به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

اعتراض تراکتورسازی به قضاوت بازی با فولاد

اعتراض تراکتورسازی به قضاوت بازی با فولاد

خوزستان اسپورت- باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن اعتراض به قضاوت داور بازی این تیم برابر فولاد خوزستان خواستار بخشش محرومیت قلعه‎نویی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در روزی که تیم تراکتورسازی تبریز در زمین خودی مقابل فولاد خوزستان با تساوی دو بر دو متوقف شد، امیر قلعه‎نویی در اعتراض به تعداد دقایق تلف شده این دیدار اعتراض کرد تا از سوی داور اخراج و از یک بازی رسمی محروم شود.

باشگاه تراکتورسازی تبریز امروز در نامه‎ای به فدراسیون فوتبال ضمن اعتراض به قضاوت محمدرضا اکبریان خواستار بخشش محرومیت قلعه‎نویی شد. در نامه باشگاه تراکتورسازی آمده است:

با عنایت به اشتباهات محرز داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان و اخراج ناعادلانه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ فرمایید ضمن بازبینی دقیق اتفاقات و داوری دیدار دو تیم، نسبت به رفع محرومیت آقای امیر قلعه‌نویی برای بازی آینده تیم اقدامات لازم صورت پذیرد چرا که ورود به زمین و اعتراض در صحنه‌ای که در دقایق اضافه‌شده نیمه دوم این دیدار صورت گرفت از طرف سرمربیان دو تیم بود که به‌صورت یک‌طرفه فقط سرمربی تیم تراکتورسازی اخراج گردید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
4
همش شانتاژه . فوتبال آذربایجان اصالت نداره به زور و با لابی میخوان قهرمان بشن ولی بازم نمیتونن اتفاقا داور خیلی خوب قضاوت کرد و هیچ مشکلی هم نداشت
فوتبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
نه تنها فوتبال تبریز بلکه اصفهان و تهران هم شامل این قضایا می شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها