به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

برگزاری جلسه ویژه برای کمک به استقلال ‎خوزستان

برگزاری جلسه ویژه برای کمک به استقلال ‎خوزستان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان گفت: مجددا جلسه ویژه‎ای خواهم گذاشت تا به تیم فوتبال استقلال خوزستان کمک کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه شورای ورزش خوزستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان خبر دارید؟ اظهار کرد: فکر نمی‎کنم کسی به اندازه من در جریان وضعیت تیم استقلال خوزستان باشد. من در یک مقطع نیز فشار آوردم و مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به این باشگاه تزریق کردیم، هر چند تیم به مبلغی بیش از این نیاز دارد و باید مشکل آن ساختاری حل شود.

وی افزود: مشکلاتی که برای گروه ملی پیش آمد، باعث شد که تیم استقلال خوزستان هم با مشکلاتی مواجه شود. در عین حال نیز این تیم خوزستانی است و فصل گذشته هم قهرمان لیگ برتر شده و نیاز است که تمام کشور در این زمینه کمک کنند و همت خرج دهند. ان شاءالله کمک شود تا تیم بایستد و مطابق با شایستگی هایش عرض اندام کند.

استاندار خوزستان گفت: این تیم اگر چه اکنون هم جایگاهش در جدول بد نیست ولی جایگاه آن مطابق با شایستگی هایش نمی‎باشد و اگر این مشکلات و دغدغه ها را نداشته باشد، وضعیتی بهتر از این خواهد داشت.

وی بیان کرد: من بر آن آمدم و مشکلات بین فولادخوزستان و گروه ملی را در حد توان حل کردیم. فولاد خوزستان نیز مواد اولیه را در اختیار گروه ملی قرار می‎دهد و گروه ملی تقریبا با ظرفیت کامل کار می‎کند و فکر می‎کنم اگر این روند ادامه داشته باشد، سود گروه ملی برای انجام هزینه هایش فراهم می‎شود و از آن جا نیز می‎توانیم گروه ملی را موظف و مکلف کنیم تا تیم را حمایت کند.

شریعتی عنوان کرد: بعد از کمک هایی که برای راه افتادن گروه ملی داشتیم، من صحبت‎های اولیه را با مدیرعامل گروه ملی داشتم و او هم اعلام آمادگی کرد و قرار شد که شرکت شفق اکسین این محصولات را به فروش برساند و از سودش به صورت فوری تیم را تامین کند.

وی گفت: به زودی نیز مجددا جلسه ویژه‎ای خواهم گذاشت تا به این تیم کمک کنیم. از آقای کیانی‎زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم می‎خواهم که این موضوع را پیگیری کند.

استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: از قبل نیز هزینه‎ای به صورت موقت برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شده بود که من از مسوولان مناطق نفت خیز خواسته‎ام که آن پول را برگردانند تا ما آن را هم در اختیار استقلال خوزستان قرار دهیم. ان شاءالله پیگیری می‎کنیم تا این کار نیز سریع‎تر انجام شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
7
دست درد نکنه آقای شریعتی انسان باایمانیه..فقط اگه میشه این آقااژدری وکاهکش از فولاد اخراج کنید ممنونت میشیم
mansour
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
4
تورو خدا هرکاری میخواین بکنید به این فکر کنید که تیم نماینده ایرانه. باید بهش کمک بشه. اخه بازیکنا و طرفدارا چه گناهی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
3
آقاي استاندار خواهشاً فقط نگذاريد كه دير شود انشاءالله كه زحمات شما قبل از شروع مجدد ليگ و بازيهاي آسيائي جواب بده و بازيكنان با تمرين و روحيه اي مضاعف شروع خوبي داشته باشند واقعا خيلي از بازيكنان اين تيم درخواستهاي ميلياردي از ديگر تيمها داشتن كه فقط به عشق خوزستان ماندن به خصوص زهيوي و بيت سعيد بنابرين ديگر بيش از اين نگذاريم كه پشيمان شوند
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
1
3
بفکر اسپانسر جدید و مقید به تعهدات باشید وضع مالی شرکت گروه ملی حالا حالاها درست نمیشه
سید ایمان جعفری
|
Germany
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
3
4
ظاهرا گوش شنوایی نیست.ما نمیگیم به اس صنعتی کمک نشه ولی اقای استاندار استقلال اهواز را هم دریابید چون در حال نابودی و انحلال هست و مالکان بی تعهد دارن به مسولان و مردم خوزستان میخندند و همه را به سخره گرفتند.اگر فقط نصف این انرژی که برای اس صنعتی گذاشید برای استقلال اهواز میگذاشتید الان انشالله مشکلات حل شده بود.اقای استاندار استقلال اهواز را حمایت کنید خواهش میکنیم التماس میکنم بخدا التماستون میکنیم اول خدا بعد شما.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها