به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

تراکتورسازی-فولاد در ورزشگاه تراکتورسازی

تراکتورسازی-فولاد در ورزشگاه تراکتورسازی

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‎های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در استادیوم اختصاصی باشگاه تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که پیش از این اعلام شده بود دیدار تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم یادگار تبریز انجام می‎شود، زمین چمن تازه ترمیم شده‎ی این ورزشگاه هنوز آماده برگزاری مسابقات نشده است و بازی مذکور در استادیوم اختصاصی باشگاه تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

براساس خبرهایی که خبرگزاری‎ها از نشست خبری امروز مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منتشر کرده‎اند، جمشید نظمی به خبرنگاران گفته است: طبق مذاکراتی که با امیر قلعه‌نویی داشتم از او خواستم برای ایجاد فرصت بیشتر جهت آماده کردن زمین چمن با برگزاری دیدار هفته نهم این تیم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی موافقت کند تا زمین به طور کامل و در بهترین شرایط برای برگزاری مسابقات تراکتورسازی و ماشین‌سازی آماده شود. قلعه‌نویی هم با این مسئله موافقت کرده و رضایت داده تا از هفته یازدهم در ورزشگاه یادگار امام به میدان بروند.

بدین ترتیب، بازی تیم‎های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان روز پنجشنبه 29 مهرماه 95 در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها