به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
21 سال و 8 ماه؛ میانگین سنی 7 بازیکن نیمکت فولاد

عکس/یک بازیکن تراکتور؛ گران‎تر از نیمکت فولاد

عکس/یک بازیکن تراکتور؛ گران‎تر از نیمکت فولاد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی از تیم پرمهره‌ی تراکتورسازی تبریز امتیاز گرفت که میانگین سنی بازیکنان نیمکت نشین فولاد 21 سال و 8 ماه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که فصل گذشته طی دو بازی رفت‎وبرگشت به تراکتورسازی تبریز باخته بود، این بار با ارائه یک بازی جسورانه مقابل تیم پرمهره‎ی امیر قلعه‎نویی، با یک امتیاز از زمین اختصاصی تراکتورسازی خارج شد.

این تساوی در زمین تیم بدون باخت تراکتورسازی در شرایطی رقم خورد که نیمکت دو تیم از نظر وجود بازیکنان باتجربه شرایطی کاملاً متفاوت داشت. سه بازیکن تعویضی تراکتورسازی در نیمه دوم را کرار جاسم، محسن بنگر و سینا عشوری تشکیل می‎دادند، در حالی که میانگین سنی 7 بازیکن نیمکت‎نشین فولاد خوزستان 21 سال و 8 ماه را نشان می‎داد.

نکته بعدی این بود که رقم قرارداد هرکدام از بازیکنان تعویضی تراکتورسازی از مجموع رقم قراردادهای تمامی 7 بازیکن نیمکت فولاد بیشتر است. کرار جاسم (یک میلیارد و 120 میلیون)، سینا عشوری (900 میلیون) و محسن بنگر (800 میلیون) با تراکتورسازی قرارداد بسته‎اند.

اما قراردادهای 7 بازیکن نیمکت فولاد شامل بهرام رشیدفرخی، محمد اهل‎شاخه، احسان مرادیان، محمود مطلق‎زاده، صابر حردانی، هادی حبیبی‎نژاد و سینا مریدی، طبق رقم‎های اعلام شده از سوی باشگاه فولاد در سایت سازمان لیگ، مجموعاً 600 میلیون تومان بوده است.

تیم فولاد خوزستان که در این هفته از 10 بازیکن خوزستانی طی 90 دقیقه بازی مقابل تراکتورسازی استفاده کرد، علیرغم نیمکت جوان و کم هزینه‎اش، مقابل حریف پرمهره و پرهزینه‎ی تبریزی کم نیاورد و بازیکنان تعویضی فولاد هم لیاقت‎های فنی خود را طی دقایق حضور در میدان نشان دادند.

در عین حال، از این نکته نیز نباید غافل شد که برای ادامه‎ی مسیر طولانی لیگ شانزدهم، تیم فولاد خوزستان نیاز به تقویت خواهد داشت، چرا که با جلوتر رفتن مسابقات، بازیکنان دچار محرومیت‎های ناشی از دریافت کارت‎های زرد و قرمز یا مصدومیت‎های مختلف می‎شوند و تیمی در ادامه‎ی راه موفق خواهد شد که کادر فنی آن ابزارهای لازم برای اتخاذ تاکتیک‎های متفاوت در مقابله با حریفان متفاوت را داشته باشد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فولاد
|
Netherlands
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
9
ارنست چی شد ؟خبری نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
1
9
ضمن تشكر از سايت خوزستان اسپورت عزيز بابت نشر و به اشتراك گذاشتن اينچنين مطالب مفيد خواستم يادآور آن دسته از هواداراني كه مساوي پرسپوليس در الغدير اهواز را پيروزي ميپنداشتن باشم كه تيمهاي خوزستاني با چنين هزينه وامكاناتي دارند از ثروتمندترين باشگاههاي كشور امتياز ميگيرند و بنظرم پرسپوليس حتي اگر بازي را يك هيچ هم ميبرد اين استقلال خوزستان بود كه بايد شادي ميكرد دقيقاً مثل شكست يك هيچ تيم ملي در برابر آرژانتين كه آن شب براي ما يك پيروزي شيرين بحساب آمد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
3
7
تمام دنیا مردم ایران مسخره کردن که به ارژانتین باخت ومردم پایکوبی کردن. باخت باخت چه به مالدیو چه به برزیل
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
خنده دارتر از پایکوبی بخاطر شکست مقابل آرژانتین رفتن جمعیت زیادی به فرودگاه با دسته گل برای کیروش جهت شکست در برابر عراق و حذف از جام ملت های آسیا بود ! تو گوئی قهرمان آسیا شده بودیم ! این رفتارها اینقدر غیرمعقول و ناهنجار و عجیبه درست مثل اینکه عده ای در مراسم عزاداری به جای گریه شروع کنن به رقصیدن ! چندی پیش مقاله ای در یکی از سایت های ایران خوندم که درصد بسیار زیادی از مردم احتیاج به روانشناس دارند منتها چون در فرهنگ ما این را بد می دانند حاضر نیستن مراجعه کنند در صورتیکه در اکثر جاهای دنیا برای هر مورد کوچکی به روانشناس مراجعه می کنند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
8
فولاد عالی بازی کرد. به این تیم باید فرصت بدیم. هرهفته دارن بهتر میشن اما باید تکلیف بازیکن خارجی روشن کنن برای بازی استقلال برسوننش من نمیدونم چرا مسئولیثن باشگاه اهمال میکنن؟ چرا شرکت فولاد رسیدگی نمیکنه به پرونده بازیکن خارجی؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
5
برای بار چندم می گم جای تعجبه سایت فولاد هیچ اشاره ای به امار مثبت تیم نمی کنه؟؟؟
هرهفته می بینم امار جدیدی از تیم داده می شه ولی سایت فولاد که خودش باید منبع این اخبار باشه هیچی نمی گه یا خبر نداره یا اینکه مدیرعامل نمیخاد مردم از این آمار اطلاع داشته باشن؟؟؟
مگر سایت باشگاه نباید حامی منافع باشگاه باشه پس براچی اقایون خطی عمل می کنن توی فولاد؟؟؟ جواب ندید بازم این سوالو تکرار میکنم
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
3
حاج نعیم متشکریم . هم بخاطر بازیهای قشنگ تیم وهم بخاطر میدان دادن به بازیکنای خوزستانی
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
2
واقعا که حق فولاد برد بود بخصوص وقتی می بینید فولاد دقایق آخر فوروارد می اورد داخل تراکتور برعکس دقاق آخر بنگر رو آورد تو زمین، راستی پول این بازیکنا از جیب کی میره؟ برای چه هدفی؟ مثلا قرار این همه پول بدن به امثال بنگر که 10 دقیقه آخر بیاد تو زمین چه گلی به سر تیم بزنه؟ ای خدا عدالتت رو شکر، انشاءالله که همین تیم ها روزهای آخر به سرنوشت سال های گذشته دچار می شوند انشاءالله.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
3
آقای سعداوی تو را به خدا دست از تعویضهای تکراری عبدالله ناصری و شریفات خصوصا روبروی اس تهران بردار
دقایق آخر نتیجه ممکنه برعکس بشه و بد طوری فولاد ضرر کنه
مگه ساسان انصاری و بو حمدان و بقیه نباید تعویض بشند
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
1
2
واقعا مدیریت فولاد با این همه امکانات در کسب دارمد از راه های مختلف همیشه ضعیف عمل کردن.تراکتور با کمترین امکانات این همه پول داره و از راه های مختلف داره پول جذب میکنه ولی باشگاه فولاد آخر فصل فقط منتظر بودجه از سوی شرکت فولاد است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها