به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرکی: با خوزستانی‌ها خاطرات شیرینی دارم

فرکی: با خوزستانی‌ها خاطرات شیرینی دارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا می‎گوید طی چند سالی در خوزستان بودم که خاطرات شیرین زیادی از این هواداران خونگرم دارم که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین فرکی سرمربی تیم سایپا تهران که سابقه قهرمانی لیگ برتر با تیم فولاد خوزستان را دارد، این هفته در جام حذفی به دیدار تیم نفت مسجدسلیمان می‎رود. فرکی در بخشی از مصاحبه‎ای که با ایران ورزشی انجام داده، در رابطه با شرایط تیمش و بازی مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت کرده است که در ادامه مرور می‎کنید.

اوضاع سایپا، این روزها چطور است؟
 این روزها ما هم مثل بقیه تیم‌های لیگ برتر، درگیر جام حذفی هستیم. در واقع بعد از آخرین بازی که انجام دادیم، 4، 5 روز استراحت کردیم و بعد از آن دوباره استارت زدیم که دیروز هم یک بازی تدارکاتی انجام دادیم تا آماده بازی با نفت مسجدسلیمان شویم.

به نظر می‌رسد بازی سختی هم مقابل نفت مسجدسلیمان دارید.
  بله، بازی سختی است. در واقع الان دیگر حریف آسانی وجود ندارد چون الان لیگ یکی‌ها هم در حد لیگ برتر هستند و در مرحله قبل این مساله را نشان دادند و کار را سخت کردند. عملکرد خوب لیگ یکی‌ها باعث شده بعضی از تیم‌های لیگ برتری حذف شوند. به هر حال جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و دیدیم این شگفتی چند بار اتفاق افتاده است.

سال‌های قبل، خیلی کم پیش می‌آمد تیم دسته پایینی بتواند تا مرحله یک هشتم پایانی بیاید اما الان 6 تیم در این مرحله حضور دارند. فکر می‌کنید تیم‌های رده پایین بهتر کار می‌کنند یا اینکه لیگ برتری‌ها آنها را دست‌کم گرفتند؟
  این مساله خیلی خوب است اما معنی‌اش این نیست که تیم‌های لیگ برتری آنها را دست‌کم گرفتند. من بازی‌های مرحله قبلی را دیدم، مثلا بازی اکسین مقابل ذوب‌آهن، ملوان برابر تراکتور، سپاهان و پارس جنوبی، آلومینیوم اراک که پیکان را حذف کرد، نفت مسجدسلیمان که پدیده را شکست داد و حتی بازی فولاد یزد مقابل فولاد خوزستان. این تیم‌ها خیلی خوب کار کردند و در کنار آنها بادران که برای ما کار را سخت کرده بود. همه این تیم‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتند که نشان می‌دهد لیگ برتری‌ها حریفان خود را دست‌کم نگرفتند. در واقع به خاطر اینکه شرایط لیگ یک با سال‌های گذشته فرق می‌کند، الان این تیم‌ها از بازیکنان خیلی خوبی برخوردارند که در سطح لیگ برتر هستند. به خاطر همین هم امسال شگفتی‌های زیادی دیدیم که باعث شد الان تیم‌های دسته پایینی بیشتری در مرحله یک هشتم حضور داشته باشند.

بازی مقابل تیمی که از هواداران پرشور زیادی برخوردار است را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
 به هر حال ما برای کسب پیروزی به مسجدسلیمان می‌رویم. ما نفت را آنالیز کردیم و باید اعتراف کنم تیم خیلی خوبی است. تیمی جوان و آینده‌دار. این تیم اگرچه در لیگ نتایج خوبی نگرفت اما عملکرد خیلی خوبی داشت و شبیه خود ماست. در کل تیم بدی نیست و کار ما را سخت می‌کند. ما در این بازی میهمان هستیم و می‌دانیم هواداران پرشور زیادی به ورزشگاه می‌آیند. من هم چند سالی در خوزستان بودم که خاطرات شیرین زیادی از این هواداران خونگرم دارم که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
5
ما هم فراموشت نمیکنیم مسجد سلیمانی ها گل حاج حسین تشویق میکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها