به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالب‎لو: با انرژی هواداران رو به رشد هستیم

طالب‎لو: با انرژی هواداران رو به رشد هستیم

خوزستان اسپورت- دروازه‎بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه تیم‌ها برای جام حذفی برنامه ریزی کرده و قصد دارند در این جام شگفتی ساز شوند اما باید در نوع برگزاری جام حذفی دقت شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، وحید طالب‌لو در خصوص دیدار این تیم در رقابت‌های جام حذفی گفت: به هر حال ما یک شروع تازه داریم، تفکرات و سیاست های کادرفنی این است که بازی ها را با جدیت دنبال کنیم چرا که تجربه نشان داده این مسابقات بهترین میانبر برای دستیابی به سهمیه ارزشمند آسیا است. در این راه باید با تمرکز تلاش و آرامش شرایط را طوری پیشبرد که در این مسابقات که سختی های خاص خود را دارد بهترین عملکرد را داشته باشم. همه تیم ها برای جام حذفی برنامه ریزی کرده و قصد دارند در این جام شگفتی ساز شوند.

وحید طالب لو با اشاره به تیم عقاب تبریز اظهار داشت: هرچند که حضور تیم‌های کمتر شناخته شده زیبایی مسابقات را دوچندان می‌کند اما باید در نوع برگزاری این مسابقات و امکانات تیم ها هم دقت شود، به عنوان مثال ما برای برگزاری این مسابقه باید عازم تبریز شویم و قرار است در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم. مطمئنا بازی کردن در چمن مصنوعی می‎تواند باعث تشدید مصدومیت ها ‎شود، اگر باشگاه‎ها در جام حذفی حداقل امکانات را داشته باشند، شرایط برگزاری بازی‎ها بهتر می‎شود.

دروازه بان فولاد با اشاره به شرایط تمرینات فولاد، اظهار داشت: دیروز استراحت داشتیم اما قبل از آن دو جلسه تمرین پرفشار را دنبال کردیم، خوشبختانه انگیزه بازیکنان تیم خیلی زیاد است و شکل تیم رفته رفته بهتر می‎شود. انرژی‎ای که هواداران خوب به ما می‎دهند باعث شده که روندمان رو به رشد باشد.

وی در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی ما بازیکنان فولاد این است که رضایت مردم و هواداران را داشته باشیم و معتقدیم که اگر دوستداران فولاد و فوتبال تلاش های ما را در زمین مسابقه ببینند، اگر بخت یار ما نبود و نتیجه را واگذار کردیم باز هم آنها ما را تشویق می‎کنند. فولاد این پتانسیل را دارد که مقابل بهترین تیم‎های لیگ برتر بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد اما با توجه به تغییراتی که داشته باید حمایت‎ها از این تیم روز به روز بیشتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
کمپین غدیر در روز بازی فولاد و صبا
|
Germany
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
4
توجه ! دوستان ! خواهشمندست: کمپین در روز بازی با صبا رو تشکیل دهید و تمام هواداران انتهای نظراتشون حتما بنویسند:
«کمپین غدیر، در روز بازی فولاد و صبا »
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها