به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

سامری: مشکلات مالی حاشیه ایجاد می‎کند

سامری: مشکلات مالی حاشیه ایجاد می‎کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معتقد است مشکلات اقتصادی در تیم‌ها ایجاد حاشیه می‌کند که مسئولان باید فکری برای این موضوع انجام دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به ایلنا گفت: قبل از شروع فصل توانستیم بازیکنانی که مدنظر داشتیم را جذب کنیم. در دو بازی اول نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه هم با هماهنگ شدن تیم به این روند ادامه خواهیم داد. هفته به هفته وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد و پس از آن ما می‌توانیم خود را به‌عنوان یک مدعی در لیگ برتر معرفی کنیم.

او ادامه می‌دهد: یکی از اتفاقات خوب این فصل لیگ برتر بسکتبال را می‌توان حضور دو بازیکن خارجی از ابتدای بازی در زمین دانست که تاثیر مطلوبی در بازی‌ها خواهد داشت. لیگ برتر بسکتبال به این دلیل که هنوز بازیکنان تیم‌ها نتوانسته‌اند هماهنگی لازم را با یکدیگر به دست آورند کیفیت چندانی ندارد. باید چند هفته صبر کرد تا لیگ برتر بسکتبال روند اصلی خود را در پیش بگیرد.

سامری به مشکلات مالی لیگ بسکتبال اشاره و خاطرنشان می‌کند: پرداختن به مسائل و مشکلات مالی لیگ برتر بسکتبال احتیاج به بررسی و بحث بسیاری دارد. برخی از اسپانسرها و حامیان مالی تیم‌های بسکتبال به دلایل مختلف لیگ را ترک کردند که اینگونه مسائل باعث افت لیگ می‌شود. این موضوعات در تیم‌ها ایجاد حاشیه می‌کند که مسئولان باید فکری برای این موضوع انجام دهند. وضعیت اقتصادی خوب، به بالا رفتن کیفیت بازیکنان و مربیان کمک می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان می‌گوید: بسیاری از بازیکنان و مربیان حاضر در لیگ برتر بسکتبال هنوز مبالغ قرارداد فصل‌های گذشته خود را دریافت نکرده‌اند و همچنان به بازی در لیگ ادامه می‌دهند. باید در مورد این مبالغ پرداخت نشده تصمیم‌گیری شود تا این مسائل بر تیم‌های حاضر در لیگ تاثیر منفی نگذارد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها