به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

یزدی: می‎خواهیم شایستگی‌ تیم‎مان را نشان دهیم

یزدی: می‎خواهیم شایستگی‌ تیم‎مان را نشان دهیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گاز گچساران گفت: به دنبال این هستیم که شایستگی‌های تیمم را نشان دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جام‌حذفی اظهار کرد: فردا با یک تیم خوزستانی بازی داریم و خوشحالم که با یک تیم قابل احترام بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان استقلال خوزستان قابل احترام هستند و علی‌رغم اینکه بعضاً گفته می‌شود کادر فنی این تیم کم تجربه هستند، باید بگویم من معتقدم که این تیم از کادر فنی با تجربه‌ای برخوردار است و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و با کیفیت بالا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد: جام حذفی یا هر مسابقه‌ای با اهدافی برای باشگاه و کادر فنی روبرو است و ما در جام حذفی دوست داشتیم که تیمم در خانه بازی داشته باشد و این انتقاد را به فدراسیون دارم که دور اول مسابقات تیم‌های لیگ 2 و لیگ‌های پایین‌تر مقابل تیم‌های لیگ برتری، در خانه تیم‌های دسته‌های پایین‌تر برگزار شود و این پیشنهاد را به فدراسیون جهت اشاعه فوتبال در شهرستان‌ها می‌دهم. چرا که می‌تواند انگیزه‌ای در جوانان ایجاد  کند.

وی بیان کرد:‌ ما در جام حذفی به دنبال این هستیم که شایستگی‌های تیم‌مان را نشان دهیم. تیم ما در لیگ 2 بازی می‌کند و استقلال خوزستان لیگ برتری است و این موضوع از جنبه‌هایی عادلانه نیست ولی تیم ما دارای یک سری کیفیت‌ها است که می‌توانیم آن‌ها را به نمایش بگذاریم.

یزدی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌تان امسال می‌تواند به لیگ یک صعود کند، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی برنامه‌ریزی کردیم که تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم و تا رسیدن به بلوغ شخصیتی و فنی فاصله داریم ولی امیدوارم این مرحله را سریع‌تر طی کنیم. در هر صورت قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا تیم خیلی خوب و پرقدرتی داشته باشیم که تیم‌مان به هیچ تیمی باخت ندهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
1
تبریک بابت برد اقای یزدی حذف استقلال خوزستان کار بزرگی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
به امید بردهای بیشتر و روزهای شیرین تر
تبریک
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها