به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

دغاغله: بانوان استقلال به هماهنگی لازم نرسیده‌اند

دغاغله: بانوان استقلال به هماهنگی لازم نرسیده‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال‌خوزستان با بیان این‌که هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم، گفت:‌ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تمام توان مقابل قشقایی شیراز حاضر شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فاطمه دغاغله در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازی این هفته تیمش برابر قشقایی شیراز، اظهار کرد: ‌تیم نسبت به هفته‌های قبل وضعیت بهتری دارد، البته پنج شش بازیکن آسیب‌دیده داریم که پزشک تیم در تلاش است که این نفرات به بازی برسند ولی در حال حاضر نمی‌دانم که آن‌ها را برای دیدار روز جمعه در اختیار دارم یا ندارم.

وی افزود:‌ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تمام توان مقابل قشقایی شیراز حاضر شویم. این هفته تمرینات بدنسازی بهتری را پشت سر گذاشتیم و وضعیت بازیکنانم نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده است، ضمن این‌که با گلرهای‌مان نیز تمرینات اختصاصی داشته‌ایم و امیدوارم از این دیدار سربلند خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در ارزیابی از تیم قشقایی شیراز، گفت: حریف از مهره‌های خوب، ‌با تجربه و فوتبالی بهره می‌برد. بازیکنان ما هم با انگیزه و خوب هستند و امیدوارم که نتیجه بهتری نسبت به دو دیدار قبل‌مان کسب کنیم. تیم ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است و برای رسیدن به این مهم، نیاز به زمان داریم و رفته‌رفته بهتر می‌شویم.

وی افزود: ‌با توجه به این‌که تیم‌مان یک هفته پیش از آغاز رقابت‌ها بسته شد، نتوانستیم دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم و به همین دلیل به ترکیب اصلی‌مان دست پیدا نکرده‌ایم و همین نیز کار من را سخت کرده است. بیشتر بازیکنان من فوتسالی هستند و به همین دلیل باید کار را از پایه آغاز کنم.

دغاغله بیان کرد:‌ طی این مدت سعی کرده‌ایم روی انگیزه و روحیه بازیکنان کار کنیم و خدا را شکر از این نظر در شرایط بهتری قرار گرفته‌ایم. به هر حال امیدوارم بتوانیم دو شکست هفته‌های قبل را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
انشاالله موفق باشین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها