به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

والی: بازیکنان استقلال بعد از گل وقت‌کشی کردند

والی: بازیکنان استقلال بعد از گل وقت‌کشی کردند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از اینکه گل تساوی را مقابل استقلال به ثمر رساندیم آنها وقت‌کشی می‌کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، در مورد تساوی فولاد خوزستان و استقلال در هفته دهم لیگ برتر، گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی داشتیم. خوشبختانه در جریان بازی از حریف بهتر بودیم و به جز 20 دقیقه میانی نیمه اول که استقلال صاحب توپ و میدان بود شرایط بهتری نسبت به حریف داشتیم. از نیمه دوم به طور کامل راضی هستم و به غیر از یکی دو موقعیت که در ضد حمه به دست آمد استقلال کار دیگری نکرد.

وی افزود: در بازی مقابل استقلال مدافعان ما شرایط خوبی نداشتند. یوسف وکیا و سروش سعیدی دو مدافع چپ و راست ما تب داشتند و با آمپول بازی کردند. عبدالله کرمی هم سرماخورده بود به همین خاطر می‌توانم بگویم با صددرصد توان بازی نمی‌کردیم. نمی‌توانم بگویم صددرصد ولی تقریبا از عملکرد تیم راضی هستم چرا که ما مقابل استقلال بازی می‌کردیم. آنها تیمی بزرگ و دارای بازیکنان با تجربه هستند. می‌توانستیم برنده بازی شویم اما در نهایت بازی به تساوی رسید. شما می‌دیدید حتی زمانی که ما گل تساوی را به ثمر رساندیم برخی از بازیکنان استقلال وقت‌کشی می‌کردند.
 

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد صحنه‌ای که اسماعیل شریفات سرنگون شد اظهار داشت:‌داور یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت. خطا روی شریفات پنالتی بود. نمی‌دانم حسین عسگری چرا می‌گوید پنالتی اتفاق نیفتاد. اکثر کارشناسان اعلام کردند آن صحنه پنالتی بوده. در کل بازی به اتمام رسیده و جا دارد از هواداران به خاطر اینکه ورزشگاه را پر کردند تشکر کنم.

والی در پاسخ به سوالی در مورد ناراحتی علیرضا منصوریان از فحاشی‌هایی که در جریان بازی علیه او صورت گرفت، گفت: به خاطر اظهار نظراتی که دو سال قبل از سوی منصوریان انجام شد مردم خوزستان کمی از او دلخور هستند. تمام تلاش‌مان را کردیم تا این مسئله از سوی هواداران فراموش شود و آنها فقط به فکر تشویق تیم‌شان باشند. به هر حال وقتی ورزشگاه پر می شود نمی‌توان همه را کنترل کرد. به جز عده معدودی که در برخی از دقایق بازی این رفتار را کردند خیلی به این مسئله پرداخته نشده و شرایط نسبت به مسابقات قبلی بسیار بهتر بود. منصوریان با یک عذرخواهی می‌تواند این مسائل را به دست فراموشی بسپارد. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد. ما سعی‌مان را کردیم تا جو ورزشگاه را کنترل کنیم.

وی در مورد اینکه بعد از چهار بازی بسته نگه داشتن دروازه فولاد در دو مسابقه اخیر این تیم گل خورده است، تصریح کرد: وضعیت دفاع ما بسیار خوب شده . به هر حال استقلال و تراکتورسازی تیم‌های خوبی هستند و نمی‌شود همیشه دروازه را بسته نگه داشت. اگر می‌بینید آمار گل خورده خط دفاع‌مان بالاست به خاطر دیدارهای ابتدای فصل است. اکنون شرایط خیلی بهتر شده و انسجام بیشتری داریم. در بازی با استقلال خودم اشتباهاتی داشتم اما با این وجود تنه یک گل خوردیم.

والی در رابطه با دیدار تیمش مقابل فولاد یزد در جام حذفی تصریح کرد: شناخت‌مان از این حریف بسیار کم است و همیشه بازی مقابل این تیم‌ها سختی بیشتری دارد. فولاد یزد با انگیزه زیاد به میدان می‌آید و استرس خاصی ندارد. ما باید با تمام قدرت بازی کنیم و به هیچ وجه حریف را دست کم نگیریم.

کاپیتان فولاد خوزستان در پایان گفت: از هواداران خونگرم فولادی به خاطر اینکه روز بازی با استقلال ورزشگاه را پر کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم آنها همیشه همین حمایت را از تیم داشته باشند تا بتوانیم عملکرد بسیار بهتری مقابل حریفان داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
6
خواهش میکنم جام حذفیو جدی بگیرین و فولاد یزد رو بیشتر..دست کم گرفتن این حریفان یعنی حذف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
2
أيوب جان شما و تمامي بازيكنان فولاد و كادر فني و در رأس آنها سعداوي لياقت بهترينها را داريد و انشاءالله به صدر جدول كه شايسته شماست صعود خواهيد كرد و شگفتي امسال كه قهرمانيست بنام شما ثبت خواهد شد شگفتي از اين نظر كه امسال قهرماني را از بهترين و گرانترين تراكتور و سرخابيهاي اين چند فصل اخير خواهيد برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
اقای والی عشقی خوزستان اسپورت با سعداوی مصاحبه کن ک مظاهری و طیبی خاستار بازی تو فولادن بش خبر برسونن حیف برن جای دیگه کرمی طالبلو پیرن طهماسبی افتضاح
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها