به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

یعقوبی‎نژاد: نمی‎خواهند استقلال اهواز باشد

یعقوبی‎نژاد: نمی‎خواهند استقلال اهواز باشد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال ‌اهواز با بیان این‌که احساس می‌کنم نمی‌خواهند دیگر استقلال اهواز باشد، گفت: گفتم من بروم تا کسی که می‌تواند بیاید و این تیم را جمع کند، چرا که من دیگر نمی‌توانم بدون پول تیم را اداره کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارون یعقوبی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا در خصوص استعفای خود از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز، اظهار کرد:‌ من استعفای کتبی‌ام را به مالک باشگاه دادم، چرا که واقعا بدون پول نمی شود کار کرد. مالک باشگاه نیز دیگر پولی ندارد که هزینه کند، چرا که همه پول‌هایش را خرج کرده است و مگر بخش خصوصی چقدر توان مالی دارد که بتواند هزینه کند.

وی ادامه داد: ‌بارها با استاندار خوزستان، نمایندگان استان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان صحبت و اعلام کردیم که تیم با این وضعیت می‌افتد و مشکلات مالی روی همه چیز و حتی مسایل روحی و فنی تیم هم تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال اهواز گفت: من گفتم استعفا بدهم و بروم، ‌شاید کسی بیاید که پول داشته باشد و تیم را از نظر مالی جمع کند. این تیم با 10 تا 50 میلیون تومان مشکلش حل نمی‌شود. ما برای یک بازی خارج از خانه 22 میلیون تومان هزینه می‌کنیم و حساب کنید که باید 17 بازی خارج از خانه انجام دهیم و نزدیک به 500 تا 600 میلیون تومان برای برگزاری مسابقات و بازی‌های خارج از خانه نیاز داریم و این مبلغ به جز هزینه‌های روزانه‌مان است که حداقل به 500 هزار تومان نیاز داریم و این مبلغ هم به جز هزینه‌های جانبی  است.

وی افزود: در یک بازی خانگی باید دو میلیون و 500 هزار تومان بابت هزینه اسکان داور، یک میلیون تومان بابت عوامل اجرایی به هیات فوتبال، 450 هزار تومان بابت آمبولانس، دو تا سه میلیون تومان بابت هزینه شب قبل از بازی برای اسکان بازیکنان در هتل، 600 هزار تومان بابت نیروی انتظامی و 400 هزار تومان هم بابت هزینه اتوبوس بازیکنان برای آمدن به ورزشگاه بدهیم. بعد هم یک عده بیرون هستند و می‌خواهند تیم بومی و جوان و مثل رئال مادرید باشد.

یعقوبی‌نژاد عنوان کرد:‌ تا این‌جای کار فقط به خاطر استقلال اهواز ماندم، چرا که یک استقلالی هستم و تمام دردسرها را نیز به جان خریدم. مدعی هم هستم که تیم از نظر فنی مشکلی ندارد و فقط مشکل مالی و روحی دارد. وقتی در نیمه دوم بازی روز گذشته مقابل ملوان، چهار موقعیت تک به تک را از دست می‌دهیم،  این یعنی تیم مشکل روحی دارد. بازیکن ما سه ماه است که تمرین می‌کند ولی حتی پول تو جیبی هم به او نداده‌ایم و  نمی‌توانیم انتظاری بیش از این هم از او داشته باشیم.

وی بیان کرد:‌ هیچ‌ کسی در این مدت از ما حمایتی نداشته است؛ مسوولان در محل تمرینات استقلال خوزستان، فولاد و نفت‌آبادان می‌روند ولی یک روز سر تمرین ما نیامدند. حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم به تمرینات ما نیامد. ‌استاندار در این چند وقت دنبال مسایل باشگاه‌های استقلال خوزستان، ‌فولاد و نفت آبادان بوده است ولی یک بار هم در محل تمرینات ما حاضر نشد. من احساس می‌کنم نمی‌خواهند استقلال اهواز باشد. بنابراین من می‌روم تا کسی که می‌تواند بیاید و این تیم را جمع کند. ما هم او را تشویق و از او تشکر می‌کنیم، چرا که می‌خواهیم استقلال بماند و بودن خودمان خیلی مهم نیست. کسانی که پول دارند بیایند تیم را بگیرند چرا که تنها مشکل این تیم بی‌پولی است. بنابراین من گفتم که استعفا دهم و ممکن است مسوولان استان دوست داشته باشند کسی را از طرف خودشان بگذارند و شاید به او کمک کنند. پس همانی را که دوست دارند، بیاورند. به ما که کمک نکردند.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال اهواز گفت:‌ من دو سه هفته پیش نیز با مالک باشگاه صحبت و اعلام کردم که با این وضعیت مالی تیم را نمی‌شود کنترل و اداره کرد و حداقل من دیگر نمی‌توانم بدون پول تیم را اداره کنم. همچنین به او گفتم که ادامه حرکت دیگر هیچ سودی ندارد. وقتی پولی نیست، هیچ کسی هم نمی‌تواند این باشگاه را اداره کند.

وی بیان کرد:‌ کسانی که پول دارند بیایند و تیم را بگیرند، چرا که تنها مشکل این تیم بی‌پولی است. همین الان بازیکنانی که در خوابگاه هستند شام و نهار می‌خواهند ولی پولی نیست. تا حالا هر طور که شده توانستم در 12 بازی گذشته تیم را سرپا نگه دارم ولی دیگر نمی‌توانم. تاکنون بالای 450 میلیون تومان خرج کرده‌ایم ولی کسی حتی یک ریال هم به ما کمک نکرده است و مالک باشگاه هم دیگر پولی ندارد.

یعقوبی‌نژاد گفت:‌ فصل گذشته که در لیگ برتر بودیم، ابتدای فصل شخصی را به اسم ملکی به عنوان مالک باشگاه آوردند، در حالی که او اطلاعات چندانی از باشگاه‌داری و هزینه‌ها نداشت. هیچ یک از مسوولان استان هم حداقل یک جلسه با او نگذاشت تا او را آگاه کند و به او بگوید که تیم‌داری در لیگ برتر به 12 میلیارد تومان نیاز دارد و فقط او را آوردند.

وی افزود: اکنون هم 12 هفته از لیگ دسته یک گذشته است و ما چهار امتیاز داریم و فاصله‌مان با تیم‌های بالایی‌مان که 9 امتیازی هستند، زیاد نیست و اگر به تیم برسند از این شرایط خارج می‌شود. به هر حال وقتی پولی نیست این موضوع روی اولین چیزی که تاثیر می‌گذارد، مسایل روحی - روانی است. بازیکنی است که سه ماه با تمرین می‌کند ولی تاکنون 100 هزار تومان هم به او نداده‌ایم و آن‌هایی که فوتبالی هستند، متوجه می‌شوند که من چه می‌گویم. من به بازیکنان فعلی تیم افتخار می‌کنم و باید بگویم اگر از نظر مالی شارژ شوند، مطمئن باشید تیم از این حالت خارج می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
6
استقلال اهواز امسال نابود میشه،با توجه به اتفاقات سال دیگم استقلال خوزستان همین وضعیتو رو خواهد داشت،فقط اگه بذارن همون فولاد رو که اونم بخاطر امکانات سخت افزاری که داره و شرکت بخاطر قدرتش هر سال یه پولی بهش میده
سیدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
8
دقیقا هدف اقایون مسئول استان نابودی استقلال اهوازه چون اگه غیر از این بود اقلا یک کمک کوچیک میکردن بهشون
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
4
آقا یعقوبی درست گفتند ظاهرا که نه بلکه از صمیم قلب نمیخواهند که استقلال اهواز باشه چرا؟نمیدونم ولی اراده ای هست که استقلال اهواز نباشه چون کمکی نمیکنند.اینم از استاندار جدید که میخواهد همه چیز را سر و سامان دهد غیر از استقلال اهواز و وضعیت روحی اسفبار هوادارنش را.
حسن اهوازی
|
Germany
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
5
باسلام واحترام
به نظر میرسه که سقوط و درنهایت انحلال استقلال اهواز قطعیه.وقتی مدیرعامل تیم همچین حرفی بزنه با حرف من وشما خیلی متفاوته چونکه از تمام اتفاقات وبرنامه ریزی ها باخبره.
فاتحه استقلال اهواز زمانی خونده شد که استقلال خوزستان رو تاسیس کردن وگرنه چه لزومی داشت،همین تیم رو تقویت میکردن و اهوازش رو برمیداشتن خوزستان رو میذاشتن جاش تا خیال آقایونی که ظاهرا همه چیزو باهم قاطی میکنن راحت بشه.
مگه میشه قدیمی ترین تیم جنوب کشور توی استان پولدار خوزستان به این روز بیفته که مدیرعاملش بیاد حرف از چندصدهزارتومن وغیره بکنه؟ باباجون میخوای بری تو یه شرکت واداره استخدام شی ده بار میان پرس وجو. پروندتو از بدو تولد چک میکنن دست از پا خطا کنی تاییدنمیشی و اگه بشی تا30سال مستخدم یعنی در خدمت خواهی بود.اونوقت یک مالک پیداش میشه از ناکجا آباد 70سال تاریخ فوتبال و دهها هزار عاشقش رو ورمیداره بعد میگه پول ندارم وتیمو نابود میکنه. این یعنی چی؟بگیم مملکت بی صاحبه؟یا صاحاب داره آخر؟صدهاآخر؟ صدها بار مردم اعتراض میکنن.هزاران نفر شاکین،هیچ کی محلشون نمیذاره.ولله باید دادستان اهواز وارد عمل بشه. مگه نباید از حق مردم دفاع کنه.این چه کاریه که مالکین باشگاه انجام میدن و هیچکی جلوشون رو نمیگیره،این کارشون چه ضربه ای به جامعه فوتبالدوستان وارد کرده؟به کی باید اعتراض کرد؟شفیعی ها مردم حلالتون نمیکنن که تیم رو دادین جهانداری رفتین کنار.
این چه وضعیتیه؟هر ماه یه نفر به هیئت مدیره اضاف میشه که چی؟پول پول پول.پول مهمه.ملکی پول جور کن.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
4
اقایون مسئله خواستن یا نخواستن نیست.تیم وقتی مالک شخصی داره خب مشخصه نهادهای دولتی کمکی بهش نمیکنن.مشکل لیگ ایرانه که هیچ تیمی درامد زایی نمیتونه واسه خودش داشته باشه.استقلال صنعتی که یه تیم دولته داره جمع میشه این که معلوم نیست صاحبش کیه.
مهدی
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
آقایان فقط به فکر فولاد و اس صنعتین بعضی کامنتا هم معلومه ضد استقلال اهواز هستن و دوس ندارن استقلال باشه
حسن اهوازی
|
United States of America
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
آقا موقعی که تیم خصوصی شد چی؟ چه سازوکاری تعیین شد؟ همینطوری دادن رفت دیگه.دولت فقط میخواد ازشر شرکتهایی که پول ندارن واسش خلاص شه میگه خصوصی سازی وگرنه اگه پول داشت دوستای خودشون ورش میداشتن.
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
3
سلام خدمت همه دوستان وقتی مالکان سابق باشگاه اومدن وتماشاگرا رو پولکی کردن وقتی که فتنه رو بین اس اسیها راه انداختن وقتی رفتن برا معروف شدن از امثال عابدزاده که شخصی کاملا لنگی وقتی امثال باقریان رو مدیر کرد که این شخص در زمان مدیریت تربیت بدنی تیشه به ریشه اس اس اهواز میزد وامثال فریس و حمدی اصل و حتی ابرام تهامی رو در مقطعی به فولاد کوچ داد وقتی در ظاهر در حال کمک کردن به اس اس ودر باطن برعکس داشت ریشه این تیم رو داغون میکرد وقتی که به اسم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز وامهای زیاد از بانکهای استان ودر عوص املاک رو گرو گذاشتن که همه متعلق به باشگاه بود و مجبور شد باشگاه همه رو تحویل بده وقتی که تیم رو تحویل در ظاهر به اشخاص مختلف ولی در حقیقت دست خودشون اداره میشد وقتی که .وقتی که. وقتی که و وقتیهای که واقعا دیگه نمیتوان بیان کرد
پاسخ ها
استقلال اهوازی
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
اینها مسلما دستشون با بعضی از مسولین تو یک کاسه هست وگرنه چرا با هیچ کدام برخورد نمیشود؟!خدا جای حق نشسته انشالله جوابشونو تو همین دنیا و خیلی زود بده قسم به بزرگیش انشالله
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
2
سایت خوزستان اسپورت یه مصاحبه با ملکی برگزار کنه البته اگه ملکی افتخار بده ببینیم حرف حسابش چیه گر چه همه میدانیم حرفی برا گفتن نداره شاید تیم مظلوم استقلالو رها کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها