به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مراسم زنده‌یاد سعدی‌زاده چهارشنبه برگزار می‌شود

خوزستان اسپورت- مراسم گرامیداشت شادروان عبدالحسین سعدی‌زاده روز چهارشنبه سوم آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالحسین سعدی‌زاده مؤسس باشگاه‌های گمرک و کیان اهواز اواسط هفته گذشته دار فانی را وداع گفت و پیکر وی با حضور اعضای جامعه ورزش در آرامستان بی‌بی سکینه کرج به خاک سپرده شد.

شادروان‌ سعدی‌زاده سال‌ها با هزینه شخصی به اداره‌ی تیم‌های گمرک و کیان اهواز پرداخت. تیم گمرک با مدیریت عبدالحسین سعدی‌زاده و مربیگری سیف‌الله دهکردی، بازیکنان بزرگی چون محمد صادقی، رضا قفلساز، کمال خلیلیان، شادروان محمود بقال‌زاده و ... را به فوتبال خوزستان یا تیم ملی ایران معرفی کرد.

در همین راستا، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این چهره‌ی دلسوز فوتبال خوزستان، مراسم یادبودی با میزبانی یاران شادروان سعدی‌زاده در باشگاه‌های گمرک و کیان اهواز به‌همراه اعضای جامعه ورزش خوزستان و بستگان آن مرحوم از ساعت 14:30 تا 16:30 روز چهارشنبه سوم آذرماه جاری در مسجد نور اهواز، واقع در بلوار گلستان، جنب ساختمان 5 طبقه سازمان آب‌وبرق خوزستان برگزار خواهد شد.

مراسم شادروان سعدی‌زاده چهارشنبه برگزار می‌شود

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
1
0
خدا رحمتش کنه ، جا داره از آقای محمد جهانمهر هم تشکری بشه که همیشه پیگیر بازیکنان گذشته گمرک بوده است و این مراسم هم با پیگیریهای ایشان برای مرحوم برگزار می گردد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها