به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلعه‎نویی: روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم

قلعه‎نویی: روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان به شدت از داوری بازی انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از توقف تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: معتقدم به ویژه در نیمه دوم یکی از بهترین بازیهایمان را انجام دادیم اما متاسفانه در این بازی روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم. معتقدم دو گلی که برای فولاد به ثمر رسید حتی 30 درصد موقعیت گل هم نبود.

وی افزود: در نیمه دوم به ویژه از زمان ورود کرار بازی زیبا و روانی را انجام دادیم اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. تا می‌آمدیم شکل حمله به خود بگیریم بازیکنان حریف خود را روی زمین می‌انداختند. فکر می‌کنم داور باید هفت، هشت دقیقه وقت اضافه می‌گرفت.

قلعه‌نویی با انتقاد شدید از داوری این بازی، گفت: بحث کارشناسی داوری را به کمیته داوران واگذار می‌کنم اما این داور در این فصل دو بار برای ما سوت زده و هر دو بار اشتباه داشته است. در صحنه پنالتی اعتراضی به داور نداشتم اما در سوت‌های وسط زمین 20 سوت اشتباه برای ما زده شد. معتقدم بعضی‌ها می‌خواهند با این حرکت ... (قلعه‌نویی حرف‌هایش را در این بخش ادامه نداد).

وی افزود: باید فیلم قضاوت داور را ببینند تا در خصوص او تجدیدنظر کنند. به هر حال همانطور که گفتم در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما امروز روز وحید طالب‌لو بود. تا تیم ما شکل می‌گرفت آهنگ بازی را به هم می‌زدند. البته نباید به شکل بازی آنها ایراد گرفت.

قلعه‌نویی افزود: ما به غیر از گلی که دریافت کردیم شانسی به حریف ندادیم و اخباری هیچ واکنشی نشان نداد. گل اولی که از فولاد دریافت کردیم واقعا خنده‌دار بود و روی اشتباهات بچه‌گانه مدافعان گل خوردیم.

وی با اشاره به تحرک زیاد سمت راست تراکتورسازی گفت: امروز بیشتر از جناح راست روی دروازه فولاد نفوذ می‌کردیم. شاید سعید آقایی شرایط آرمانی همیشگی را نداشت اما محمد ابراهیمی بازی خوبی از خود نشان داد. در ابتدای لیگ به ابراهیمی گفته بودیم که می‌تواند به همه جای زمین برود و امروز نمایش بسیار خوبی ارائه کرد.

سرمربی تراکتورسازی افزود: ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و در همه بازی‌ها به غیر از دیدار برابر سایپا حق‌مان پیروزی بود. امروز تکرار می‌کنم که روی دو اشتباه بچه گانه گل خوردیم.

قلعه‌نویی در پایان بار دیگر با انتقاد از داور بازی، گفت: برخی‌ها فغانی نمی شوند اما می‌خواهند این شکلی خود را مطرح کنند. در صحنه‌ای که داور من را اخراج کرد خودش گفت که اشتباه کرده اما این را هم گفت که از من می‌خواهد به تصمیمش تمیکن کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سامی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
3
آقای قلعه نوعی چرا زورت میاد اتفاقا هر دو گل فولاد رو برنامه بود خط دفاعی تیمت روی دو پاس استادانه راحت جا موند خواهشا دیمی حرف نزنید نکنه فکر میکنی گل سوم فصل قبل شما به فولاد خیلی تاکتیکی بود!!!!توپ پس از برخورد به یازده نفر رفت تو دروازه فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها