به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

کاکاحاجی: مربیان مطرح علاقه‌ای به رده‌ پایه ندارند

خوزستان اسپورت- مسئول خوزستانی تیم‌های پایه کشتی فرنگی گفت: مربیان مطرح علاقه‌ای برای کار کردن در این رده ندارند و وقتی از آنها دعوت به همکاری می‌کنیم تمایلی نشان نمی‌دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکریم کاکاحاجی درباره عملکرد فرنگی‌کاران نونهال در جام کودک گفت: خوشبختانه اهداف‌مان در این مسابقات محقق شد. ما به دنبال اجرای تکنیک و فن بودیم و تمام تمرکز ما در اردوهای بسترسازی آموزش تکنیک است و شاید در مجموع دو جلسه تمرین کنیم.

وی ادامه داد: 70 تا 80 درصد خواسته‌های ما توسط بچه‌ها اجرا شد و باید تلاش کنیم تا این نونهالان در آینده در اجرای فنون و تکنیک مشکلی نداشته باشند. از طرفی سعی کردیم نفرات برتر را در تیم‌ها تقسیم کنیم تا شاهد رقابت‌های جذاب‌تری باشیم.

سرمربی رده پایه تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: کشتی‌گیران در این رده سنی باید تا می‌توانند در چنین مسابقاتی به میدان بروند و با حریفان خارجی سرشاخ شوند تا در آینده برای حضور در مسابقات مهم‌تر دچار استرس نشوند و از اعتماد به نفس لازم برخوردار باشند. از فدراسیون کشتی تشکر می‌کنیم که زمینه برگزاری این مسابقات را فراهم کرد.

کاکاحاجی با انتقاد از برخی مربیان گفت: کار در نونهالان بسیار سخت است و حوصله می‌خواهد. در حالی که در بیشتر کشورهای مطرح و صاحب کشتی جهان، مربیان نامدار در رده‌های پایه کمک می‌کنند، اما در ایران متاسفانه مربیان مطرح ما علاقه‌ای برای کار کردن در این رده ندارند و وقتی از آنها دعوت به همکاری می‌کنیم تمایلی نشان نمی‌دهند.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها