به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
خطا روی شریفات صددرصد پنالتی بود و اخراج داشت

سعداوی: مقابل پرسپولیس همین‎طور شادی کردم

سعداوی: مقابل پرسپولیس نیز همین‎طور شادی کردم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‎گوید خطایی که روی شریفات انجام شد، صددرصد پنالتی بود و حتی مگویان باید به خاطر این موقعیت صددرصد گل، اخراج می‌شد و عبدالله ناصری هم نباید کارت می‌گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان که از عملکرد بازیکنانش در بازی با استقلال تهران رضایت کامل دارد، در مورد بازی، گلی که انصاری به ثمر رساند، جو ورزشگاه، گلایه‌های منصوریان و ... صحبت می‌کند.

فولاد در بازی با استقلال خیلی خوب کار کرد و شاید اگر دقت بیشتری داشت می‌توانست حتی پیروز باشد.
 بله، خدا را شکر ما این روزها در شرایط خوبی به سر می‌بریم و بعد از اینکه بازی خوبی مقابل تراکتور انجام دادیم بچه‌ها به خودباوری و شرایط خوبی رسیدند. البته ما در این بازی تعدادی مصدوم و بیمار داشتیم که با تلاش کادر پزشکی به بازی رسیدند. مثلا اسماعیل شریفات یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده بود یا حتی عبدالله ناصری، ایوب والی، سروش سعیدی و یوسف وکیا اما آن‎ها با تمام وجود آمدند و توانستند کمک کنند. در کل بازی جانداری بود و تا حدود زیادی توانستیم به هدفی که ترسیم کردیم برسیم. هدف اصلی ما نشان دادن کیفیت تیم است و بعد از آن دنبال 3 امتیاز بودیم که متاسفانه به این هدف‌مان نرسیدیم. به هر حال حریف ما شرایط بهتری نسبت به ما دارد. آنها نیمکت خوبی دارند و از بودجه بالایی برخوردارند که هدف‌شان هم کسب جام است. این تیم 4، 5 هفته‌ای گل نخورده بود و می‌دانستیم کار سختی داریم اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که حتی می‌توانستیم قبل از گل استقلال، به گل برسیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم که در نهایت با تغییراتی که در تیم دادیم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و در نهایت به گل برسیم. البته در این بازی 2، ‌3 صحنه مشکوک به پنالتی هم داشتیم که داور از آن به راحتی گذشت. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم و توانستیم یک فوتبال ناب ارائه دهیم. ما نشان دادیم دنبال ضدفوتبال نیستیم و می‌خواستیم همه از ارائه یک فوتبال زیبا لذت ببرند.

در مورد صحنه‌های مشکوک هم هر کارشناس یک نظر داشت.
من اول می‌خواهم یک گلایه از رسانه ملی داشته باشم. دوستانی که برنامه‌های مختلف رسانه ملی را در اختیار دارند باید بدانند نباید بازی‌ها را به صورت تبعیض‌آمیز تحلیل کنند. این گلایه خصوصا در مورد کارشناس برنامه است، اینکه از کارشناسانی دعوت می‌کنند که پیشکسوت یک تیم مورد نظر هستند. خب این کارشناسان معلوم است که به تعریف و تمجید از تیم خود می‌پردازد اما ما 16 تیم در لیگ برتر هستیم و همه متعلق به ایران که امیدواریم این تبعیض‌ها برداشته شود. این حق طبیعی همه تیم‌هاست. در مورد کارشناسان داوری هم این مساله باید رعایت شود.

اما کارشناسان داوری که طرفدار تیمی نیستند.
 نه، من نمی‌گویم کارشناسان داوری طرفدار تیم خاصی هستند. من می‌گویم به جای اینکه یک نفر انتخاب کنیم که او هم معمولا جو را می‌سنجد و تعداد هواداران تیم‌های پایتخت، بهتر است با 3 تا 5 کارشناس داوری به صورت تلفنی ارتباط برقرار کرد تا نظر بدهند که حداقل تکلیف خودمان را بدانیم. الان 2 کارشناس داوری معتقدند 2 پنالتی برای ما گرفته نشده. 2 کارشناس دیگر فکر می‌کنند یک پنالتی گرفته نشده اما آقای عسگری می‌گوید پنالتی اتفاق نیفتاده است.

به نظر شما آن صحنه‌ها پنالتی بود؟
 خطایی که روی شریفات بود صددرصد پنالتی بود و حتی مگویان باید به خاطر این موقعیت صددرصد گل، اخراج می‌شد. عبدالله ناصری هم نباید کارت می‌گرفت.

گل خیلی خوبی هم ساسان انصاری به ثمر رساند که شاید اگر هر مهاجم دیگری در موقعیت او قرار داشت، نمی‌توانست چنین گلی بزند.
 گل ساسان روی یک کار تیمی اتفاق افتاد و تا قبل از اینکه توپ به ساسان برسد، بچه‌ها همکاری خیلی خوبی با هم داشتند که ساسان آن را به ثمر رساند. در کل بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و این طبیعت مهاجم است که خلاق باشد و هنرمندانه از موقعیت استفاده کند.

اما عبدالله ناصری موقعیت خوبی داشت که با بی‌تجربگی آن را هدر داد.
 خب عبدالله جوان است و هزینه این جوانی و بی‌تجربگی را من دارم پرداخت می‌کنم.

نکته جالب شادی گلی بود که شما انجام دادید. این شادی نشان داد هنوز شما پرسپولیسی هستید.
 من به خاطر استرس و فشاری که روی تیم بود خوشحال بودم و اینکه می‌دیدم تیمم تلاش زیادی می‌کند که بالاخره به نتیجه رسید. وقتی هم خوشحالی هواداران را دیدم خوشحال‌تر شدم و می‌خواستم با شادی آنها همراه باشم اما باور کنید من به تنها تیمی که فکر می‌کنم فولاد است. اگر خاطرتان باشد من بعد از گلی که به پرسپولیس هم زدیم همینطور شادی کردم. به هر حال مجموعه ما زحمات زیادی می‌کشد که جا دارد از آنها تشکر کنم.

در کل بازی خوبی بود و از همه مهم‌تر اینکه جو خوبی در ورزشگاه حاکم شد.
 خدا را شکر جو خیلی خوب بود. مردم ما دنبال فوتبال زیبا هستند که از آن لذت ببرند. ما باید برویم بررسی کنیم که عامل و عوامل این اتفاقات چه چیزهایی می‌توانند باشند و بعد آنها را شناسایی و کنترل کنیم. این مساله خیلی سخت نیست. البته من یک حسرت بزرگ در دلم مانده و آن هم این است که هواداران خوزستانی، با تمام وجود تیم‌های خوزستانی را مورد تشویق قرار دهند.

ظاهرا فرماندار اهواز قبل از بازی ملاقاتی با منصوریان داشته. درست است؟
 اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم اما به هر حال انتظار من این است همه دست به دست هم دهیم و با تمام وجود از تیم‌های خوزستانی حمایت کنیم. ما این شایستگی را داریم و بارها در اتفاقات مختلف مثل جنگ هم شایستگی‌مان را نشان دادیم.

بعد از بازی هم منصوریان گلایه کرده و گفته 2 سال است در اهواز ناسزا می‌شنود.
 به هر حال ما باید همیشه مواظب گفتار خودمان باشیم. منصوریان قبلا حرفی زده که یکسری دلخوری ایجاد کرده. همین هم باعث این اتفاقات شد اما با گذشت زمان همه چیز فراموش می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
تعصب خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
2
9
اقانعیم اگه من جات بودم سه بار دور ورزشگاه میچرخیدم ازخوشحالی برابر این تیمای مفت خور
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
6
چرا بازیکنای نیمکت فولاد همه قد کدتاه هستن؟فولاد به ۴ تا بازیکن تنومند خط شکن هم نیاز داره.بازی با استقلال،فولاد چیزی به عنوان هافبک نداشت.دو تا بازیکن غیر بومی هستن تو خوزستان که خیلی پرت میزنن تو بازی یکی رشید فرخی و یکی هم پورقاز.من نمیدونم ملاکشون از انتخاب این بازیکنا چی بوده؟جوونای استان خودمون خیلی بهترن.
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
من نمی خوام طرفداری کنم در مورد پورقاز حرفتون درست ولی انصافا رشید فرخی هم قد بلند هم بنظرم تکنیک خوبی داره، بازی استقلال هم وقتی اومد داخل خوب کار کرد، باید بنظرم بیشتر ازش بازی بگیرند. شما ببین یکی مثل طارمی هر بازی چند تا توپ رو حروم می کنه اونوقت این بنده خدا کلا تا حالا 90 دقیقه هم بازی نکرده.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
8
"بازی‌ها را به صورت تبعیض‌آمیز تحلیل کنند" نعیم جان این فریادیه که سالهاست تو گلوی ما گیر کرده، متاسفانه تمام برنامه ها از کی روشی پور گرفته تا این الف جوجه های جدید شبکه ورزش یه کارشناس از خودشون می ارن طوری حرف می زنند انگار تیم های شهرستانی اجنبی هستند، انگار دشمنند، کل صحبتاشون حول این قضیه است که استقلال و پرسپولیس چکار باید بکنند که ببرند انگار نه انگار که تیم حریف هم واسه ایرانه، هموطنه، تو همین مملکت داره بازی می کنه، ولی خدا جای حق و عدل نشسته و این چند سال همشون رو ارزو به دل گذاشته، انشاءالله امسال هم نمی ذاره چیزی گیرشون بیاد، فعلا که الحمدالله پرسپولیس حذف شد تو حذفی، تو باقی راه هم انشاءالله آرزو به دل می مونند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
4
2
داوود. نعیم یکی از متعصبین پرسپولیس.ولی اینقد انسان بزرگی. هست.که هرجا هست وژدان کاری داره.البته بعصی ها مانند دوستانتان طوری درباره پرسپولیس نطر می دهند که معلومه نفرت دارند !!در صمن پرسپولیس واستقلال درسطح مملکت طرفدار دارن وحول این دوتیم صحبت کردن صرفا برای اینکه جنبه ملی دارن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
4
نعیم جان دمت گرم با تیم خوبی که ساختی دهن دلالهای که علیهت جوسازی میکردن رو گل گرفتی.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
3
محسن ترکی همیشه بنفع استقلال سوت میزنه. خیلی تعجب نکن آقای سعداوی این داور معروفه به طرفداری از استقلال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
1
0
آقای سعداوی یادت باشه اعتباری رو از پرسپولیس داری
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
0
2
ناشناس.منظورتون از جنبه ی ملی چیه والا فولاد 10 سال اومده لیگ دو تا جام درو کرده که تو این 10 سال پرسپولیس نتونسته جامی جز جام شهدا و ایثارگران و پایتخت که خودشون به خودشون دلگرمی میدن استقلالم همینطور 4 5 ساله که جامی ندیده دیگه جنبه ی ملیش چیه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
اینقد تند نرو فواد .توی لیگ برتر فولاد۲جام برده پرسپولیس هم۲جام برده.یه طور می گی فولاد درو کرده فکرکنم ده جام بردید تمام هواداران پرسپولیس می دونن. دوره اخیر پرسپولیس دوره افت پرسپولیس.بالاخره هر تیمی دوره افت داره .ودوره خیز.دوره افت پرسپولیس تعداد قهرمانی ها برابر دوره قوی بودن فولاد بود.البته من قصد مقایسه نداستم صرفا چون اسم تعداد قهرمانی ها رو اوردی مجبور به گفتن این حرفا سدم.ذکر جنبه ملی هم در جواب داوود بود که گفت چرا کانال.سراسری ها اغلب در مورد پرسپولیس واستقلال صحبت می کنند منطورم این بود چون در کل مملکت طرفدار دارن.وکانال های استانی هم وطیفه تحلیل تیم های استان خود رو دارن
اهواز پرسپولیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
ده سال اخیر پرسپولیس یه بارقهرمان.وفولاد هم یه بار قهرمان.معنی درو کردن جام ها رو برا من بگو فواد؟
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
ناشناس! سعداوی اعتبارش از فوتبال خوزستانه..پرسپولیسم فقط واسه شما اعتبار داره..خوزستان مهد فوتباله ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
ناشناس عزیز مثل اینکه فوتبال هندو اشتباهی بجا فوتبال ایران نگا میکنی برادر عزیز فولاد سال83_84و 92_93قهرمان لیگ برتر ایران شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
والا از هر طرف حساب کنی پرسپولیس سرتره.چون جام حذفی رو هم گرفته.فقط بگو ملاک قهرمانی در یک پروسه ده ساله است یا ده سال اخیر؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها