به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

پورکیانی: درگیری بین پرسپولیس و استقلال تهران بود

پورکیانی: درگیری بین پرسپولیس و استقلال تهران بود

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید هواداران تیمش نقشی در درگیری‌های بازی با پرسپولیس نداشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی درباره درگیری هواداران در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس توضیح داد: ما فیلم بازی را بازبینی کردیم. کسانی که درگیر شدند،‌ هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند و ربطی به تیم استقلال خوزستان ندارند. هر کسی که وارد ورزشگاه شود، هوادار استقلال خوزستان نیست. جایگاه هواداران ما در ورزشگاه مشخص است. آنها در ضلع چپ ورزشگاه حضور دارند و در بازی تیمشان با پرسپولیس کوچکترین کاری نکردند.

وی درباره احتمال محرومیت هواداران استقلال خوزستان و جریمه باشگاه افزود: از طرف کمیته انضباطی هر تصمیمی گرفته شود، خیر است. آنها تصمیم گیرنده هستند و مطمئنیم آقای حسن زاده بدون بررسی هیچ کاری نمی‌کند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد صحبت‌های سرمربی تیمش مبنی بر احتمال کناره‌گیری به خاطر مشکلات مالی، خاطرنشان کرد:‌ ابتدا باید بگویم این صحبت ها در نشست خبری مطرح شده و آقای پورموسوی در این مورد صحبتی با باشگاه نکرده است. به هر حال او متعلق به باشگاه استقلال خوزستان و این شهر است و قطعا در تیم خواهد ماند.

پورکیانی در مورد برنامه استقلال خوزستان پیش از بازی هفته دهم لیگ به ایسنا گفت: بعد از بازی خوبی که مقابل پرسولیس انجام دادیم،‌ دو روز استراحت داشتیم و از امروز(یک شنبه) دوباره تمرین‌ها را آغاز کرده‌ایم. بازیکنان تا چهارشنبه در زمین اختصاصی استقلال خوزستان تمرین کرده و سپس راهی اصفهان می شوند تا برای بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن آماده شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
4
به نظرم طرفدارای پرسپولیس بودن همه اغتشاشگرا چون تو بازی های استقلال تو اهواز چنین اتفاقاتی نمیفته
استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
1
0
پورکیانی .مربی تون یه حرف زد بعد زد زیر اون.حالا ایندفعه تو استارت حمله به استقلال زدی.والا اقا برخی اوقات انسان چیزی نگه سنگین تره
مهدیار
|
Seychelles
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
2
1
عجب دنیای نامردیه ولک حالا هوادارا استقلال شدن بد؟ بد کردن پشت استقلال دراومدن که به تیمتون شخصیت بدن؟از بابت همین بقول شما طرفدارای استقلال تهران هستش که دیگه پرسپولیس نمیتونه تو اهواز ارامش داشته باشه اقای پور کیانی انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
4
مهدیار تو با خودت چند چند هستی!؟ طرفدار اس تهرانی یا خوزستان!!؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها