به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

هافبک فولاد بعد از 17 ماه بازی کرد

خوزستان اسپورت- هافبک جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از 17 ماه فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سینا مریدی بازیکن جوان و دزفولی تیم فولاد خوزستان در دقایق پایانی بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز جایگزین اسماعیل شریفات شد و بعد از 17 ماه فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر با پیراهن فولاد را پیدا کرد.

سینا مریدی که در تاریخ بیستم اردیبهشت 94 و در نیمه دوم بازی فولاد برابر پدیده مشهد در هفته ماقبل آخر لیگ چهاردهم به‎جای بهمن کامل وارد زمین شده بود، طی فصل ورزشی 94-95 هیچ‎گاه فرصت بازی در ترکیب فولاد را پیدا نکرد اما در اواخر مسابقه فولاد و تراکتورسازی بعد از 17 ماه در یک بازی رسمی برای فولادی‎ها به میدان رفت.

برچسب ها: سینا مریدی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
jafar
|
Switzerland
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
6
نباید یک جوان ۱۷ ماه ذخیره باشه و نیمکت نشین ؛ این درست نیست؛ اگر باشگاه خواهان شکوفایی بازیکنان جوان است باید به آنها اعتماد کند و باید به آنها امکان بازی را داد حتی اگر شده در پست های متفاوت مثل عبدالله ناصری که الان شده یکی از بازیکنان کلیدی فولاد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
4
متاسفانه پارسال به هیچکدوم از بازیکنای جوون بهای زیادی داده نشد و خیلیهاشون از فرم خارج شدند. سینا مریدی و رضا احمدی و سینا ربانی 1 دقیقه هم بازی نکردن.
بهمن جهان تیغ فقط چند دقیقه اوایل لیگ بازی کرد و بقیه جوونها هم اکثرا روی نیمکت بودن .
بازیکنهای فولادنوین دوسال پیش که قهرمان لیگ یک شد میتونستن پشتوانه خیلی خوبی برا باشگاه باشن ولی اقای اژدری رایگان همه رو بخشید به تیمهای دیگه بعداز اینکه اسکوچیچ خطشون زد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها