به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

یزدی: از عادل فردوسی‌پور ناراحت هستم

یزدی: از عادل فردوسی‌پور ناراحت هستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این که با حذف فولاد از جام حذفی این تیم بار دیگر لیاقت خود را به کل کشور ثابت کرد، افزود: معتقدم رسانه ملی در دیدار برابر استقلال خوزستان برد ما را کمرنگ جلوه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، داریوش یزدی در پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نفت و گاز گچساران و حذف تیم فولاد از جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: در ابتدا جا دارد فرارسیدن ایام اربعین حسینی و همچنین درگذشت سعدی‌زاده، پیشکسوت فوتبال خوزستان را به جامعه ورزش استان تسلیت عرض کنم.

او ادامه داد:‌ جا دارد به هر دو تیم بابت این بازی خسته‌ نباشید بگویم و در عین حال تبریک ویژه‌ای نیز به تیم خودم می‌گویم؛ چرا که تیم‌مان نشان داد شایستگی بسیار زیادی دارد و همچنین بازیکنان ما ثابت کردند که تا چه اندازه لایق هستند.

وی در ادامه با اشاره به این که پس از حذف‌ کردن استقلال خوزستان از جام حذفی رسانه ملی در حق تیم نفت و گاز گچساران کم‌لطفی کرد افزود: فکر می‌کنم برنامه ۹۰ می‌تواند حداقل ۲ دقیقه را به برد ما برابر استقلال خوزستان اختصاص دهد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بیان کرد: علیرغم تمام احترامی که برای تیم فولاد قائل هستم، امروز تمام راهکارهای حمله این تیم را بسته بودیم و در کنفرانس پیش از بازی گفته بودم که به دنبال حذف فولاد هستیم. در نهایت این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و توانستیم موفق شویم. شاید فولاد ما را در این بازی دست کم گرفته بود ولی ما از این فرصت استفاده کردیم و خودمان را اثبات کردیم. ما از زمانی که کارمان را با نفت و گاز گچساران آغاز کردیم سعی کردیم تیم را به مرز مطلوبی از آمادگی برسانیم تا جلوی حریفان قوی کم نیاورد و امروز هم همه دیدند که تیم ما ۱۲۰ دقیقه مقابل یک تیم لیگ برتری که بازیکنان آن ادعای ملی‌پوش بودن دارند بازی کرد.

وی در ادامه در خصوص مرحله بعد بازی‌ها و رویارویی این تیم با تراکتورسازی تبریز نیز گفت: قطعا ما برای آن بازی نیز برنامه خواهیم داشت. ما دو بازی پیش از بازی تراکتورسازی را با تیم‌های قدر و قدرتمند لیگ برتری بازی کردیم و آنها را از پیش رو برداشتیم که این نشان از آن دارد که ما در کارمان جدی هستیم. بازی در مقابل تراکتورسازی در شهر گچساران قطعا اتفاق خوبی برای شهر ما خواهد بود.

یزدی افزود: من از روز اول نیز گفتم که تیم‌های سطح پایین در جام حذفی باید میزبان باشند حتی اگر دارای حداقل امکانات باشند. مردمی که به تیم‌های لیگ برتری علاقه دارند حق این را دارند که نظاره‌گر بازی آن‌ تیم‌ها در شهر خودشان باشند. حضور حداکثری مردم و ایجاد شور و شوق در شهرستان‌ها که یکی از اهداف فدراسیون فوتبال است، قطعا با این پیشنهاد بنده عملی خواهد شد.

وی درخصوص ضربات پنالتی نیز اظهار کرد: به هر حال ما در ضربات پنالتی فولاد را شکست دادیم و مطمئنا از این حیث ما برتر از آنها بودیم اما آن چیزی که مسلم است این است که ما برای ضربات پنالتی نیز برنامه داشتیم و در تمرینات نیز روی این ضربات کار کرده بودیم. خوشبختانه یک دروازه‌بان جوان که یکی از اولین بازی‌های خود را سپری کرد این‌گونه آمد و در ضربات پنالتی جلوی تیم فولاد خودنمایی کرد. امیدوارم این بازیکنان و بازیکنان جوانی نظیر دروازه‌بان ما بتوانند با خودنمایی در این بازی‌ها خودشان را به تیم‌های سطح بالا و لیگ برتری معرفی کنند.

یزدی در پاسخ به سوال ایسنا درخصوص تعویض فرشید پاداش در فاصله ۵ دقیقه پس از ورود او به زمین اظهار کرد: این تعویض نیز در راستای برنامه‌های ما برای این بازی بود؛ چرا که ما بازیکنی را وارد زمین کردیم ولی زمانی که احساس کردیم این بازیکن نمی‌تواند در ضربات پنالتی کارآیی لازم را برای ما داشته باشد او را از زمین بیرون کشیدیم و همایون گراوند را وارد زمین کردیم که اتفاقا در ضربات پنالتی نیز برای ما مثمر ثمر واقع شد و ضربه خود را تبدیل به گل کرد و در واقع این بازیکن برگ برنده ما در ضربات پنالتی نیز بود.

وی در خصوص داوری نیز گفت: به نظر من همان گونه که برخی بازیکنان در دقایق ابتدایی بازی اسیر جو بازی می‌شوند و در آن گم می‌شوند گاهی اوقات این اتفاق برای داوران نیز رخ می‌دهد. معتقدم این اتفاق امروز برای داور نیز رخ داد و ما به عنوان کادر فنی باید به داور فرصت دهیم. پس از چند دقیقه که از زمان بازی گذشت من نیز بابت اعتراض به داور از کار خودم پشیمان شدم؛ چرا که دخالت در امر داوری در حیطه کاری ما مربیان نیست و همین جا از داور مسابقه عذرخواهی می کنم و امیدوارم این موضوع دیگر برای داوران از سوی مربیان دیگر نیز تکرار نشود تا این داوران در مسابقات به خودباوری برسند همان‌گونه که می‌بینیم در حال حاضر ما بهترین داوران را در سطح بین المللی و قاره آسیا از کشورمان داریم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص نتایج تیمش در لیگ دسته دوم و این که آیا این پیروزی‌ها مقابل تیم‌های بزرگ می‌تواند انگیزه‌ای برای این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور باشد نیز عنوان کرد: قطعا این پیروزی‌ها در روند بهبود تیم ما تاثیرگذار است. اگر ما بعد از ۴ مسابقه دچار یک بحران عدم نتیجه‌گیری شدیم دلیل آن این بود که تمام تیم‌ها روی تیم ما متمرکز شدند و یک سری اتفاقات خارج از فوتبال روی تیم ما تاثیر گذاشت که من قصد ندارم در خصوص آنها در حال حاضر صحبت کنم. متاسفانه در لیگ یک و دو اتفاقات خارج فوتبالی بسیار رخ می گردد. اتفاقاتی که در قاعده فوتبال وجود ندارد و متاسفانه روی تیم ما تاثیرگذار شده است. قطعا در زمان مقتضی و زمانی که به صلاح باشد در خصوص آن قضایا نیز صحبت خواهم کرد. این  مسائلی که می گویم چنانچه در فوتبال ما ریشه‌کن شود فوتبال ما رشدی چند برابر را در عرصه بین‌المللی خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: من احترام خاصی برای عادل فردوسی‌پور قائل هستم اما از او ناراحت هستم. به نظر من پس از آن که ما استقلال خوزستان را در جام حذفی حذف کردیم او می‌توانست حداقل یکی از مسئولین تیم ما را روی خط بیاورد تا راجع به تیم صحبت کند ولی ما دیدیم که ۲۰ دقیقه را به تیم قشقایی شیراز اختصاص دادند ولی زمانی را به تیم ما اختصاص ندادند ولی همین تیم قشقایی را از پیش رو برداشتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
6
فردوسی پور به فکر کی روش و تیمای سرخابی تهرانه اصلا کاری به شهرستانیا نداره برا کوچیکترین اتفاق سرخابیا وقت میذاره اما تیمای شهرستانی هیچی
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
7
درود به آقای یزدی ! شما افتخار خوزستانید. من از جانب تمام هواداران فولاد از صمیم قلب این پیروزی رو به شما تبریک میگم و از طرف تمام هواداران خوزستانی بابت اینکه مدیران باشگاههای استان قدر و ارزش شما رو نمیدانند ،معذرت میخوام. هیچ وقت ازیادم نخواهدرفت موفقیتهای شما با اس اهواز . و در آن مقطع باوجود آنکه شما عالی کار کرده بودید ولی مدیر اس اهواز قدر شما رو ندانست و مرغ همسایه براش قاز خوند. سرنوشت فوتبال خوزستان بدست مدیرانی نالایق افتاده که کمترین سوادی در مورد مدیریت ورزشی و کمترین تعصبی از فوتبال ناب خوزستان ندارند.شما هم اکنون میتوانستید به راحتی در استقلال اهواز یا نفت مسجدسلیمان در جایگاه سرمربی باشید ولی دریغ از یک جو آگاهی از ارزش وقدر شما توسط مدیران نالایق فوتبال استان ما.
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
7
بخدا یکی ازبهترین مربیان خوزستان هستی حیف که خوزستانیها قدرتورونمیدونند
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
4
از آقای فردوسی پور انتظار نداشته باش همینکه برات حاشیه درست نکنه باید خوشحال باشی اون خودش میدونه که از کی تعریف وتمجید بکنه سال قبل مرتب برا سیاوش خان حاشیه ودردسر درست میکرد داریوش جان عزت وذلت دست خداس
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
2
4
اژدری با خریدن سعیدی و فرخی و .... و خراب کردن کار بازیکن خارجی و پرونده رفیعی کارش رو تو یکی از مسیر های رسیدن به سهمیه انجام داد و فولاد حذف شد.تبریک آقای اژدری تبریک که موفق شدی اولین ناکامی رو برای فولاد رقم بزنی.از من به دوستان فولادی نصیحت که آماده رسیدن روزهای سخت و تحمل باخت های بعدی باشید و از الان خود را قانع کنید که از این تیم چیزی حاصل نمی شود.من پیش بینی میکنم از سه بازی آینده فولاد فقط 1 امتیاز خواهیم داشت
فیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
1
2
آقایی که اسمت گذاشتی فولاد نمیدونم از چه کسی خط داری می‌گیری بر علیه سروش سعیدی نظر میدی فقط اینو بدون تا خدا کاری را نخواهد بنده اش نمیتونه انجام بده پس مطمئن باش اونی که داره بهت میگه بر علیه سروش مطلب بزاربدانید که تیرتون خطا میره واقعا برایتان متاسفم نام فولاد را از خودت بردار و هویت خود را نشان بده از هویت خودت فرار نکن
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
2
بابا جمع کنید بساط تون رو، اسم خودتون رو گذاشتید هوادار فولاد و فوتبال. فقط بلدید بگید ارنست چی شد، حالا فکر کردید ارنست مارادوناست. دیگه واسه بردن یه تیم دسته دومی که ارنست نمیخواستیم. آقای سعداوی با این تاکتیکش مقصره 100% باخت و حذف از جام بود.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
1
حاج فیروز فوتبال با کسی روبایستی نداره .سروش سعیدی اعتماد بنفس ضعیف داره و زود خالی میشه.اگر بخوای با این ترکیب جلو بری فقط باید باخت تجربه کنی.بهر حال بعد به حرف من میرسی و می بینی که تفکراتت مثل دوران بچگی می مونه. سروش سعیدی بازیکن با اخلاق است ولی بشدت احساساتی و تحت تاثیر جو و فشار بازی است و این مناسب نیست.
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
1
فولاد مشکل گلزنی داره بعد این اقای فولاد میگه سعیدی مشکل داره لابد ایشون از همونایی هستن ک فوتبال رو متعصبانه نگاه میکنه ن فنی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
1
1
فکرشو کنید فولاد فصل اینده تو استادیوم خودش به هر تیم درپیتی ببازه.فاجعه.
فیروز
|
United States of America
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
آقای فولاد
شما مشخصه که از کسی داری خط می‌گیری و از این طریق میخوای سروش سعیدی را ضعیف جلوه دهی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها