به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

بهروز مکوندی: از پول خبری نیست

بهروز مکوندی اعتقاد دارد که سازمان لیگ نباید برنامه لیگ برتر را تغییر می داد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تغيير برنامه نكته مثبتي نيست و فكر مي​كنم اگر همان برنامه قبلي كه داده شده بود اجرا مي​شد، خيلي بهتر بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: پس از تعطيلي ليگ، 50 روز فرصت داشتيم و در این مدت تمرينات خيلي خوب و چند بازي تداركاتي انجام دادیم و البته قرار بود اين هفته يك بازي تداركاتي خيلي خوب با استقلال خوزستان داشته باشيم كه متاسفانه با توجه به تغيير برنامه مسابقات، انجام نشد.

وي عنوان‌كرد: بازيكنان​مان آماده​اند و با توجه به اين‌كه دو ديدار متوالي​ در خانه داریم، تمام تلاش​مان را مي‌كنيم كه حداكثر امتياز را از هر دو مسابقه به دست آوريم تا هم در جدول وضعيت بهتري پيدا كنيم و هم جايگاه جديدی که به دست مي​آوريم، مناسب باشد.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: در نيم​فصل چند بازيكن خوب در پست​هايي كه نياز داشتيم، جذب كرديم و در چند ديدار تداركاتي‌ای كه داشتيم، اين بازيكنان نشان دادند كه توانايي خوبي دارند. در این مسابقات هدف​مان هماهنگ كردن بيشتر آن​ها با سایر نفرات تيم بود كه خوشبختانه به این مهم رسیدیم و اميدوارم بتوانيم از آن​ها استفاده كنيم و براي بازي با پيكان در شرايط ايده​آل باشند و در ادامه مسابقات نیز به ما كمك و تيم​مان را از اين شرايط سخت خارج كنند.

وي در ارزیابی‌اش از تیم پیکان، عنوان‌کرد: شناختي که از تيم پيكان داریم، مربوط به قبل از تعطيلات است و شناخت‌مان هم از مرفاوی از حضورش در صبا و استقلال است و مي​دانيم اين تيم به اين‌جا مي​آيد تا با بستن بازي، به دنبال استفاده از موقعيت​ها باشد و بتواند حداكثر امتياز را به دست آورد. در كل تيم خوبي است و از بازيكنان خيلي خوب و با تجربه​اي هم بهره مي​برد. فكر مي​كنم بازي ما با پيكان، يكي از بازي​هاي سخت و دشوارمان باشد و اميدوارم كه بتوانيم حداكثر امتیاز را كسب كنيم. براي بازي با پيكان سالارزاده و جعفري را به ترتیب به دليل سه كارته بودن و مصدوميت در اختیار نداريم و محمودي هم آسيب​ديدگي جزيي​اي دارد و بايد ببينيم كه به بازي مي​رسد يا خير.

مکوندی در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكل مالي تيم برطرف شده است یا خیر؟ عنوان‌كرد: خير، متاسفانه تا اين لحظه هيچ مشكلي از ما حل نشده است و حل نشدن اين مشكل، تاثيرات منفي خود را باوجود هر كاري كه ما انجام می‌دهيم، مي​گذارد و اميدوارم اين تاثيرات آن قدر زياد نباشد كه در كار تيم​مان خللي به وجود آورد و بتوانيم از بازي با پيكان كه خيلي مهم است، به سلامت بگذریم.

وی همچنین درباره تغيير زمان مسابقات، گفت: يكي از مشكلات بزرگ ما همين تغيير برنامه است و مربيان براي تيم​شان بر اساس 51 روز تعطيلي، برنامه​ريزي كرده بودند و متاسفانه به يك‌باره برنامه تغيير كرد و درست است شايد از قبل هم گفته بودند كه ممكن است برنامه به دلیل حذف تيم​ملي تغيير كند ولي براي يك مربي سخت مي​شود كه بخواهد برنامه​​ريزي تمريناتش را به صورتي طراحي كند که آيا برنامه مسابقات تغيير مي​كند يا نمي‌كند. به هر حال فكر مي​كنم برنامه تمام مربيان طبق آن 51 روز تعطيلي بود و در كل تغيير برنامه نكته مثبتي نيست و فكر مي​كنم اگر همان برنامه قبلي كه داده شده بود اجرا مي​شد، خيلي بهتر بود.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها