به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

طیبی: بعضی از بازیکنان کرایه تاکسی ندارند

طیبی: بعضی از بازیکنان کرایه تاکسی ندارند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‎گوید من کاپیتان تیم هستم و وقتی می‌بینم بازیکن می‌آید می‌گوید پول کرایه تاکسی هم ندارد ناراحت می‌شوم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی اگرچه امید زیادی دارد که تیمش می‌تواند باز هم مدعی شود و در آسیا هم نتیجه بگیرد، اما از بی‌توجهی‌ها دلخور است و از مسئولان می‌خواهد به تیم کمک کنند. مصاحبه طیبی با ایران ورزشی را مرور کنید.

در بازی با پرسپولیس خیلی به برد نزدیک بودید اما در نهایت آن را در دقایق پایانی از دست دادید.
 ما در این بازی خیلی بدشانس بودیم. اشتباهات داوری هم بود که البته غیرعمد بود. مثلا توپی که برای پرسپولیس خطا گرفته شد من خودم آنجا بودم و کاملا نزدیک به صحنه. آنجا دیدم میثم دورقی فقط توپ را زد اما داور خطا اعلام کرد. خود میثم هم گفت که فقط توپ را زده اما به هر حال داور تشخیص داد خطا شده. اعتراض هم نمی‌شود کرد چون به محض اینکه حرف بزنی کارت می‌دهند.

اعتراض به داوری که خوب نیست.
 من کاپیتان تیم هستم و باید حرف بزنم. به هر حال تا جایی که می‌شود باید از حق‌مان دفاع کنیم که متاسفانه اینطور نشد.

به هر حال استقلال خوزستان خیلی خوب کار کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد که به خوبی از آنها استفاده نکرد.
 والله خیلی‌ها می‌گویند ما در جریان بازی حداقل باید 2، 3 گل دیگر می‌زدیم. اگر دقت کرده باشید پرسپولیس در هر بازی 7، 8 موقعیت گل داشت اما در بازی با ما فقط دنبال کاشته بودند که به آن هم رسیدند و گل زدند. انگار قسمت بود بازی با تساوی تمام شود. وگرنه چطور می‌شود حسن بیت‌سعید با آن همه گلی که زده، توپ را در یک‎قدمی نتواند گل کند. ما حداقل 2، 3 گل باید به پرسپولیس می‌زدیم.

در هر صورت تساوی مقابل تیم صدرنشین پرسپولیس نتیجه خوبی بود.
 بله، این را می‌دانیم اما ما تیم قهرمان هستیم و همین پرسپولیس را فصل گذشته شکست دادیم. درست است که پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده و مشکلات مالی ندارد اما ما هم اگر مشکل مالی نداشتیم همه بازی‌ها می‌توانستیم مثل این بازی باشیم و حتی بهتر. متاسفانه گفتند در مورد مشکلات مالی حرفی نزنیم اما تا کی؟! من کاپیتان تیم هستم و وقتی می‌بینم بازیکن می‌آید می‌گوید پول کرایه تاکسی هم ندارد ناراحت می‌شوم. امیدوارم مسوولان کمک کنند تا مشکلات‌مان حل شود.

با حرف زدن هم که مشکلات مالی حل نمی‌شود. شاید برای این خواستند حرفی نزنید که آرامش تیم حفظ شود.
 من خیلی نگران تیم هستم و نمی‌توانم حرف نزنم. امیدوارم تا قبل از اینکه تیم اوضاعش بدتر شود کاری کنند. ما نماینده ایران هستیم. نباید بگذارند وقتی تیم حذف شد یا اینکه به ته جدول رسید به فکر کمک باشند. ما الان داریم با انگیزه بازی می‌کنیم و می‌رویم تا در جمع مدعیان باشیم. هنوز هم 21 هفته باقی مانده و خیلی زمان داریم تا جزو مدعیان باشیم اما اگر مشکلات حل شود. امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران و مردم خوزستان باشیم. ما باز هم صبر می‌کنیم و امیدواریم مسوولان صدای ما را بشنوند.

پورموسوی هم خیلی تلاش می‌کند و ظاهرا به استانداری رفته تا پیگیر حل مشکلات مالی باشد.
 پورموسوی بیچاره خیلی تلاش می‌کند. او اگر تمرکزش را روی تیم می‌گذاشت و فکرش اینقدر درگیر مسائل مالی نبود الان تیمش جایگاه بهتری داشت. ما تا الان خیلی تحمل کردیم. بیشتر بازیکنان پیشنهادهای خیلی خوبی داشتند و می‌توانستند در تیم‌های بزرگ پایتخت بازی کنند اما همه به عشق مردم خوزستان ماندند.

نمی‌خواهی مثل رحیم زهیوی بگویی بعد از نیم فصل جدا می‌شوی و می‌روی.
 من که به عشق مردم ماندم تا ببینیم چه می‌شود. خدا کریم است. به هر حال من هم مثل بقیه نیاز دارم مشکلات مالی‌ام برطرف شود. من قبلا هم گفتم که اکثر بچه‌ها لیگ یکی بودند و اینطور نیست که مشکل مالی نداشته باشند و بی‌نیاز قراردادشان باشند. آنها تازه می‌خواهند به زندگی‌شان سر و سامان بدهند. با این شرایط خیلی سخت است. چند روز پیش یکی از ماساژورها به دنبال پول بود. این مساله واقعا من را اذیت می‌کرد. امیدوارم زودتر مشکلات مالی حل شود چون من طاقت ندارم این اتفاقات را ببینم.

از این مسائل بگذریم، بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟
ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است و به امید خدا می‌رویم برای امتیاز گرفتن. هدف اول ما بردن و رسیدن به جمع مدعیان است که امیدوارم به آن برسیم. ما همان تیم قهرمان هستیم. هیچ تیمی بی‌دلیل قهرمان نمی‌شود، ما همان بازیکنان هستیم فقط چند بازیکن به تیم ما اضافه شدند که آنها خیلی خوب هستند. مثل وحید شیخ‌ویسی، عزت‌الله پورقاز و ...

انگار پورقاز و شیخ‌ویسی خیلی بدشانس هستند. آنها فصل گذشته با مشکلات مالی دست به گریبان بودند و به امید پرداختی‌های منظم استقلال خوزستان به اینجا آمدند اما اینجا هم به مشکل خوردند.
 بعضی وقت‌ها با عزت شوخی می‌کنم و می‌گویم از شانس تو است که هر جایی می‌روی باشگاه ورشکست می‌شود. خودش هم می‌خندد اما در کل او کمی بدشانسی آورده و از این مساله خیلی ناراحتم. شیخ‌ویسی هم به خاطر حضور در استقلال خوزستان حدود 400، 500 میلیون از طلبش را بخشید. امیدوارم مشکلات حل شود تا او و بقیه خاطره خوبی از حضور در استقلال خوزستان داشته باشند.

پورموسوی باز هم به تعریف و تمجید از تو پرداخت و گفت طیبی باز هم می‌تواند ملی‌پوش شود.
 لطف دارد. ما فقط نیاز به تمرکز و آرامش روحی و روانی داریم. وگرنه همان بازیکنان فصل قبل هستیم و می‌توانیم در جمع مدعیان باشیم. اگر تمرکز روی تیم باشد، بدون شک پورموسوی می‌تواند کار بزرگی انجام دهد. مسوولان قول دهند مشکلات را حل می‌کنند ما قول می‌دهیم باز هم در جمع مدعیان باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
درود به غیرت و شرفت آقای طیبی ..ماشاالله به تعصبت
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
کوه غیرت و تعصب عشقی ممد جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
احتمالا نهار هم ندارید بخورید.فیلم بازی کردن هم حدی داره.اغلب بازیکنان صنعتی پارسال حداقل دویست میلیون گرفتن اگه واقعا برا بازیکنان جدید ناراحتی بعنوان یکی ازبازیکنان بزر گ می تونی هر نفر ازبازیکنان جوان نفری پنج میلیون کمک کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
کاپیتان با تعصب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها