به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/تغییرات اساسی در ترکیب فولاد و استقلال

عکس/تغییرات اساسی در ترکیب فولاد و استقلال

خوزستان اسپورت- ترکیب تیم‎های فولاد خوزستان و استقلال تهران نسبت به بازی سال گذشته این دو تیم در استادیوم غدیر اهواز تغییرات زیادی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‎های فولاد خوزستان و استقلال تهران یک سال بعد از بازی آبان سال 94 که با پیروزی دو بر صفر استقلال در استادیوم غدیر اهواز خاتمه یافت، بار دیگر در همین ورزشگاه روبروی هم قرار خواهند گرفت و این در حالیست که تصاویر مربوط به ترکیب دو تیم در بازی سال گذشته نشان می‎دهد که ترکیب استقلال و فولاد تغییرات زیادی داشته است.

محمدرضا خرسندنیا، حنیف عمران‎زاده، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی که در بازی سال قبل در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند، امسال این تیم را همراهی نمی‎کنند.

ترکیب فولاد خوزستان اما تغییرات بیشتری را شاهد بوده و هفت بازیکن شامل مهرداد بشاگردی، بهمن کامل، لئونارد مساریچ، محمدرضا خانزاده، مهدی بدرلو، امیرحسین فشنگچی و حسین ابراهیمی که سال گذشته در بازی فولاد و استقلال در ترکیب اصلی سرخ‎پوشان قرار گرفته بودند، در این فصل از تیم تغییر یافته‎ی فولاد جدا شده‎اند.

عکس/تغییرات اساسی در ترکیب فولاد و استقلال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
1
1
فقط چاگو بدرلو و االبته کامل اهل شاخه خدایی بدرلو هنوز فولاد فراموش نکرده دمش گرم بر عکس خیلیا
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
3
با سلام
چند ساعتی به بازی نمونده و سرشار از هیجانم..امروز باز هم در کنار هواداران فولاد و اس اهواز و خوزستان فقط تیم شهرم رو تشویق میکنم و انشالله برنده میشیم...امروز به تمام ایران نشون میدیم بهترین هواداران رو داریم...امروز نشون بدیم که مشکل از ما نبوده و ما خیلی با فرهنگ هستیم و نیازی نیست کسی به ما گوشزد کنه....امروز فقط تشویق و تشویق و تشویق...امروز ابی اهواز در کنار تیم شهرمون هست و اتحادمون رو هیچکس نمیتونه بهم بزنه...امروز با پیراهن ابی و پرچم فولاد فقط 3 امتیاز رو میخواهیم...زنده باد نام اهواز و خوزستان
قرمز تهران و ابی تهران اینجا هیچ هواداری نداره....فولاد عزیز امروز با پیراهن ابی اهواز و پرچم قشنگت کنارتم....
آقاجری غلامحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
1
0
آقای منصوریان چرا بهنام برزای را که یک جوان با انگیزه است بازی نمیدهد؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها