به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

فولاد 2 - نفت‌وگاز 3؛ حذف فولاد در ضیافت پنالتی‌ها

فولاد 2 - نفت‌وگاز 3؛ حذف فولاد در ضیافت پنالتی‌ها

خوزستان اسپورت:
مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 27 آبان 95 – ساعت 15:35
فولاد خوزستان 0 (2) – نفت‌وگاز گچساران 0 (3)
گل در ضربات پنالتی: بهرام رشیدفرخی، حمید بوحمدان (فولاد) - نبی الله اسدی، همایون گراوند، حسین حجازیان (نفت‌وگاز)
داور: جواد رحیم زاده
کمک داوران: محمد هاشمی‌نسب و  مرتضی هوشیار
اخطار: حمید بوحمدان، ساسان انصاری (فولاد) – سیدفرید طالقانی (نفت‌وگاز)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: وحید طالب‌لو، یوسف وکیا، ایوب والی، محمد اهل‌شاخه، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده (89- عبدالله ناصری)، محمود مطلق‌زاده (79- ماتیاس چاگو)، اسماعیل شریفات (112- میلاد پاک‌پرور)، ساسان انصاری و بهرام رشیدفرخی
سرمربی: نعیم سعداوی

نفت‌وگاز گچساران: آرمان فرهمندیان، سید فرید طالقانی، ساسان شیرمردی، عماد قاسمی، علی جهانگیری، علی کرمی، عبدالکریم شاوردی، عبدالهادی خنیفر، نبی‌الله اسدی، محمدرضا مظاهری (114- فرشید پاداش و 120- همایون گراوند) و کوشا بهایی‌پور (83- حسین حجازیان)
سرمربی: داریوش یزدی

خلاصه بازی
تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل تیم نفت و گاز گچساران از گرونه مسابقات جام حذفی خارج شد.

فولاد با چند تغییر در ترکیب اصلی به دیدار تیم شگفتی‌ساز نفت‌وگاز گچساران رفت که با حذف استقلال خوزستان تا این مرحله از جام حذفی بالا آمده بود. محرومیت عبدالله کرمی، مصدومیت مهرداد جماعتی و قرار گرفتن عبدالله ناصری و ماتیاس چاگو روی نیمکت از تغییرات مهم فولاد در این دیدار بود.

فولاد بازی را تهاجمی آغاز کرد و در بیست دقیقه ابتدایی فشار زیادی به تیم میهمان وارد آورد اما تجمع بازیکنان نفت‌وگاز در نیمه زمین این تیم و بستن راه‌های نفوذ بازیکنان سرعتی تیم میزبان فرصت خلق موقعیت‌های زیادی را به فولادی‌ها نمی‌داد. ضربه ایستگاهی ساسان انصاری در دقیقه چهارم مهم‌ترین موقعیت تیم فولاد در دقایق ابتدایی بود که توپ پس از برخورد به تیر عمودی با خوش‌شانسی تیم نفت‌وگاز تبدیل به گل نشد. بعد از فروکش کردن حملات دقایق ابتدایی تیم فولاد خوزستان، بازی برای دقایقی در میانه میدان دنبال شد اما یاران فولاد در اواخر نیمه اول بار دیگر با طراحی چند حمله و ارسال از جناحین صاحب فرصت‌هایی برای گلزنی شدند که ضربه سر ساان انصاری در دقیقه 36 از بالای دروازه نفت‌وگاز به بیرون رفت و ارسال خطرناک احمد عبدالله‌زاده در دقیقه 43 طی دو مرحله توسط آرمان فرهمندیان دروازه‌بان تیم میهمان مهار شد.

نفت‌وگاز گچساران که پنج بازیکن خوزستانی را در ترکیب اصلی داشت، طی نیمه نخست دست به بازی تدافعی زد و اندک حملات این تیم هم با نفوذهای سیدفرید طالقانی و عبدالهادی خنیفر از سمت راست پایه‌گذاری می‌شد. زردپوشان گچساران یک بار در این نیمه دروازه فولاد را تهدید کردند که ضربه عبدالهادی خنیفر از زاویه بسته توسط وحید طالب‌لو به کرنر فرستاده شد. به استثنای این صحنه که در دقیقه 17 رقم خورد، تیم میهمان در نیمه اول صاحب فرصت گلزنی نشد و دو تیم بدون گل مساوی راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم، روند بازی تغییر چندانی نداشت. یاران فولاد با گردش توپ در نیمه زمین تیم نفت‌وگاز در پی یافتن راه نفوذ به محوطه جریمه این تیم بودند و شاگردان داریوش یزدی نیز ضمن مقابله با حملات تیم فولاد چشم به ضدحملات داشتند تا با استفاده از فضای خالی ایجاد شده در خط دفاعی تیم جلو کشیده‌ی فولاد به این تیم ضربه بزنند.

اولین فرصت فولاد در این نیمه با حرکت سریع اسماعیل شریفات در دقیقه 55 خلق شد اما مطلق‌زاده به توپ نرسید و این فرصت هدر رفت. در دقیقه 60 هم پاس عرضی شریفات و شوت ساسان انصاری توسط فرهمندیان دروازه‌بان نفت‌وگاز مهار شد. یاران نفت‌وگاز در دقیقه 67 اولین خطر را روی دروازه میزبان خلق کردند که ضربه سر عماد قاسمی در پی یک ضربه کرنر از کنار دروازه فولاد به خارج رفت و در دقیقه 75 وحید طالب‌لو با یک واکنش خوب مانع از گلزنی بازیکنان تیم میهمان شد. بازیکنان فولاد اما قبل از رقم خوردن این فرصت گلزنی برای تیم گچسارانی، در دقیقه 73 صاحب یک فرصت در محوطه جریمه نفت‌وگاز شدند و بعد از برخورد مدافعان تیم نفت‌وگاز با ساسان انصاری اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند که داور چنین نظری نداشت.

با رسیدن بازی به 15 دقیقه پایانی استرس زیادی بر بازیکنان دوتیم خصوصاً فولاد خوزستان حاکم شد. تعویض‌های مربیان هم در این دقایق آغاز شد تا شاید کار را در 90 دقیقه تمام کنند و بازی به وقت اضافی نرود. فولاد در دقیقه 81 با ضربه سر اهل‌شاخه دروازه نفت‌وگاز را تهدید کرد اما توپ از کنار دروازه عبور کرد و در دقیقه 84 بازیکنان فولاد بار دیگر اعتقاد به خطای پنالتی روی ساسان انصاری داشتند اما داور این باز هم نظر دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد تا بازی در وقت 90 دقیقه‌ای با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در وقت اضافی، بازی کم‌حادثه دنبال می‌شد که در دقیقه 102 توپ از دست دروازه‌بان نفت‌وگاز گچساران رها شد اما ضربه محمد اهل‌شاخه را مدافعان تیم حریف از دهانه دروازه برگشت دادند تا فولاد از رسیدن به گل محروم شود. در دقیقه 113 نیز پاس عرضی ساسان انصاری از مقابل دروازه نفت‌وگاز گچساران عبور کرد و در دقیقه 117 ضربه سر اهل‌شاخه در دستان فرهمندیان آرام گرفت تا این مسابقه بعد از تساوی بدون گل دوتیم به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضیافت پنالتی‌ها، تیم نفت‌وگاز گچساران موفق‌تر عمل کرد و با پیروزی 3 بر 2 در ضربات پنالتی به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. ضربات بهرام رشیدفرخی و حمید بوحمدان برای فولاد گل شد و ضربات ایوب والی، سروش سعیدی و ساسان انصاری را دروازه‌بان نفت‌وگاز مهار کرد. گل‌های تیم نفت‌وگاز گچساران هم توسط نبی‌الله اسدی، همایون گراوند و حسین حجازیان به ثمر رسید و ضربه علی کرمی توسط وحید طالب‌لو مهار شد.

در حاشیه
* تماشای این دیدار برای هواداران فوتبال رایگان بود اما تماشاگران زیادی از مسابقه استقبال نکردند.
* ارنست ان‌فور مهاجم خارجی تیم فولاد خوزستان که به‌دلیل صادر نشدن آی‌تی‌سی اجازه‌ی همراهی تیمش را نداشت، همانند بازی‌های قبلی فولاد در بین تماشاگران به تماشای مسابقه پرداخت.
* عبدالهادی خنیفر بازیکن فصل گذشته تیم استقلال خوزستان که سابقه یک سال بازی در فولاد خوزستان را داشته است، قبل از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفت و از آن‌ها رخصت گرفت.
* تیم نفت‌وگاز گچساران که سه مربی خوزستانی را در کادر فنی دارد، از پنج بازیکن خوزستانی در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد.
* گروهی از هواداران تیم نفت‌وگاز گچساران از این شهر به اهواز آمده بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.
* هواداران فولادی حاضر در ورزشگاه با وجودی که تعدادشان زیاد نبود، یک‌صدا به تشویق این تیم پرداختند.
* ساسان انصاری در نیمه نخست یک کارت زرد را به‌دلیل تمارض از داور دریافت کرد. انصاری سه بار در محوطه جریمه با یاران حریف برخورد داشت که داور در هر سه بار دستور به ادامه بازی داد و اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
* سرپرست تیم نفت‌وگاز بعد از پیروزی این تیم از فرط هیجان دچار مشکل شد و توسط نیروهای اورژانس تحت مراقبت قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
بیات
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
5
اقایان اژدری، کاهکش، سعداوی و بازیکنای فولاد واقعا دستون درد نکنه. حالا با گفتن اینکه جام حذفی جام شگفتیهاست، سر و ته قضیه رو هم میارین!!
سپنتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
7
واقعا توی ضربات پنالتی ضعیف بودیم.باید توی بازی میبردیم
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
2
3
من به عنوان یه طرفدار خوزستانی وفولادی خوشحال شدم تیممون حذف شد چون اقای سعیداوی با این ترکیبش واژدری به خاطره مدیریتش به فولاد ضربه زدن خدا ازتون نگذره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
3
فولاد افتضاح بود و این تو پنالتیا تکمیل کرد متاسفانه تو فولاد نه هافبکامون نه مدافعای کنارمون بلد نیستن سانتر کنن وجناح بازی عوض کنن نفت لیاقت صعود داشت فولاد با این بازی بالا هم می رفت بازم حذف می شد
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
2
3
حقمون بود تو نود دقیقه حذف بشیم.اقای سعداوی رشید فرخی ۱۲۰ دقیقه اون جلو چیکار میکرد؟تیم اصلا هافبک وسط نداره.امیدوارم به دسته پایین تر سقوط نکنیم
حیدر دسومی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
3
5
فدا سرتون.
فولاد شهر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
5
3
درود بر یزدی! درود بر نفت وگاز ! درود بر پسران بی ادعا که 90 دقیقه فولاد مغرور رو در زمین خودش محاصره کردید . واقعا حق نفت و گاز بود که در همون 90 دقیقه این تیم مغرور رو خاکمکال کنه. این باخت مبارک سعداوی که سکوتش در برابر با مافیای اژدری کم از تقصیرات اژدری نداره! 120دقیفه دق کردم از بس شو ونمایش ساسان انصاری رو دیدم. خدایا ما رو نابودکن که ساسان انصاری میخواد برامون آبرو داری کنه. فولاد نابود بشه که رشید فرخی که قدرت یک دریبل نداره میخواد فولاد رو آسیایی کنه! چی بودیم چی شدیم! تیمی که داشت تو آسیا آقایی میکرد تبدیل شد به یک تیم معمولی. خواهشا چاپ کنید که داره از قلب و روح وروانم خون میباره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
از کلماتت معلومه خیلی سرحالی از باخت فولاد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
4
1
نمیدونم چرا بعضی از دوستان فقط وقتی فولاد میبازه سریع میان نظر میدن . وقتی میبریم از این دوستان خبری نیست . دلواپسان ظاهری. البته منظورم همه نیستن فقط بعضی از کامنتها مشخصه از سر دلسوزی و تعصب به تیم نیست .
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
4
تیم مهاجم تموم کننده نداره هرچی شریفات و وکیا توپ فرستادن داخل محوطه کسی نبود گل بزنه آقایون کی میخان کارت بازی مهاجم خارجی رو بگیرن با این وضع تو لیگ به مشکل میخوریم
فولاد شهر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
2
2
آقای رضا! فقط در مورد اون چیزی که به شما ربط داره صحبت کنید! حق آزادی بیان، حق همه است و هرکسی دوست داره نظر وپیشنهادش رو چه مخالف چه موافق بیان کنه!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
برادر من ، من که حرف بدی نزدم گفتم ای کاش همینطور که برا انتقاد کردن آماده ایم روزایی که تیم میبره یک تبریک خشک و خالی یک خسته نباشید به بازیکنها و مربیا بگید. انتقاد یکطرفه مشکلی رو حل نمیکنه. شما کامنت بالاییتو ببین نوشتی که داره از قلب و روح و روانم خون میباره !!! آخه چی شده یعنی تاحالا فولاد تو جام حذفی نباخته به تیمای پایین تر ولله من یادمه به صنایع اراک باختیم یه بار به بندرعباس باختیم حذف شدیم بقیه شو یادم نیست حافظم یاری نمیکنه درکل منظورم اینه که اگر انتقاد میکنیم سازنده باشه نه از سر لجبازی و کینه
فولاد
|
United States
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
2
3
سروش سعیدی همان اندازه سزاوار حذف از لیست فولاد است که سروش رفیعی سزاوار جذب به باشگاه است.ضعف و سستی وجه مشخصه فولاد امروز بود.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
3
فوروارد نوک نیاز داریم و هافبک بازیساز.
اگر کار سروش و ارنست درست بشه خوبه وگرنه باید سریع برا گرفتن دوتا بازیکن تو خط جلو اقدام کنند.
خیلی وقته ملت میگن نوک حمله و بازیساز نیاز داریم ولی اژدری بخاطر صرفه جویی حاضر نیست دوتا بازیکن تاپ بگیره.
شما فکر می کنید امروز می بردیم بازی بعدی می تونستیم تراکتور رو حذف کنیم؟
با این نفرات بنظرم نمی تونستیم و بهتر که همینجا حذف بشیم که روی لیگ تمرکز کنیم.
فشار 120 دقیقه بازی یزدو امروز دیدیم هفته دیگه با سپاهان فشار 120 دقیقه ای بازی امروز می بینیم.
چه واقعیت رو قبول کنیم یا نکنیم نیاز مبرم به بازیکن در نوک حمله و بازیساز داریم.
رحیم داودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
4
آب درکوزه وما تشنه لبان میگردیم.داریوش یزدی مربی به این خوبی 2تیم خوب خوزستان وتو اهواز حذف کرده.تو لیگ 2هم تیمش بالانشین جدوله.چندسال پیشم تیم استقلال اهواز ویه نیم فصل قهرمان لیگ1 کرده بود.بعد نمیدونم چرا سرمربی تیم شهر خودش نیست؟چرا برادرش که مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوبه اون وبرای تیم نفت مسجدسلیمان شهر خودش نزاشته ودرعوض برده برای گچساران ویه مربی بی تجربه برای نفت گذاشته.واقعا چی بگه آدم.
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
3
تیم کلا خوب نبود.یاد اول فصل افتادم که تیم بی جون و خسته بود.البته دفاع اتوبوسی نفت هم بی تاثیر نبود.اما حرصم رو بیشتر از همه ساسان انصاری در میاره.و البته برای اولین بار از اقای سعداوی انتقاد می کنم عزیز من اقای سعداوی یه مقدار صلابت هم بد نیست.می دونم تو تیم کسی پشتت نیست و همه دنبال بهانه گیری علیه ت هستند اما خوب سکوت هم حدی داره.چرا شریفات باید همیشه تعویض بشه ولی حتی یه بار ساسان تعویض نشه؟رشید فرخی انتخاب خودت بود یا مدیران؟ حد اقل فرصت رو به دوتا جوان خوزستانی میدادی که برای سالهای اینده کمک حالمون باشن.چاگو چی شده بود؟ تو تمرینات چی میگذره؟چرا چاگو اینقدر ناآماده س؟
مسجدسلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
2
نفت و گاز فقط اسمش دسته دومیه وگرنه بیشتر از تیمای لیگ یک خرج کرده و بازیکن داره. آقای هدایت یزدی مدیر ورزش شرکت نفت برادر داریوش خان یزدی سرمربی نفت و گازه خوب هواشونو داره و بیشتز از نفت مسسلیمان براشون خرج میکنه این تیم صددرصد میاد لیگ یک امسال
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
3
تیمی که مهاجم گلزن و هافبک بازیساز نداشته باشه تکلیفش معلومه و حتی مقابل یک تیم رده پایین تر هم گل نمی زنه ؛ شگفتی ساز تیم فولاده که به این روز افتاده ؟! اگر قرار باشه بازیکن پنالتی را گل نکنه پس چطور می خواد که با وجود دفاع حریف گل بزنه ؟!
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
4
امروز خیلی بد بودیم
چیدمان اقای سعداوی اشتباه بود نباید به ترکیب تیم برنده دست می زد
تعویض دقیقه ی نود چه معنی میده یعنی کادر فنی خودش هم باور نداشت که تو نود دقیقه بازی رو ببره
خودخواهی تو تیم موج میزنه
ساسان فکر کرده لیونل مسی شده خیلی خودخواهانه بازی می کنه همش نمایش و اعتراض
اقای سعداوی خیلی محتاط و پراسترس بود انگار تیم مقابل بارسا بود
بعضی بازیکنها هم که باید برن توپ جمع کن بشن
مهاجم و هافبک هم که نداریم
کلا امروز همه چیز فاجعه بود
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
1
1
بچه ها با یک باخت نباید از تیم دست بکشیم.
ناامیدی هوادارا همون چیزیه که کاهکش و اژدری دنبالش هستن.
سه ماه وقت داشتن کارت ارنست بگیرن ولی نمی گیرن تا مبادا تیم نتیجه بگیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
2
جام حذفی برامون شانس نداره هرسال حذف میشیم یه سال نشد بریم فینال اینم ازامسال
خالد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
3
چه گيري دادي به سعيدي بدبخت والي وانصاري هم خراب كردن پنالتي،اتفاقاسعيدي دفاع اخره،ولي داره دفاع چپ عالي بازي ميكنه
فولادی با تعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
5
3
اقای داریوش یزدی تبریک میگم ب عنوان ی خوزستانی خودتو ثابت کردی و ب بچه های خودمونم خدا قوت میکم چون میدونم مقصر نیستن مقصر اصلی کادرفنی بود ک دوتا از بهترینارو نیمکت نشین کرد وداریوش خان رو دست کم گرفتن اقای یزدی شما لیاقت اس خوزستان وفولاد خوزستان رو دارید ای کاش شمارو در کادرفنی فولاد میدیدم حالا یا مربی یا سرمربی اژدری هم بجای اینکه بره دنبال ی مربی بومی خوب مثل داریوش رفته دنبال مرفاوی و سیدکورش اقای اژدری این مربی بومیه مرفاوی هم بومیه فرق مربیا اینه داریوش یزدی فوق العاده بود دفاعش من ب عنوان ی فوتبالی بهش تبریک میگم ادمین بچاپ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
7
0
تقصیرطالبلو بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
2
1
اشكال نداره وقت حمايته نه وقت انتقاد ماهم اصلا ظرفيت باخت نداريم همين كه تيم باخت سريع انتقادات شروع شدن
موسوي شادگان
فیروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
1
1
با سلام
سروش سعیدی داره سه پست بازی میکنه علیرغم اینکه داره خوب بازی میکنه در دفاع چپ
آقای که اسمت گذاشتی فولاد مشخصه خیلی فوتبال سرت نمی شه
آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
1
1
متاسفانه روی سکوها چند دستگی شده و این موضوع قطعا روی نتایج فولاد تاثیر خواهد گذاشت سروش سعیدی در هر بازی عملکرد قابل قبولی داشت و در بازی با تراکتورسازی از سوی برنامه 90 جزء یازده نفر برتر قرار گرفت بازیکنی که امسال در چند پست بازی کرده اما متاسفانه دوستان دارن کم لطفی میکند نیاید کاری کنیم که بعدا افسوس ندانم کاری های خود بکنیم
m I R
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
سعيدي يه مدافع مستحكمه و سه پسته بازيهاش هم مورد قبول و خوب بوده شكي نيست دوتا پاس گل داد توي دوتا بازيه جام حذفي چيكار كنه دديگه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها