صنعت نفت ولی با درایت سرمربی و بقیه اعضای تیم قهرمان لیگ نشدن . شماها میگویید نباید توقعات را از تیم بالا برد چرا که خودتان را باور ندارید و میخواهید اگر تیم به مشکل خورد توجیه اینچنینی داشته باشید . چرا کادر فنی علی رغم اشتباهات فاحش هوری از دروازبان دوم صنعت استفاده نمیکند . آقای دست نشان اگر میخواهید در تیم بمانید گروه هوری و مدیرعامل را ندید بگیرید و به صلاح تیم کار کنید چون ملاحظه کاری و مماشات با این گروه بالاخره شما را زمین خواهد زد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها