به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

طالب‌لو: اگر آماده باشم قلعه‌نویی خوشحال می‌شود

طالب‌لو: اگر آماده باشم قلعه‌نویی خوشحال می‌شود

خوزستان اسپورت- دروازه‎بان تیم فوتبال فولاد خوزستان می‎گوید اینکه در چهار بازی گل نخوردیم نتیجه کار گروهی و تیمی است که همه برای آن تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وحید طالب‌لو از روزی که به فولاد خوزستان اضافه شده، دروازه این تیم را در چهار مسابقه‌ای که حضور داشته، بسته نگاه داشت. عملکرد خوب دروازه‌بان سابق استقلال باعث شد تا فولاد هم جهش قابل توجهی در جدول رده‌بندی داشته باشد. آنها امروز بازی سختی را مقابل تراکتورسازی در تبریز پیش‌رو دارند و شماره یک آنها می‌تواند سهم بسیاری در تکرار موفقیت‌های اهوازی‌ها داشته باشد.

صحبت‎های وحید طالب‎لو در آستانه انجام بازی تراکتورسازی و فولاد خوزستان را ملاحظه می‎کنید.

در چهار بازی گل نخوردی و این آمار خوبی است.
 من دیر به تیم اضافه شدم اما از همان موقع تمرینات بدنسازی را تحت نظر مربی تیم انجام دادم. اینکه در چهار بازی گل نخوردیم نتیجه کار گروهی و تیمی است که همه برای آن تلاش می‌کنند. همین که گل نمی‌خوریم معنایش این است که بازنده نمی‌شویم. این موضوع درست است ولی من باید این را بگویم که 10 بازیکن جلوتر از من هستند که تلاش می‌کنند ما گل نخوریم. آقای سعداوی در تمرینات سیستمی را با ما تمرین می کند که گل نخوریم. من فکر می کنم شریفات و ساسان انصاری در جلوی زمین در گل نخوردن فولاد نقش دارند همانطور که من و 4 دفاع عقب زمین در گل زدن های تیم نقش داریم. من امیدوارم که این مساله تداوم داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی هم گفته که با اضافه شدن شما و انصاری روند حرکتی فولاد بهتر شده است. قطعا امروز رویارویی شما با قلعه‌نویی به حساسیت بازی اضافه می‌کند.
 ایشان لطف دارند. من امروز مقابل استادم بازی می‌کنم و باید ثابت کنم که شاگرد خوبی بودم و هر چه را که در گذشته یاد گرفته‌ام در این بازی استفاده کنم. مطمئنم امیر قلعه‌نویی هم اگر بازی خوب و آمادگی‌ام را ببیند خوشحال می‌شود. به هر حال با احترام به مجموعه تراکتورسازی ما همه تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی نتیجه بگیریم. ضمن اینکه هر نتیجه‌ای که به دست آید تمام بچه‌ها در آن سهیم هستند.

بازی سختی خواهد بود.
 همه بازی‌ها سخت است. هیچ تیمی دست و پا بسته نیست. تراکتورسازی کادر فنی، بازیکن و هواداران خوبی دارد اما ما هم نشان دادیم که پتانسیل انجام کارهای بزرگ در روزهای سخت را داریم. ما در بازی با گسترش هم به خاطر نظم تیمی و بازی خوب بچه‌ها نتیجه گرفتیم.

به نظر می‌رسد شرایط تیمتان خوب باشد.
 ما از تعطیلات به بهترین شکل استفاده کردیم و بچه‌ها با تفکرات سرمربی تیم هماهنگ شده‌اند. برای رسیدن به شرایط امروز خیلی زحمت کشیدیم اما هنوز خیلی کار داریم. در این میان آقای سعداوی به عنوان نفر اول تیم فشارهای زیادی را تحمل کرد. اما خوشبختانه تفکرات ایشان در تیم جا افتاد. در تیم ما همه تلاش کرده اند که به این نتایج برسیم. تیم ما در بازی‌های قبلی هم خوب بازی می‌کرد اما به دلیل اینکه بیشتر بازیکنان جوان و بومی هستند، این نتایج خوب در هفته های ابتدایی حاصل نشده بود اما در چند هفته گذشته تلاش همه بازیکنان باعث شده که بازی های خوب ما همراه با نتیجه گرفتن باشد. البته من این را باید بگویم که حفظ جایگاه فولاد و ارتقای آن نیاز به تلاش خیلی بیشتر از این دارد و ما نباید فکر کنیم که کار تمام شده است و باید تلاش کنیم که نتایج بهتری بگیریم و البته باید تمرینات‌مان را جدی‌تر پیگیری کنیم.

چقدر به رکورد بسته نگاه داشتن دروازه‌ات فکر می‌کنی؟
 من کارم را انجام می دهم و هیچ وقت به این مسائل فکر نمی کنم و رکورد اتفاقی است که در درازمدت به دست می‌آید. هر کسی به رکوردشکنی فکر کند آن اتفاق برایش نمی افتد چرا که این موضوع ناشی از غرور است. من همیشه موفقیت گروهی و تیمی برایم مهم‌تر از رکوردهای فردی بوده است.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ابوفؤاد
|
Finland
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
باسلام،بازی تراکتور،فولاد آیا ازشبکه خوزستان پخش خواهدشد؟
مدیر پایگاه سلام
تا این ساعت اطلاع رسانی نکرده اند اما احتمالا بازی فولاد را تا قبل از آغاز بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس پخش می کنند.

موسوي شادگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
1
شبكه سهند قطع شد اميدوارم بازي فولاد ازشبكه خوزستان پخش بشه
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
واقعا تعجب میکنم چرا شبکه خوزستان تاالان بازی فولاد نشون نداده ، بازی به این حساسی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها