به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پارو: نفت آبادان ذهنیت پیروز شدن دارد

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان گفت: تيم ما به يك همدلي رسيده است و بازي در خانه يا خارج از خانه براي مان فرقي ندارد و در نیم‌فصل دوم با ذهنيت پيروزی بازی خواهیم کرد.
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، احمد پارو درباره شرايط و آمادگي تيم نفت آبادان اظهار كرد: بعد از اتمام مسابقات نيم​فصل، با تشخيص مربي تيم، بازيكنان يك هفته استراحت داشتند و بعد از آن يك اردوي 10 روزه را در كيش برپا كرديم و دو بازي تداركاتي با تيم منتخب كيش و پيكان تهران برگزار كرديم. در اين اردو نحوه آماده​سازي تيم بسيار خوب بود و كادر فني و بازيكنان از نحوه تمرينات راضي بودند.

وي ادامه داد: پس از اردوي كيش ما تمرينات آماده​سازي​مان را در آبادان ادامه داديم و سه بازي تداركاتي با تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان و نفت‌‌ و گاز گچساران انجام داديم. اكنون هم تمرينات​مان ادامه دارد و ان‌شاالله آماده خواهيم شد كه اولين ديدارمان را پس از اين تعطيلات مقابل اتكا گرگان برگزار كنيم.

سرپرست تيم فوتبال نفت آبادان درباره عملكرد اين تيم در فصل نقل و انتقالات، بیان کرد: ما با توجه به شرايط مالي و شناختي كه از بازيكنان براي جذب آن​ها داشتيم، توانستيم جهانگير عسکري و مجيد خدابندلو را از پيكان، رحيم آلبوغبيش از نفت نوين آبادان، محمد حق​شناس از تيم اميدمان و ياسر وكيلي را از تيم زير 23 سال راهيان كرمانشاه جذب كنيم. همچنين حامد اكبري و حسين كوشكي را از دست داديم اما بازيكنان جايگزين خوبي را جذب كرديم که مي​توانند به مجموعه تيم كمك كنند.

پارو در پاسخ به اين سوال كه آيا توانسته اید نقاط ضعف تيم نفت آبادان را نسبت به نيم​فصل اول برطرف كنيد؟ گفت: تيم ما به خودباوري خيلي خوبي رسيده است و مسابقاتي هم كه در خانه یا خارج از خانه داريم براي پيروزي مي رويم و فرقي برای ما ندارد و در هر بازی با ذهنيت پيروزي بازی می کنیم. تمام تلاش​مان را خواهيم كرد كه بتوانيم به صدر جدول برسيم و با تلاش همه عوامل تيم، اميدواريم كه به هدفمان برسيم و در نيم فصل دوم بهتر ظاهر شويم.

وي در پايان در خصوص ديدار آينده اين تيم مقابل اتكا گرگان عنوان کرد: تيم اتكا هر چند كه نتايج خوبي را نگرفته و در انتهاي جدول است اما با توجه به اين كه چند بازي از آن​ها را آناليز كرديم، تيم بسيار خوبي دارد. من فكر مي​كنم ديدار تیم های جنوب و شمال كشور، مسابقه خوبي از آب درآید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
واقعا اسم نفت که میاید ذهنیت همه میره سمت آبادان این اسم و رنگ زرد اولین بار توسط آبادان در فو تبال کشور شناخته شد ولی حیفه چند سالی است که در لیگ برتر زرد قناری جاش خالیه .مسئولین نفت کشور خودشان کاملا اطلاع دارند که اولین و بهترین تیمی که بعنوان نماینده وزارت نفت وارد مسابقات کشور شد ودر کنار دیگر تیمهای نامدار کشور به خصوص سرخابیها با رنگ زرد خاص خودش با قدرت ظاهر شد صنعت نفت آبادان بود پس چرا الان هزینه های خود را صرف نفت تهران میکنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها