به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

پورموسوی: نگفتم می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند

پورموسوی: نگفتم می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من گفتم همه بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان شود نه اینکه می‌خواهند این تیم را قهرمان کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در مورد شرایط استقلال خوزستان و تساوی یک بر یک این تیم مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر بازی قشنگی از دو تیم مشاهده کردیم و بازی جانداری دیدیم. جای خوشحالی دارد که فوتبال به این خوبی در لیگ ایران به نمایش در می‌آید و مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرد. خارج از حواشی که درون مسابقه رخ داد بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

وی در مورد تغییراتی که در ترکیب تیمش انجام داد و برخلاف مسابقه قبلی که به پیروزی رسیدند در دیدار مقابل پرسپولیس از همان نفرات با تجربه قبلی استفاده کرد، عنوان کرد: نمی‌توانستم از بازیکنان جوان در این مسابقه استفاده کنم چراکه آنها جو ورزشگاه در این شرایط را درک نکرده بودند. بازی با پرسپولیس هواداران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند و نمی‌توانستم ریسک کنم و به این جوان‌ها بازی دهم تا آنها تحت فشار مرتکب اشتباه شوند و فوتبال‌شان از بین برود. اگر این اتفاق می‌افتاد خودم را نمی‌بخشیدم. همیشه سعی کردم در زمانی که لازم است به جوان‌ها بازی دهم تا مشکلی به وجود نیاید. در دیدار مقابل ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان از این جوان‌ها استفاده می‌کنم. محمد طیبی در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و خوشحالم که بار دیگر به دوران اوجش بازگشته است. رحیم زهیوی هم نشان داد که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه از سوی هواداران درون زمین سنگ پرتاب می‌شد، اظهار داشت: این مسئله را تایید نمی‌کنم. به هیچ وجه این اتفاق مورد تایید نیست. خدا را شکر اتفاقی جانی رخ نداد. همه ما از این مسئله ناراحت هستیم. نباید این رفتارها تکرار شود. محیط ورزش بسیار پاک و قابل احترام است. نباید با این کارها ورزش را خراب کنیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

پورموسوی در مورد اینکه اظهارنظرش در رابطه با پرسپولیس مبنی براینکه همه ایران بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان شود انتقادات زیادی به همراه داشته است، عنوان کرد: دقیقا حرفی که من زدم همین جمله‌ای است که شما بیان کردید. گفتم تمام ایران بسیج شده تا پرسپولیس قهرمان شود نه اینکه پرسپولیس را قهرمان کنند. من منظورم به فراهم کردن امکانات و شرایط برای موفقیت پرسپولیس بوده است نه اینکه از من خرده بگیرند و بگویند قصد دارند پرسپولیس را قهرمان کنند. حتی بعد از آن نشست از یکی از روزنامه‌ها با من تماس گرفته شد و گفتم قصد مصاحبه ندارم چراکه تمرکزم روی بازی است اما آن خبرنگار گفت از قول من مطلب را اینطور منتشر کردند که من همان جا حرفم را اصلاح کردم و گفتم اصلا منظورم این نبوده که می‌خواهم پرسپولیس را قهرمان کنم.

وی افزود: اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده اسپانسر قوی دارد و هوادارانش عاشقانه آنها را دوست دارند نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. شما دیدید اهواز معروف به شهر آبی‌هاست ولی در بازی با پرسپولیس نیمی از ورزشگاه هواداران پرسپولیس بودند. من اگر قصد درست کردن حاشیه را داشتم نمی‌گفتم بیش از 10 درصد ورزشگاه را به پرسپولیس بدهند و روی این مسئله مانور می‎کردم و با ایجاد  جاروجنجال مانع از اختصاص جایگاه‌های بیشتری به پرسپولیسی‌ها می‌شدم. شما دیدید دیروز نیمی از ورزشگاه را هواداران پرسپولیس تشکیل می‌دادند.

پورموسوی در ادامه یادآور شد: یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد که هوادارانش خوشحالی کردند وقتی پنالتی از دست رفت هواداران ما خوشحال شدند. ذات فوتبال همین است. انجام شادی که نباید منجر به درگیری شود. البته درگیری هم مربوط به همان مقطع زمانی بود و در پایان بازی نیز دیدید که همه راضی ورزشگاه را ترک کردند. اینکه ما از تساوی خوشحال بودیم به خاطر این است که با و جود تمامی مشکلاتی که در این مقطع با آن درگیر هستیم توانستیم یک امتیاز بگیریم. در مورد قضاوت داور هم حرف خاصی نمی‌زنم. زرگر از داوران خوب فوتبال ایران است. همانطور که مربی و بازیکن یک روز بد دارند داور هم یک روز بد دارد. من هیچ وقت کسی را متهم نمی‌کنم. شاید برخی بگویند مطرح شدن بحث کمیته اخلاق باعث تغییر جبهه شده ولی اینطور نیست. مصاحبه پنجشنبه من موجود است.

وی افزود: وقتی می‌گویم همه ایران بسیج شدند پرسپولیس قهرمان شود منظورم به این است که هواداران این تیم به شدت از تیم‌شان حمایت می‌کنند و بعد از پیروزی در رختکن پاداش‌شان را می‌دهند اما ما در تبریز ماشین‌سازی را شکست می‌دهیم. یک خسته‌نباشید هم نصیب ما نمی‌شود. از افرادی که در فضای مجازی به من توهین کردند گله‌ای ندارم اما باز هم می‌گویم من اتهامی نزدم و فقط نظرم را بیان کردم. با این حمایتی که هواداران پرسپولیس می‌کنند و شرایط مثبتی که این تیم دارد پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود. من اگر به دنبال حاشیه‌سازی بودم در بازی مقابل استقلال 5 دقیقه نیمکت تیم را رها نمی‌کردم تا در جمع هواداران حاضر شوم و از آنها بخواهم به علیرضا منصوریان توهین نکنند. اگر در آن دقایق تیم من گل می‌خورد مورد انتقاد قرار نمی‌گرفتم که چرا نیمکت را رها کردم ولی برای رعایت مسائل اخلاقی این کار را انجام دادم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از صحبت‌های او به شدت انتقاد کرده و گفته خودش این مسئله را تا آخر پیگیری می‌کند عنوان کرد: از سیدجلال ناراحت نیستم. مطمئنم مردم از بازی روز پنجشنبه لذت بردند به همین خاطر نباید لذت این پیروزی را برای آنها کم کنیم. من از این ناراحتم که چرا در اهواز با این همه سرمایه و امکاناتی که وجود دارد مورد حمایت قرار نمی‌گیریم. روزنامه روز پنجشنبه موجود است و من مستندات خودم را ارائه می‌کنم. متاسفانه گاهی در اخباری که ارائه می‌شود جملات بالا و پایین می‌شود یا اینکه حرف ما را تحلیل می‌کنند که این باعث عصبانی طرف مقابل می‌شود اما من مدارک لازم را دارم که نشان می‌دهد توهینی نکردم.

وی در مورد اینکه گفته بود بعد از سه بازی اگر مشکلات حل نشود می‌روم و دیدار مقابل ذوب‌آهن آخرین دیدار برای حرفی است که زده بود، گفت: مطمئنا اگر مشکلات حل نشود می‌روم. با این شرایط شرمنده بازیکنان شده‌ام و دیگر نمی‌خواهم شرمنده هواداران هم شوم. این وضعیت باعث می‌شود که نه تنها استقلال خوزستان بلکه فوتبال اهواز ضربه بخورد. ما مشکلات بسیار زیادی داریم و در این شرایط نمی‌توانیم در آسیا موفق شویم. چرا به تیم‌های دیگر کمک می‌شود ولی به ما کمک نمی‌کنند. اگر ما محدودیت داریم چرا تیم‌های دیگر با این محدودیت‌ها روبرو نمی‌شوند. بعد از بازی با ذوب‌آهن تمرینات 3-4 روز تعطیل می‌شود و اگر این مشکلات حل نشد آن وقت می‌روم.

پورموسوی در پایان عنوان کرد: شما دیدید روز پنجشنبه با یک بازی خوب چه جو شادی در شهر به وجود آمد. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا وضعیت تیم بهتر شود چراکه اگر به موفقیت نرسیم مردم دچار افسردگی می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
7
اصلا به جلال حسینی چه ربطی داره این مسائل؟؟؟ چرا بازیکنان تهران اینقدر پررو شده اند؟ اگه هم قرار به پیگیری باشه باید از سوی مدیریت پرسپولیس باشه نه بازیکن.تو چه کاره ای که شخصا پیگیری میکنی؟؟؟
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
5
سید جلال حسینی کیه که بخواد جواب تورو بده؟؟ اصلا در حد و اندازه ش هست؟؟؟
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
4
وقتی مهمترین خبر سایت ها این باشه
دختری با لباس پسرانه در الغدیر
دختری به نام زینب در میون این همه اقا و پسر
والله زشته...هیچ حرفی ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
1
4
سلام آقای موسوی به عنوان یک هوادار خوزستانی برادرانه پیشنهاد میکنم حرفه ای تر مصاحبه کنید و به تیمهای دیگر کاری نداشته باشید. قبول کنید اشتباه کردید و مصاحبه تان
حساسیت زا بود.
فولاد
|
Netherlands
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
4
آقای پور موسوی دو تا کلمه واضح حرف نزدی. ی کلام داور مسابقه طرفدار پرسپولیس بود. زرگر پرسپولیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
4
واقعا بعضي ها ظرفيت ندارند و خيلي زود جوگير ميشن نمونش اين جلال حسيني خدا نكنه روزي بازيكنانمان بدرجه كريس و مسي برسند آن موقع چه كارهاي كه نميكنند زشته به خدا ،تو بازيكني و حد و حدود خودت را بدان و پاتو بيشتر از گليمت دازتر نكن .
در ضمن آقاي پور موسوي سيد جان با اين دو بازي بسيار قشنگي كه اخيراً به نمايش گذاشتي مطمئناً مسئولين مشكلات مالي تيم را حل خواهند كرد و إنشاءالله پس از شكست ذوب آهن با خيالي كاملاً آسوده و روحيه اي مضاعف هم بازيهاي ليگ را و هم آسيائي را دنبال خواهي كرد و بهتر از پارسال شگفتي خواهي كرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
2
0
كاربر ناشناس اگر شما سواد فهم صحيح جملات را نداريد گناه اين بنده خدا چيست در ضمن شما كه خوب بلدي لالائي كني به خودت گفتي كه كي به تو اجازه دخالت در نحوه مصاحبه يك سرمربي را داده يا شما هم مثل بازيكنتان آقاي جلال حسيني هستيد كه بجاي سرمربي و سرپرست و مديرعامل باشگاه تصميم ميگيره .
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
5
اقای پورموسوی دردت تو سر همه اون همشهریامون که اومده بودن تهران رو تشویق کنن.
مجدم
|
Pakistan
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
7
1
پور موسوی دراومدی گفتی همه بسیج شدن که پرسپولیس قهرمان شه بقیه تیما واسه دومی بجنگن اینجور میگی بعد میزنی زیرش ... چرا اینطور مصاحبه کردی که حالا بزنی زیرش ... حرفی که میخوای بزنی اول مزه مزه کن که دردسر نسازی . ایقد هم جو نگیرت که بخوای اینجور درمورد تیم مقابل حرف بزنی شما درمورد تیم خودت حرف بزن ن تیم مقابل تیم مقابل صاحب داره
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
3
گفته و راست هم گفته واقعیت همینه . اگر زرگر برای پرسپولیس بد قضاوت می کرد الان مثل سال های قبل قهرمانی شرفش رو برده بودند و فرستاده بودنش کنار . متاسفانه دارن استقلال خوزستان رو برای قهرمانی پرسپولیس قربونی می کنند . باید از هیات فوتبال خوزستان جلوی اینها در بیان . بازی چند هفته پیش در تبریز درگیری کهوپیش اومد بعضی ها گفتند قلعه نویی چاقو خورده چنان پیچوندن و اصلا کسی رو محروم هم نکردند اما الان دارن به استقلال خوزستان گیر میدن . باید دست انر کاران از خجالت اینها در بیان واقعا اعصاب ما هواداران رو خورد می کنند .
مجدم
|
Pakistan
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
1
صدر دوس عزیز این مشکل کمیته انظباتی تبریزی ها رو نمیتونن جریمه کنن چون ازشون ترس دارن . ولی واسه ما خوزستانیا ن قانونی هست ن چیزی . اگه خود باشگاه جلوشون وایسه این مشکلا پیش نمیاد ... بعد هم جدا از تعصب حرف بزن ن احساسی این چه حرفیه که میگه همه بسیج شدن تا پرسپولیس قهرمان شه بقیه تیما واسه دومی بجنگن .. اگه راست میگه تیمو متحول کنه خودش قهرمان شه اونا تلاش خودشونو میکنن اینم تلاش خودش بکنه
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
3
سید جان تو کاملا حرف دل ماهارو زدی واقعا این داور دیگه چی میخواست با استقلال بکنه که نکردبخدا من بعنوان یه تماشگر اعصابی نذاشت واسم این داور چه برسه به بازیکنای اس خوزستان واقعا که سر استقلال تو این بازی داور برید
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
3
سید جلال حسینی اصلادر حد واندازه ای نیست که درمورد سرمربی تیم قهرمان اظهار نظر کنه بنظر من مدیران باشگاه باید جواب قاطع ومحکمی به این پررویی ووقاحت بدهند .
lمحسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
1
سید بزرگوار ما خوزستانیا ازشما وبازیکنای با تعصبت که به خاطر خوزستان درزمین فوتبال میی جنگید خیلی خیلی ممنونیم . انشاالله خدا پشت وپناه شما باشه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
1
یکی به سید جلال بگه بره جیره غذاییش رو بگیره!!!!!!!!!!!!!!، به این کارها کاری نداشته باشه. چند سال پیش سر جیره غذاییش تو قرارداد کلی دعوا راه انداخت.
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
1
سیدجلال تو بازیکنی و در حد سرمربی نیستی که بخوای جواب آقای پورموسویو بدی پررو
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
مگه سال گذشته بسیج نشدن از حضور حضرات در آزادی معلوم بود که بسیج شدن ولی خدا جای حق نشسته.
هیچوقت تبریز رو با خوزستان مقایسه نکنید چون انجا همه استان واستان همجوار طرفدار تراکتور هستن ولی خوزستان به طور کل سنگ تهران رو به سینه میزن .دورود بر خورستان
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
باور کنید من هم طرفدار تیم های خوزستان هستم اما بهتره مربی درباره تیم خود صحبت کنه.با انکه از پرسپولیس بدم میاد اما ببینید برانکو چقد دسپلین داره.که حتی از بازی زیبای استقلال خوزستان تعریف کرد.صحبت کردن درباره تیم حریف چه حق چه ناحق .متکلم رو کوچیک می کنه.حداقل از طرفدارای تیم های خوزستانی می خوام از این نوع گفتار مربیمون که سودی نداره حمایت نکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها