به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فولاد چگونه تراکتورسازی را غافلگیر کرد؟

نقطه قوت تراکتورسازی پاشنه آشیل شد

خوزستان اسپورت- کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان با استفاده از بازیکنان سرعتی‎اش، نقطه قوت تراکتورسازی را تبدیل به نقطه ضعف این تیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تراکتورسازی تبریز آمده بود تا با کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان به صدر جدول رده‎بندی لیگ برتر برگردد اما در نهایت به یک امتیاز قناعت کرد تا اولین باخت فصل را متحمل نشود.

کادر فنی تیم فولاد خوزستان با استفاده بهینه از بازیکنان سرعتی‎اش در این مسابقه، از جایی به تیم میزبان ضربه زد که پیش از این نقطه قوت تراکتورسازان محسوب می‎شد. سعید آقایی مدافع چپ تراکتورسازی که در آخرین لیست تیم ملی حضور داشت و محمد ایران‎پوریان مدافع راست قرمزپوشان تبریز که گلزن‎ترین مدافع لیگ شانزدهم محسوب می‎شود، در بازی با فولاد تبدیل به پاشنه آشیل تیم قلعه‎نویی شدند.

اسماعیل شریفات در نیمه نخست بارها محمد ایران‎پوریان را جا گذاشت و علاوه بر زدن یک گل، با دو پاس رو به بیرون ماتیاس چاگو را در فرصت شوتزنی قرار داد که واکنش‎های به‎موقع محمدرضا اخباری مانع از گلزنی ستاره خط میانی فولاد شد.

عبدالله ناصری بازیکن تأثیرگذار فولاد خوزستان نیز چندین بار در نیمه دوم سعید آقایی کاندیدای عنوان بهترین مدافع چپ لیگ شانزدهم را دور زد و یک پنالتی از این بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی گرفت تا فولاد برای دقایقی از میزبان پیش بیفتد.

مثلث ساسان انصاری در نوک حمله، عبدالله ناصری در سمت راست و اسماعیل شریفات در سمت چپ فولاد خوزستان، طی هفته‎های اخیر بازدهی مناسبی برای فولادی‎ها داشته است و هواداران فولاد امیدوارند که این روند در بازی‎های آینده نیز ادامه پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
کمپین غدیرفولاد و استقلال تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
1
9
بزرگترین نقطه ضعف فولاد مدیرعامل اون هستش ولاغیر.درسته فولادر خط حمله بدون زهر و خطر هستش چون مدیرعامل این تیم خط حمله اون رو از کار انداخته. بازی این هفته فریادانتقاد ویرانگر برسر نابودگر فولاد . هواداران !غیرت داشته باشید و این هفته با انتقادکوبنده ، دهکردی رو برگردونید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
7
بچه ها عالی بودن دستشون درد نکنه انشالله استقلال تهران با شکست بدرقه کنیم فقط خواهشا بنویسید برای مسولین شرکت فولاد که پرونده ارنست بررسی کنن ببینن چرا اژدری تاالان کارت بازیشو نگرفته؟ ایا میخواد تا نیم فصل بیرون نگهش داره؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها