به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تغییر زمان بازی تراکتورسازی و فولاد

احتمال تغییر زمان بازی تراکتورسازی و فولاد

خوزستان اسپورت- زمان آغاز بازی تیم‎های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان با توجه به تغییر محل برگزاری مسابقه تغییر خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق برنامه اعلام شده‎ی قبلی از سوی سازمان لیگ قرار بود که دیدار تیم‎های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت 17 روز پنجشنبه 29 مهر در استادیوم یادگار تبریز برگزار شود اما طی روزهای اخیر اعلام شد که این دیدار به‎دلیل آماده نبودن چمن استادیوم یادگار در ورزشگاه اختصاصی تیم تراکتورسازی برگزار می‎شود.

در عین حال، ورزشگاه تراکتورسازی تبریز فاقد نورافکن برای انجام بازی در زیر نور بوده و اگر سازمان لیگ بخواهد بازی تراکتورسازی و فولاد را در این ورزشگاه برگزار کند، ناچار است ساعت آغاز این دیدار را هم تغییر دهد تا دو تیم از ساعت 15 به میدان بروند.

اهمیت تغییر ساعت این بازی برای فوتبالدوستان خوزستانی از این جهت است که هواداران فولاد می‎توانند بعد از تماشای بازی تراکتورسازی و فولاد راهی ورزشگاه غدیر اهواز شوند و دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس که از ساعت 16:45 روز پنجشنبه آغاز می‎شود را نظاره‎گر باشند و به تشویق دیگر نماینده فوتبال استان بپردازند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
کمپین غدیرفولاد و استقلال تهران
|
Germany
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
3
هوادار عزیز! انتقادت را در روز بازی با استقلال تهران حضورا در ورزشگاه فریاد بزن . دوستان بیایید فارغ از نتیجه بازی ، نابودگر و عامل اساسی تضعیف فولاد محبوب را، آگاه کنیم که تمامیه هواداران از دسیسه های پشت پرده برای تضعیف ونابودی فولاد محبوب اطلاع دارند. غیرتمان و سر نوشتمان رابا حضورمان در ورزشگاه رقم بزنیم نه در شبکه های مجازی. لطفا تبلیغ کنید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها